Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 vuotta on paska ikä

Vierailija
20.03.2021 |

Kaikki vaivat ja ikävät asiat elämässä tapahtuvat tässä iässä ja/tai tästä eteenpäin.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta aikaa 😍. Lapset isoja (16v, 21v ja 20v) ja on aikaa harrastaa ym. Kroppa on paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia, treenaan säännöllisesti eikä mitään kremppoja ole.

Miehiltä tulee huomiota yhtä paljon kuin ennenkin, toki en tarvitse sitä koska oon naimisissa..mut siis ei tämä ole pelkästään iästä kiinni.

N45

Aina kaikki sanoo noin, että ”paras ikä” jne. Mutta kun ei ole! Miksi valehdella itselleen. Toki vielä pahempaa on edessä - 50 - 60- ja 70-v. ikävuodet, jos sinne asti elää.

No, mulle on. Tämähän on siis ihan yksilöllistä!

Vierailija
42/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu että elämäni parhaat ajat ovat juuri tässä käsillä!

Joo, kroppa alkaa reistata, on alkanut tulla niveloireita ja polvisärkyä ja selässä välilevy vihottelee toisinaan, mutta kaikki muut osa-alueet niin paljon paremmin kuin ennen.

Elämän arvot ovat selkiytyneet, pinnalliset asiat eivät enää vaivaa (voin lähteä kauppaan ilman meikkiä, jos ei huvita tänään meikata, en janoa enää huomiota, tiedän arvoni muutenkin) olen ymmärtäväisempi ja empaattisempi itselleni, mutta myös muille! Ja varmasti mukavampaa seuraa.

Lapset on ihanan isoja, toinen täysi-ikäinen ja toinenkin kohta. Heidän kanssaan pääsee käymään oikeasti mahtavia keskusteluja ja avartavat maailmaani siitä mitä nuorten maailmassa nykyään tapahtuu. Vanhempi linkkasi mulle just youtubesta dokkareita, päivänpolttavista asioista, olivat tällaiselle keski-ikäisellekin mielenkiintoista ja uutta, ja varsin fiksuja.

Parisuhteen myrskyt on käyty ja miehen kanssa yhdessä on nykyään ihanaa, turvallista, leppoisaa ja hauskaa. Molemminpuolinen arvostus, rakkaus ja kunnioitus näkyy.

Vanhempanikin ovat vielä hyvässä kunnossa.

Niin ja hengellinen puoli ja "syventynyt" usko tuonut paljon iloa elämään.

T. 40 v.

Tämä on sun näkemys. Käy miesten keskustelu palstalla ( y l i la uta)

Niin tiedät mistä ne 30v-100v miehet haaveilee, teineistä.

Ja suurin osa 18v maksullisten naisten asiakkaista on parisuhteessa /avioliitossa olevia keski-ikäisiä miehiä.

Meillä vanhoilla naisilla ei tee mitään. Pilataan maisema ja kulutetaan verorahoja

N 36

Haaveilkoon, ei kukaan ole miehistä kiinnostunut enää 40 ikävuoden jälkeen. Kun ne on vihdoin saanut pois elämästään kuppaamasta onnellisuuttasi niin voit vihdoin nauttia.

En minä koe yhtään noin. Mieluusti ottaisin miehen elämään. Ei ole 15 vuoteen ollutkaan. Kiva olis vielä nauttia seksistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noin 32-35 vuotta on ihanteellisin ikä riippumatta oletko mies vai nainen. Paras ikä

työelämään, lapsen ehtii vielä hankkimaan, uuden ammatin opiskella halutessaan jne. On vielä nuori, mutta kuitenkin kokemusta omaava aikuinen, joka otetaan vakavasti työelämässä.

Vierailija
44/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vanhempasi jo kuolleet? Kuinka moni ystävistäsi on jo mullan alla kivuliaaseen syöoään kuolleina? Tämä odottaa kuusissakymmenissä. Nelikymppisyys oli huoletonta ja kivaa aikaa kun lapset oli jo isompia ja ei tarvinnut vielä saattohoitaa ketään. t. nainen 64.

