Mitä mies yrittää viestittää puristamalla tai taputtamalla naisen peppua?
Itse olen toisinaan joutunut sellaisen kohteeksi ja oletin, että syynä oli se, kun peppuni oli/on aika muodokas oikeastikin ja yhdistettynä muuten hoikkaan vartaloon. Oletin tekoa impulsiiviseksi erehdykseksi miehen puolelta. Kenestäkään niistä tekijöistä ei tullut lainkaan vaikutelmaa, että olisivat minusta kiinnostuneita "siinä mielessä", eivätkä he koskaan sanoneet mitään sen suuntaista.
Kerran mua on yritetty suudella väkisin. Kieltäydyin ja käänsin kasvoni pois ja ihmettelin, mitä hän oikein meinasi, mutta juttelin normaalisti sen jälkeen. En ollut koskaan sitä ennen tai sen jälkeen mieltänyt, että kyseinen mies olisi ollut minusta tippaakaan edes kiinnostunut, tosin kyseisen jälkeen hän jossain vaiheessa pudotti minut fb-kavereistaan, mitä vähän ihmettelin ja hieman ehkä harmittelinkin sitä.
Oma johtopäätökseni, että nuo olivat tekijöiltään impulsiivisia hairahduksia, eivätkä he olleet lainkaan edes ihastuneita minuun. Noiden yhteydessä juttelin kyseisten henkilöiden kanssa ihan asiallisesti muuten, tosin illanvieton yhteydessä.
Pitääkö siis paikkansa sellainen, että sellainen joidenkin ahdisteluksi mieltämä ei välttämättä liity ihastumiseen lainkaan, eikä edes usein ole tahallista ahdisteluakaan? Olen todella huono tulkitsemaan ihmisten eleitä ja ilmeitä ilmeisesti ja aloitus siis ei ole mikään provo.
Kommentit (51)
Kyse ei ole ihastumisesta tai flirttailusta, vaan seksuaalisesta häirinnästä. Tarkoituksena on alistaa toista, ja tekijä kuvittelee että hänellä on syystä tai toisesta oikeus ilman lupaa rikkoa toisen oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen. Ei terve aikuinen ihminen tee tuollaisia hairahduksia.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyä tekis mieli.
Eli siis on seksuaalisesti kiinnostunut? Jännää, kun kukaan heistä ei sanonut mitään sen suuntaista. "Kiva" tajuta tällaisiakin asioita monta vuotta jälkikäteen. 😀 Onkohan mulla oikeasti joku autismi/Asperger?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole ihastumisesta tai flirttailusta, vaan seksuaalisesta häirinnästä. Tarkoituksena on alistaa toista, ja tekijä kuvittelee että hänellä on syystä tai toisesta oikeus ilman lupaa rikkoa toisen oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen. Ei terve aikuinen ihminen tee tuollaisia hairahduksia.
Höpöhöpö
Pitkälti samoilla linjoilla. Koen, että se on joko miehen kykenemättömyyttä pitää käsiään kurissa tai sitten vallankäytön osoittamista. Itsekään en ole ollut moksiskaan. Yksi nykyinen kansanedustaja on puristanut minua nuorena, mutta nyt on ihan kunnollinen perheenisä. Mutta missään nimessä en näe että kyse on muusta kuin siinä hetkessä kroppani aiheuttamasta ihastumisesta, minuun itseeni ei takuulla ole ollut ihastunut.
niin minäkin haluan tietää mitä nainen viestittää puristelemalla miehen peppua luvatta.
Vierailija kirjoitti:
Ehk he tavallaan rikkoivat rajoja, mutta olin lähinnä wtf, kun en oikein tajunnut koko juttua. En edes loukkaantunut ja jatkoin juttua aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies viestittää olevansa ääliö.
Tämä on täsmällisesti ko. eleiden viesti. Kun tämän sisäistät, ei tarvitse enää pohtia sen enempää.
Voit myös itsesi takia olla myös korostamatta sitä ihanaa pyllyäsi. Ei siksi että sinun pitäisi. Ei pidä ja koskettelu ilman lupaasi on täysin väärin.
Mutta voit itse valita toimia niin, jos arvostat itseäsi ja koskemattomuuttasi tarpeeksi. Silloin otat elämäsi omaan hallintaasi etkä jää niin helposti kaiken maailman kourivien pervoäijien armoille.
Vierailija kirjoitti:
Toki näinkin, mutta ei aina eikä välttämättä. Jotkut eivät vai osaa kontrolloida tekemisiään, kyse siis kontrollin puutteesta sekä huonosta impulssien hallitsemisesta.
Jatkakaa te kaikesta loukkaantuvat itsenne sormettamista, ja jättäkää pariutuminen sellaisille jotka siitä jotain ymmärtävät.
Noin toimimalla mies viestittää olevansa sika ja ääliö.
Johdetumpi piiloviesti on, pysy fiksu nainen kaukana tästä yksilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkälti samoilla linjoilla. Koen, että se on joko miehen kykenemättömyyttä pitää käsiään kurissa tai sitten vallankäytön osoittamista. Itsekään en ole ollut moksiskaan. Yksi nykyinen kansanedustaja on puristanut minua nuorena, mutta nyt on ihan kunnollinen perheenisä. Mutta missään nimessä en näe että kyse on muusta kuin siinä hetkessä kroppani aiheuttamasta ihastumisesta, minuun itseeni ei takuulla ole ollut ihastunut.
Ok, näin mielsin itsekin ja jopa sen yllärisuutelemisen kohdalla. Siis joku oli vain fyysisesti virittynyt kropasta, muttei lainkaan ihastunut oikeasti. Ihastunut ilmaisisi tunteensa myös suusanallisesti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyllyä tekis mieli.
Sun pitää selittää tuo kunnolla aapeelle
Ei se oikein tajua muuten
Mies viestii "olen typerä idiootti, jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja".
Nainen voi vetästä miestä avarilla, vaan entäpä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
niin minäkin haluan tietää mitä nainen viestittää puristelemalla miehen peppua luvatta.
Odotan edelleen vastausta, vai onko se niin että naisilla on lupa sikailla mutta ei miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies viestittää olevansa ääliö.
Tämä on täsmällisesti ko. eleiden viesti. Kun tämän sisäistät, ei tarvitse enää pohtia sen enempää.
Voit myös itsesi takia olla myös korostamatta sitä ihanaa pyllyäsi. Ei siksi että sinun pitäisi. Ei pidä ja koskettelu ilman lupaasi on täysin väärin.
Mutta voit itse valita toimia niin, jos arvostat itseäsi ja koskemattomuuttasi tarpeeksi. Silloin otat elämäsi omaan hallintaasi etkä jää niin helposti kaiken maailman kourivien pervoäijien armoille.
En edes korostanut peppuani erityisesti. Olivat jotkut mustat melko ihonmyötäiset kangashousut jalassa, mutta minkä minä kropalleni voin. Muuten olenkin saanut olla sinkkuna suuren osan elämästäni, joten aloin miettiä erään toisen ketjun myötä noita kourimisjuttuja ja sitä, olisiko joku heistä ollutkin kenties kiinnostunut seurastani, mutten vain sitä tajunnut tuoreeltaan, kun oletin, että ihmiset ilmaiset asian sanallisesti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole itse koskaan kosketellut ketään luvatta ja jopa halaukseen olen pyytänyt aina luvan (jopa naisilta). En uskaltaisi koskettaa ketään ilman lupaa.
T. Ap
Pyllyä tekis mieli.