Olen alkoholisti
Join eilen kaksi isoa olutta ja tänään myös. Minulla on alkoholiongelma.
Kommentit (13)
Sinulla lienee olutta myös tätä iltaa varten? Hyvä, sinulla ei siis ole alkoholiongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti ei puhu ikinä totta
Älä nyt noin sano; minä valehtelen vain alkoholinkäytöstäni. Muissa asioissa puhun totta lähes 100% (lukuunottamatta tällaisia rouvan ”näytänkö lihavalta tässä mekossa”-kysymyksiä, mihin periaatteessa on pakko valehdella rakkauden nimissä).
T: alkoholisti (eri kuin aiemmat)
Hyvä vitsi. Olet kaukana holistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti ei puhu ikinä totta
Älä nyt noin sano; minä valehtelen vain alkoholinkäytöstäni. Muissa asioissa puhun totta lähes 100% (lukuunottamatta tällaisia rouvan ”näytänkö lihavalta tässä mekossa”-kysymyksiä, mihin periaatteessa on pakko valehdella rakkauden nimissä).
T: alkoholisti (eri kuin aiemmat)
Vaikutat liian selvältä tähän aikaan ollaksesi kunnon alkkis.
Rakkauden nimissä ei missään nimessä kannata valehdella
Niin mäkin. Join eilen 16 olutta ja tänään aloitin ennen puolta päivää. Kohta lähen hakeen lisää loiventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden nimissä ei missään nimessä kannata valehdella
Oletko nainen vai homomies? Nimittäin jos kerran erehdyt vastaamaan väärin tuollaiseen ”näytänkö lihavalta/ isolta/ norsulta tässä mekossa/ koltussa/ leningissä ”-kysymykseen, et koskaan enää kyseenalaista pienen valkoisen valheen supervoimaa perhesovun pelastajana.
Minä 8len entine rapa-puli-ksennukset rinnoilla paskat ripulit jakuset housuissa-juoppo. Mutta niin vain minäkin lopetin ja nykyään onnellisesti naimisissa 🙂
48 tuntia tässä ilman kaljaa.
Olis hyvä alku mutta saas nähä
Kannattaa rukoilla Jumalalta apua, Hän varmasti voi auttaa kaikkia alkoholisteja sekä muiden riippuvuuksien kanssa taistelevia <3
Jos olisit oikeasti alkoholisti, niin kahden tuopin jälkeen et pystyisi enää lopettaa vaan hakisit lisää juotavaa ja siitä se ryyppääminen vasta käynnistyisi.
Aloittelija, ei edes amatööritasoa.