Vierailija
45/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan nyt 4-kymppisenä, että kroppa ei vaan tunnu samalta kuin ennen (pidempi palautuminen esim. työstä ja liikuntasuorituksista), yläluomet roikkuu, juonteita on tullut noin parin vuoden sisällä, kohta alkaa ikärasismi työelämässäkin.

Vierailija
46/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko vanhempasi jo kuolleet? Kuinka moni ystävistäsi on jo mullan alla kivuliaaseen syöoään kuolleina? Tämä odottaa kuusissakymmenissä. Nelikymppisyys oli huoletonta ja kivaa aikaa kun lapset oli jo isompia ja ei tarvinnut vielä saattohoitaa ketään. t. nainen 64.

Toinen vanhemmistani kuoli kivuliaaseen syöpään juuri kun täytin 40-v. Tästä on nyt 1,5 vuotta. Ei ole lapsia, joiden kasvua pääsisin seuraamaan. Mutta ymmärrän pointtisi.

Vierailija
47/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No että sitten, jos et ole saanut lapsia (joko sopivan kumppanin puuttuminen tai oma hedelmättömyys). Eikä työelämässä ole asiantuntijauraa tai muuta menestystä. Teet samoja hanttihommia kuin 2-kymppiset, vaikka olet kouluttautunut (tosin väärälle alalle). Mistä

sellainen 4-kymppisenä repii sitä iloa ja seesteisyyttä

elämänsä?

Ai että minua riipii naistenlehtien "voimauttavat" löpinät 40 on paras ikä naiselle! Lapset on jo isoja! (öö, ei ole lapsia) Parisuhde kukoistaa! (olen aina ollut miehille ilmaa) Talo on maksettu, rahaa riittää! (lol) Työuralla on edetty johtajiksi! (viimeksi olin töissä 10 v sitten)

Vierailija
48/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on terve, voi itse paljon vaikuttaa hyvinvointiinsa. Kuntoilua, terveellinen ruokavalio jne... Terveellinen elämä poikii muutakin hyvää.

Vierailija
49/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta, että miehet pitää sitten alimpana saastana. Toivottavasti kuolen ennen 40v synttäreitä.

N 36

Kyllä miehet voi sua jyystää vaikka vanhenetkin kunhan pidät painon kohtuullisena. Liikunta, kuten aerobic ovat hyvä lääke vanhenemisen oireita vastaan.

M37

Jos saisit valita,niin kumpaa panisit: 18v vai 40v nainen? Kumpikin kauniita ja hoikkia. Niinpä...

Elämä ohi

N 36

Jos 40 v on pitänyt itsensä kunnossa, niin mieluummin häntä panen, koska 18 v on vielä kovin kokematon seksin saralla. 

Hah, kunnon valkoritarointia. Totuus on sitte ihan toinen

Vierailija
50/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikävä ruuhkavuosia, vaikka ne ovatkin olleet tärkeä osa elämää. Nythän voin elää enemmän itselleni. Voin matkustella ja nauttia monista ihanista asioista.

En ymmärrä tätä nuoruuden ylistystä, elämä on paljon parempaa keski-ikäisenä.

Vierailija
51/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta aikaa 😍. Lapset isoja (16v, 21v ja 20v) ja on aikaa harrastaa ym. Kroppa on paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia, treenaan säännöllisesti eikä mitään kremppoja ole.

Miehiltä tulee huomiota yhtä paljon kuin ennenkin, toki en tarvitse sitä koska oon naimisissa..mut siis ei tämä ole pelkästään iästä kiinni.

N45

Aina kaikki sanoo noin, että ”paras ikä” jne. Mutta kun ei ole! Miksi valehdella itselleen. Toki vielä pahempaa on edessä - 50 - 60- ja 70-v. ikävuodet, jos sinne asti elää.

