Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vakavasti sairas -mies etsii jo uutta naista

Vierailija
20.03.2021 |

Kollegan vaimo on vakavasti sairas ja mies pommittaa minua viesteillä jatkuvasti. Mitä tekisitte?

Tekee kohta mieli etsiä uusi työpaikka tämän asian takia.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen ei pysty seksuaalisesti tyydyttämään miestään on ihan normaalia että tämä etsii naisen joka siihen pystyy.

M31

Vierailija
2/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä etten ole tippaakaan kiinnostunut. Oksettavaa että mies etsii uutta ja vaimo makaa sairaalassa henkitoreissaan, kuvottavaa kertakaikkiaan.

Ei oikein istu mun moraaliin moinen käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan hieno mies, nappaa siitä itsellesi helmi! Oletko varma aikeista, ettei vaan tukea etsi?

Vierailija
4/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano sille miehelle että toiminta kuvottaa sinua ja käske lopettamaan viestittely? Ettet kumminkin salaa olisi imarreltu?

Yleensä tehoaa ihan yksinkertainen ”lopeta tuo, ei kiinnosta”

Vierailija
5/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan vastaisit niihin viesteihin että voitko lopettaa, en ole kiinnostunut.

Ellei siihen lopu niin sitten esto.

Vierailija
6/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä etten ole tippaakaan kiinnostunut. Oksettavaa että mies etsii uutta ja vaimo makaa sairaalassa henkitoreissaan, kuvottavaa kertakaikkiaan.

Ei oikein istu mun moraaliin moinen käytös.

No miks et estä sitä ja sano, että sun mielestä toi on typerää ja epäsopivaa?

Vierailija
7/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi narsisti-psyko, jota kaikkien tulisi karttaa. Tunteeton reppana.

Vierailija
8/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvalla oli niin paha Alzheimer, ettei voitu enää hoitaa kotona. Hoitokodissa oli hoitaja, joka bongasi vaimoaan katsomassa käyneen varakkaan miehen ja alkoi vokotella. Pian jo asui tuossa miehen kanssa.

Kun sitten parin vuoden päästä vaimo kuoli, tämä hoitajaeukko vaati päästä naimisiin, kun ei kuulemma moraali anna myöten asua avoliitossa 🤦

Siinä tämä korkeamoraalinen uusaviopari nyt asustaa.

Vierailija
9/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen ei pysty seksuaalisesti tyydyttämään miestään on ihan normaalia että tämä etsii naisen joka siihen pystyy.

M31

Kauhistuttavan moni mies ajattelee noin ja hylkää sairastunee puolisonsa - ja lapset. 

Todella moni nainen huolehtii miehestään, joka on vakavasti sairas. 

Sukupuolissa on eroa. 

Vierailija
10/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaan vastaisit niihin viesteihin että voitko lopettaa, en ole kiinnostunut.

Miten estän hierarkiassa huomattavasti minua ylempänä olevan? Lähestyminen tapahtuu työpaikan kanavia pitkin, ei sosiaalisesaa mediassa.

Vierailija
11/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano sille miehelle että toiminta kuvottaa sinua ja käske lopettamaan viestittely? Ettet kumminkin salaa olisi imarreltu?

Näin haluaisinkin tehdä mutta vaistoan ongelmia työpaikalla koska mies on huomattavasti ylempänä hierarkiassa kuin minä.

Mies puhuu paljon surustaan ja siitä kuinka vaikeaa on.

Vierailija
12/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin miehen kuulla kunniansa, miten alhaista ja moraalitonta on yrittää iskeä uutta naista tuossa tilanteessa...

Vierailija
13/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin haluaisinkin tehdä mutta vaistoan ongelmia työpaikalla koska mies on huomattavasti ylempänä hierarkiassa kuin minä.

Vastaa viestiin neutraalin ystävällisesti, että olet pahoillasi hänen vaimonsa tilanteesta, myötäelät surussa ja toivot, että mies saa tukea läheisiltään.

Ystävällisyydellä voit hoitaa tämän ja pidät huolen, että jää lyhyiden vastausviestien tasolle sinun puoleltasi.

Älä myöskään ala kuvitella miehen viesteistä mitään ylimääräistä. Ehkä hän vain on luullut, että olet ystävällinen ihminen, jolle voi puhua. Hän on varmasti epätoivoinen.

Vierailija
14/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten estän hierarkiassa huomattavasti minua ylempänä olevan? Lähestyminen tapahtuu työpaikan kanavia pitkin, ei sosiaalisesaa mediassa.

Ilmoitat tuosta jollekin vielä ylempänä olevalle eli esim. pomolle. Ei kenenkään tarvitse sietää tuollaista omalla työpaikallaan, siellä pitää saada keskittyä tekemään työnsä rauhassa.

Vierailija
15/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa viestiin neutraalin ystävällisesti, että olet pahoillasi hänen vaimonsa tilanteesta, myötäelät surussa ja toivot, että mies saa tukea läheisiltään.

Ystävällisyydellä voit hoitaa tämän ja pidät huolen, että jää lyhyiden vastausviestien tasolle sinun puoleltasi.

Älä myöskään ala kuvitella miehen viesteistä mitään ylimääräistä. Ehkä hän vain on luullut, että olet ystävällinen ihminen, jolle voi puhua. Hän on varmasti epätoivoinen.

Epätoivoinen hän varmasti on. En kuvittele mitään ylimääräistä, ihan selviä ehdotuksia on ollut, en niitä kuitenkaan aio tähän kirjoittaa.

Tuon toteutan että vastailen max kahdella sanalla ko. henkilön viesteihin jatkossa.

Vierailija
16/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukupuolet olisi toisin päin niin suurin osa naisista täällä puolustelisi uuden kumppanin etsintää jos mies makaisi sairaalassa mutta nyt kun mies kärsii niin ei mitään tukea hänelle.

Vierailija
17/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele siitä soittamalla vaimon naispuolisille sukulaisille (muutamalle), että he voivat pitää naisen puolta jos on heikossa kunnossa, eikä mies hoida naisen asioita huonommin epäkiinnostuksensa vuoksi ja vie omaisuuden - jos siellä on epäselvyyksiä. Mistä tietää mitä siellä on meneillään.

Vierailija
18/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele siitä soittamalla vaimon naispuolisille sukulaisille (muutamalle), että he voivat pitää naisen puolta jos on heikossa kunnossa, eikä mies hoida naisen asioita huonommin epäkiinnostuksensa vuoksi ja vie omaisuuden - jos siellä on epäselvyyksiä. Mistä tietää mitä siellä on meneillään.

Tälläinen asia ei kuulu minulle millään tavalla enkä aio sotkeutua siihen yhtään enempää kuin mitä nyt olen.

Vierailija
19/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat tuosta jollekin vielä ylempänä olevalle eli esim. pomolle. Ei kenenkään tarvitse sietää tuollaista omalla työpaikallaan, siellä pitää saada keskittyä tekemään työnsä rauhassa.

Totta. Tässä toimintatavassa on vaan se vaara, että mies saattaa yrittää saada minut näyttämään empatiakyvyttömältä k-päältä joka ei halua tukea kollegaa millään tavalla.

Vierailija
20/106 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän pari tapausta, jossa nainen ollut kuolemansairas ja miehellä on jo siinä vaiheessa ollut uusi katsottuna.

Ja toisaalta tunnen miehen, joka oli vaimonsa tukena loppuun asti ja meni monta vuotta puolisonsa kuoleman jälkeen ennen kuin seurusteli uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme