Vaimo vakavasti sairas -mies etsii jo uutta naista
Kollegan vaimo on vakavasti sairas ja mies pommittaa minua viesteillä jatkuvasti. Mitä tekisitte?
Tekee kohta mieli etsiä uusi työpaikka tämän asian takia.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä etten ole tippaakaan kiinnostunut. Oksettavaa että mies etsii uutta ja vaimo makaa sairaalassa henkitoreissaan, kuvottavaa kertakaikkiaan.
Ei oikein istu mun moraaliin moinen käytös.
Ymmärrän. En itsekkään olisi kiinnostunut tuollasesta miehestä. Älllöö käytöstä. Sano, että en ole kiinnostunut sinusta. Enkä arvosta miestä, joka etsii uutta, kun vaimo on huonossa kunnossa. Kerro sille vaimolle myös...
Ihmettelen aina näissä tarinoissa sitä että mies pommittaa viesteillä.
Jos itseäni joskus joku mies on viestillä lähestynyt, eikä minua kiinnosta, olen heti laittanut viestin ettei kiinnosta eikä viestejä enää ole tullut.
Onko naisten niin vaikeaa laittaa suora viesti että ei kiitos.
Nautitte kuitenkin huomiosta eikö niin? Huonon itsetunnon merkki
Ei yllätä tippaakaan. Kuten sanottu, miehiä ei kiinnosta naiset ihmisinä, ei niitten tunteet, ajatukset tai elämä. Niitä kiinnostaa tasan ja ainoastaan reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen ei pysty seksuaalisesti tyydyttämään miestään on ihan normaalia että tämä etsii naisen joka siihen pystyy.
M31
Kauhistuttavan moni mies ajattelee noin ja hylkää sairastunee puolisonsa - ja lapset.
Todella moni nainen huolehtii miehestään, joka on vakavasti sairas.
Sukupuolissa on eroa.
Menee juuri noin. Kun nainen sairastuu, mies jättää ja etsii terveen uuden puolison.
Kun mies sairastuu, nainen pysyy rinnalla loppuun asti.0/5
Ei ole pakko kommentoida, jos kiinnostus on nolla.
Eikö kellään muulla ole epäilys, että viestittely on ihan normaalia viestintää ilman mitään iskuyrityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä etten ole tippaakaan kiinnostunut. Oksettavaa että mies etsii uutta ja vaimo makaa sairaalassa henkitoreissaan, kuvottavaa kertakaikkiaan.
Ja et sano sitä hänelle suoraan. Miksi?
Onko oma toimintasi suoraselkäistä, avautua anonyymisti Vauva palstalla ja luoda mielikuvaa kuinka KAIKKI miehet toimii vastaavalla tavalla AINA.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näissä tarinoissa sitä että mies pommittaa viesteillä.
Jos itseäni joskus joku mies on viestillä lähestynyt, eikä minua kiinnosta, olen heti laittanut viestin ettei kiinnosta eikä viestejä enää ole tullut.
Onko naisten niin vaikeaa laittaa suora viesti että ei kiitos.
Nautitte kuitenkin huomiosta eikö niin? Huonon itsetunnon merkki
Näin olen itsekin toiminut jos kyseessä on ollut selkeä iskuyritys. Nyt viestit olivat ensin surun purkamista, sitten sävy muuttui. Siksi tilanne ei ole ihan noin yksinkertainen.
Mutta nyt lopetan viesteihin vastaamisen, ei ole mun asiani kantaa hänen taakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen ei pysty seksuaalisesti tyydyttämään miestään on ihan normaalia että tämä etsii naisen joka siihen pystyy.
M31
Kauhistuttavan moni mies ajattelee noin ja hylkää sairastunee puolisonsa - ja lapset.
Sukupuolissa on eroa.
Menee juuri noin. Kun nainen sairastuu, mies jättää ja etsii terveen uuden puolison.
Kun mies sairastuu, nainen pysyy rinnalla loppuun asti.Totta! Näitä on nähty lähipiirissä.
Eräs tuttu lääkäri kertoi, että yhdeksän miestä kymmenestä lähtee, jos vaimo sairastuu syöpään. Tilasto oli koottu rintasyöpäpotilaista.Itse en huolisi miestä, joka on hylännyt sairaan vaimonsa. En kykene ymmärtämään noin julmaa kohtelua.
Vaikea uskoa, haluaisin nähdä lääkärin tilaston. Ympärillä on muutaman vuoden aikana sairastunut neljä naista rintasyöpään, eikä yksikään miehistä ole hylännyt vaimoaan. Päinvastoin suhde on tiivistynyt ja tuonut pariskuntaa lähemmäs toisiaan. En usko että tunnen vain 10 %:n miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Sukupuolissa on eroa.
Kun mies sairastuu, nainen pysyy rinnalla loppuun asti.Totta! Näitä on nähty lähipiirissä.