Olet ilmeisesti ei niin viehättävä? Olen kaunis ja aina miehet ihaillut. Vihaan elämää joka vie kauneuden minulta.

N 36

Vierailija
52/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta noin 32-35 vuotta on ihanteellisin ikä riippumatta oletko mies vai nainen. Paras ikä

työelämään, lapsen ehtii vielä hankkimaan, uuden ammatin opiskella halutessaan jne. On vielä nuori, mutta kuitenkin kokemusta omaava aikuinen, joka otetaan vakavasti työelämässä.

Mjoo. Työelämän suhteen näin on joillakin aloilla. Sen sijaan jos osaat ohjelmoida niin ei ole merkitystä minkä ikäinen olet. Oletko sitten 23 tai 55, osaamisesi on helppo tarkistaa. Ei merkitystä kenet tunnet. Ei merkitystä mitä ajattelet politiikasta. Sukupuolella ei myöskään ole mitään merkitystä. Jos osaat koodata ja pystyt ajattelemaan loogisesti, niin hyvä sija on työelämässä.

Edellämainitut ominaisuudet voivat olla sen sijaan rajoitteita muissa asioissa, mutta 40-vuotiaana kaikki on vielä mahdollista.

Vierailija
53/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Olet ilmeisesti ei niin viehättävä? Olen kaunis ja aina miehet ihaillut. Vihaan elämää joka vie kauneuden minulta.

N 36

Ei sinun kauneutesi katoa, olet ikäisesi kaunis aina. Paitsi jos pilaat sen huonoilla elämäntavoilla.

Vierailija
54/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne elintavat, ne elintavat... Neljäkymppisenä alkaa näkyä pahasti ulospäin, jos rööki ja kalja maistuu enemmän kuin laki sallii ja liikunta tapahtuu sohvan ja jääkaapin välillä ja autolla 300 metrin päässä sijaitsevaan kauppaan. Elämähän se toisaalta on ihmisen parasta aikaa, oli sitten 20- tai 60-vuotias.

Vierailija
55/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä alkoi vasta 40+.

Minäkin tässä odottelen, milloin saavutan sen taianomaisen pisteen elämässäni, että alan yhtäkkiä kiinnostamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tähän saakka kun olen ollut täysin ilmaa. Miehillä se kuulemma tapahtuu myöhemmin elämässä.

Vierailija
56/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

Parasta aikaa, lapset pieniä, vauva ja taapero! N45

Vierailija
57/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä ei tarvinnut enää stressata ja suorittaa, pystyi alkamaan nauttia kaikesta helpommin, kolmikymppisenä vielä stressasi joitain asioita, mun mielestä ikä alkoin omalla kohdalla näkymään nyt viiskymppisenä. Johtuu pitkälti siitä, että yt:t vievät työt aiemmin ja on todella haastavaa päästä edes haastatteluihin. Työintoa ja -kykyä mulla on vielä ihan entiseen tapaan. Oletan, että jos saisin vielä mieluisan työn, olisin ikäänikin enemmän tyytyväinen.

Vierailija
58/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta nyt 43-vuotiaana tajuta, että tällä hetkellä tavoite-eläkeikäni on 68 v 9 kk...

Vierailija
59/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomaan nyt 4-kymppisenä, että kroppa ei vaan tunnu samalta kuin ennen (pidempi palautuminen esim. työstä ja liikuntasuorituksista), yläluomet roikkuu, juonteita on tullut noin parin vuoden sisällä, kohta alkaa ikärasismi työelämässäkin.

Auttaisko jotku aineet mitkä parantaa hormonitoimintaa?

Vierailija
60/66 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeeta nyt 43-vuotiaana tajuta, että tällä hetkellä tavoite-eläkeikäni on 68 v 9 kk...

What... Jossain maissa ei ole ollenkaan mitään eläkkeitä.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi