Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies yrittää viestittää puristamalla tai taputtamalla naisen peppua?

Vierailija
20.03.2021 |

Itse olen toisinaan joutunut sellaisen kohteeksi ja oletin, että syynä oli se, kun peppuni oli/on aika muodokas oikeastikin ja yhdistettynä muuten hoikkaan vartaloon. Oletin tekoa impulsiiviseksi erehdykseksi miehen puolelta. Kenestäkään niistä tekijöistä ei tullut lainkaan vaikutelmaa, että olisivat minusta kiinnostuneita "siinä mielessä", eivätkä he koskaan sanoneet mitään sen suuntaista.

Kerran mua on yritetty suudella väkisin. Kieltäydyin ja käänsin kasvoni pois ja ihmettelin, mitä hän oikein meinasi, mutta juttelin normaalisti sen jälkeen. En ollut koskaan sitä ennen tai sen jälkeen mieltänyt, että kyseinen mies olisi ollut minusta tippaakaan edes kiinnostunut, tosin kyseisen jälkeen hän jossain vaiheessa pudotti minut fb-kavereistaan, mitä vähän ihmettelin ja hieman ehkä harmittelinkin sitä.

Oma johtopäätökseni, että nuo olivat tekijöiltään impulsiivisia hairahduksia, eivätkä he olleet lainkaan edes ihastuneita minuun. Noiden yhteydessä juttelin kyseisten henkilöiden kanssa ihan asiallisesti muuten, tosin illanvieton yhteydessä.

Pitääkö siis paikkansa sellainen, että sellainen joidenkin ahdisteluksi mieltämä ei välttämättä liity ihastumiseen lainkaan, eikä edes usein ole tahallista ahdisteluakaan? Olen todella huono tulkitsemaan ihmisten eleitä ja ilmeitä ilmeisesti ja aloitus siis ei ole mikään provo.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies viestittää olevansa ääliö.

Tämä on täsmällisesti ko. eleiden viesti. Kun tämän sisäistät, ei tarvitse enää pohtia sen enempää.

Voit myös itsesi takia olla myös korostamatta sitä ihanaa pyllyäsi. Ei siksi että sinun pitäisi. Ei pidä ja koskettelu ilman lupaasi on täysin väärin.

Mutta voit itse valita toimia niin, jos arvostat itseäsi ja koskemattomuuttasi tarpeeksi. Silloin otat elämäsi omaan hallintaasi etkä jää niin helposti kaiken maailman kourivien pervoäijien armoille.

Että säkkiin vain naiset, koska miesääliö ei osaa käyttäytyä? Mikäs sinut is la mis tista erottaa?

Olen nainen itsekin ja voin kertoa, että ihan koko ajattelutapani erottaa. Tuota en tietenkään tarkoittanut. Vääristynyt ja epäreilu tulkintasi kertoo vain sen, miten ilkeästi ja mustavalkoisesti ajattelet toisista ihmisistä. Ihminen voi arvostaa itseään myös pukeutumalla.

Ap jo kertoikin, ettei korosta erityisesti muotojaan. Hyvä niin. Paljon nyky-Suomessa erityisesti kesäisin näkee muuta. Uhriutuminen ei ole ok, jos kaikki on esillä tietoisesti.

Edelleen se luvaton koskettelu ei ole okei vaikka ihminen olisi alasti. Ei naisen silti tarvitse olla tyhmä ja arvoaan miesten ihailulla mittaava kana. Ajatella saa.

Itseäni inhottaa jo pelkkä miesten limainen katse. Sen takia itse varon isojen rintojeni korostamista vaatetuksella. En silti pukeudu burkhaan enkä telttaan. Kaikkea muuta.

Asiaa. Onko naisellnen mutta peittävä pukeutuminen jotenkin ihan vieras käsite ihmisille.

Vierailija
42/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sallittua käytöstä, ei miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tämäkin tuli sitten selväksi kun ex puolisoillani on ollut tapana läimäytellä pyllylle ja hieman iskeä silmääkin hymyillen. Nyt tiedän loukkaantua siitäkin verisesti näin postuumisti vuosia jälkeenpäin.

Oisko se kuitenkin vähän eri puolison kuin tuntemattoman tekemänä. Puolisolle on oletusarvoisesti annettu lupa seksuaalistyyppiseen koskemiseen. Mutta ehkä teillä ei näin ole ollut.

Vierailija
44/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin lyödään yleensä olkapäälle, selkään tai takapuolella, randomisti nainen tai mies.

Vierailija
45/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtii.

Vierailija
46/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä kysymys on se, esittääkö mies aina kiinnostuksensa sanomalla sen ääneen, vai onko äklöt taputukset ja puristelut heidän mielestään vain yksi tapa esittää kiinnostuksensa?