Eräs tuttu lääkäri kertoi, että yhdeksän miestä kymmenestä lähtee, jos vaimo sairastuu syöpään. Tilasto oli koottu rintasyöpäpotilaista.Itse en huolisi miestä, joka on hylännyt sairaan vaimonsa. En kykene ymmärtämään noin julmaa kohtelua.
Vaikea uskoa, haluaisin nähdä lääkärin tilaston. Ympärillä on muutaman vuoden aikana sairastunut neljä naista rintasyöpään, eikä yksikään miehistä ole hylännyt vaimoaan. Päinvastoin suhde on tiivistynyt ja tuonut pariskuntaa lähemmäs toisiaan. En usko että tunnen vain 10 %:n miehiä.
Tiedän lähipiiristä yhden tapauksen jossa mies lähti naisen sairastuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Sukupuolissa on eroa.
Tuohan vahvistaa kaiken, peräti yksi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan hieno mies, nappaa siitä itsellesi helmi! Oletko varma aikeista, ettei vaan tukea etsi?
Juurikin näin. Ei ne kaikki tervehdykset kuten huomenta, päivää tai sen kiitos -sanan käyttö ole parittelukutsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Sukupuolissa on eroa.
Tuohan vahvistaa kaiken, peräti yksi tapaus.
Ei se, mutta yliopistotutkimuksen mukaan ” Miehet jättävät todennäköisemmin pidempiaikaisesti sairastuneen puolisonsa.”.
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty hänelle kohteliaasti kertomaan tätä suoraan.
Pahimpia ovat ne, jotka valehtelevat, että vaimo on vakavasti sairas ja sen varjolla hakevat sivusuhdetta.
Tekopyhyyttä tuollainen. Hän voi maata siellä 10v tai enemmän. Senkö aikaa pitää olla elämättä. Silti voi huolehtia ja välittää puolisostaan. Jos vain suree ja murehtii, on pian itsekin siellä.
Hyvä ystäväni sairastui syöpään. Kävi kaksi vuotta läpi rankkoja hoitoja. Jossain aika loppu vaiheessa sanoi mulle, että vaikka ihme tapahtuisi ja paranisi, kotiin ei ole enää tulemista. Ei kertonut enempää.
Kuoli tästä lyhyen ajan päästä. Mies oli hautajaisissa surun murtama.
Kuukausi hautajaisten jälkeen kihlasi uuden naisensa. En ole sen koommin ollut tekemisissä vaikka ennen oltiin paljonkin.
Riippuu tilanteesta. Erään tutun äiti sai kroonisen sairauden suhteellisen nuorena ja lopulta oli täysin "kasvi" laitoksessa viimeset kolme vuotta. Ikää oli vasta noin 48 ja mies samaa ikäluokkaa. Mies aloitti suhteen toisen naisen kanssa, mutta kävi katsomassa vaimoaan joka päivä ja piti kädestä kiinni. En jaksanut paheksua. Tosin aikuistuneet lapset repesi täysin ja katkaisivat isäänsä välit. En tajua, koska isähän seisoi äidin rinnalla loppuun saakka. Toisaalta kääntöpuolena äiti oli vuosia hoidettava ja isäkin kaipasi kai normaalia ihmissuhdetta rinnalle. Miten tämä loukkasi heidän äitiään, joka ei viimeiseen kolmeen vuoteen edes tajunnut tästä maailmasta? Olisivat tyytyväisiä, kun isä oli pitkään omaishoitajana ja edelleen laitoksessa kävi tunnollisesti seisten vierellä loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään muulla ole epäilys, että viestittely on ihan normaalia viestintää ilman mitään iskuyrityksiä?
Oletetaanpa, että tilanne on ”normaalia viestintää” tyyliin; en jaksa enää, haluan kuol-la. Elämäni on suuntaa vailla eikä siinä ole mitään mieltä enää”.
Ap on tilanteesta ahdistunut, miten tilanteesta päästään ulos? Anna neuvo äläkä tuomitse.
Tämä keskustelu on oikein hyvä osoitus siitä, kuinka teki niin tai näin, aina se on väärinpäin.
Ulkopuoliset ihmiset tulevat kertomaan omasta elämästäni asioita.
Mikä on apn motiivi? Onko mielikuvitus lähtenyt laukalle?
Onko mies kokenut apn hyväksi kaveriksi jonka kanssa keskustelua elämän vaikeassa tilanteessa ja nyt ap itsekkyyttään tulkitsee tilannetta omaksi parhaaksi?
Ei voi tietää. Tämä jää ikuiseksi mysteeriksi.
Kaikkien miesten maine vaan on nyt vedetty framille.
Onko yllätys että mieskin voi haluta keskustella elämän käänteissä eikä se ole iskemistä tai parittelu kutsu.
Päätä nyt ap, kumpaa mieltä olet: Jos mies on iskemässä - niin kuin aluksi sanoit, vetäydyt kohteliaasti mutta selvästi. Mutta jos etsii keskustelutukea - niin kuin myös sanoit, voit kuunnella, jos jaksat. Mikään pakko ei ole tehdä mitään.