Jospa tämänkin palsta ulisijamiehet ovat niitä, jotka kulkevat ympäriinsä puristelemassa naisia, ja se on heidän mielestään aloitteen torjumista, jos tuosta ei pidä?

Vierailija
47/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies viestittää olevansa ääliö.

Tämä on täsmällisesti ko. eleiden viesti. Kun tämän sisäistät, ei tarvitse enää pohtia sen enempää.

Voit myös itsesi takia olla myös korostamatta sitä ihanaa pyllyäsi. Ei siksi että sinun pitäisi. Ei pidä ja koskettelu ilman lupaasi on täysin väärin.

Mutta voit itse valita toimia niin, jos arvostat itseäsi ja koskemattomuuttasi tarpeeksi. Silloin otat elämäsi omaan hallintaasi etkä jää niin helposti kaiken maailman kourivien pervoäijien armoille.

Että säkkiin vain naiset, koska miesääliö ei osaa käyttäytyä? Mikäs sinut is la mis tista erottaa?

Olen nainen itsekin ja voin kertoa, että ihan koko ajattelutapani erottaa. Tuota en tietenkään tarkoittanut. Vääristynyt ja epäreilu tulkintasi kertoo vain sen, miten ilkeästi ja mustavalkoisesti ajattelet toisista ihmisistä. Ihminen voi arvostaa itseään myös pukeutumalla.

Ap jo kertoikin, ettei korosta erityisesti muotojaan. Hyvä niin. Paljon nyky-Suomessa erityisesti kesäisin näkee muuta. Uhriutuminen ei ole ok, jos kaikki on esillä tietoisesti.

Edelleen se luvaton koskettelu ei ole okei vaikka ihminen olisi alasti. Ei naisen silti tarvitse olla tyhmä ja arvoaan miesten ihailulla mittaava kana. Ajatella saa.

Itseäni inhottaa jo pelkkä miesten limainen katse. Sen takia itse varon isojen rintojeni korostamista vaatetuksella. En silti pukeudu burkhaan enkä telttaan. Kaikkea muuta.

Asiaa. Onko naisellnen mutta peittävä pukeutuminen jotenkin ihan vieras käsite ihmisille.

Missään ei edes tullut ilmi että peppua olisi jotenkin korostettu, mutta täytyy kuitenkin päästä sanomaan että sitä ei kannata korostaa tai joku voi kouria.

Ihan tavalliset housut nyt yleensä on melko ihonmyötäiset, eli varmaan "korostavat peppua" sitten. Eli mitä helvettiä pitäisi sitten pukea ettei jollekulle tule mieleen syyttää pukeutumista kaikesta?

Minun takamustani on taputeltu kun olin collegehousut jalassa. Kun oikeasti sillä pukeutumisella ei ole mitään hiton väliä tuollaisille kourijoille. Se "naisellinen mutta peittävät pukeutuminen" ei suojaa sen enempää.

Vierailija
48/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulempa että kangashousujesi ristikudontatekniikka lähti kopiointiin

Lol. 😀 Mutta joo, en ole missään vaiheessa oikein pahastunut niistä työtuttujen taholta tapahtuneista läpäisyistä tai käpälöinneistä (ainoa poikkeus oli tätini mies, jonka käytöstä ihmettelin aidosti, kun hänhän on tuntenut minut lapsuudestani lähtien ja pidän häntä sukulaisena). Mietin tässä monta vuotta jälkikäteen vain, että oliko hairahdus vai jotain muuta.

T. Ap

Vierailija
49/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin lyödään yleensä olkapäälle, selkään tai takapuolella, randomisti nainen tai mies.

Peppu ja muutenkin ehkä alue vyötäröstä yläreisiin on mielestäni vähän niinkuin varattu omalle kumppanille, vaikka tosiaan en noista pahastunutkaan - ihmettelin lähinnä.

T. Ap

Vierailija
50/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-renkaat ei toimi hyvin kyllä suomessa,ehkä ne on hyvät jossai espanjan talvessa.

Taputtelusta en sitte tiiä, olen kilttis.

Vierailija
51/51 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hyvä kysymys on se, esittääkö mies aina kiinnostuksensa sanomalla sen ääneen, vai onko äklöt taputukset ja puristelut heidän mielestään vain yksi tapa esittää kiinnostuksensa?

Jospa tämänkin palsta ulisijamiehet ovat niitä, jotka kulkevat ympäriinsä puristelemassa naisia, ja se on heidän mielestään aloitteen torjumista, jos tuosta ei pidä?

Vinha veikkaus, että eivät ulisijat uskalla sellaista tehdä IRL. Eli siis käyttäytyvät livenä asiallisesti, mutta meuhkaavat anonyymisti muuten netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän