Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhä useamman kolmekymppisen naisen on tyydyttävä tapailusuhteisiin, kertoo HS – "Miesten markkinat"

Vierailija
19.03.2021 |

"Perheen perustamisiässä olevien naisten on yhä vaikeampaa löytää vakituisempaa suhdetta, joissa mies haluaisi sitoutua, kertoo Helsingin Sanomat.

Lehti on haastatellut kolmea upeaksi uranaiseksi kuvailtua, hieman alle kolmekymppistä naista, joiden mukaan miehiä kyllä löytyy treffiseuraksi ja heidän kanssaan tehdään asioita, joita vakiintuneet pariskunnat tekevät.

Ihastuminen kuitenkaan ei johda parisuhteeseen, sillä lopulta mies ei halua mitään pysyvää. Pahimmillaan deittikumppani jopa "ghostaa" eli katoaa kuin tuhka tuuleen kaikissa viestikanavissa.

–?Olen juossut treffeillä ja viettänyt vuosia määrittelemättömissä suhteissa, joissa käydään yhdessä syömässä ja ollaan makutuomareina silmälasiostoksilla. Olen saanut lunta tupaan niin paljon, että aika ajoin on usko meinannut mennä, avautuu "Elina" kokemuksistaan HS:n haastattelussa.

"Tiina" puolestaan on kauppatieteen maisteri, joka ei ole koskaan seurustellut. Hänen mukaansa deittimaailmassa vallitsee "miesten markkinat".

Naisten mielestä deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua. Tinderin perusteella voi saada kuvan, että mahdollisuuksia on loputtomasti.

Helsingissä on myös määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia.

Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina. Parisuhteen puuttuminen vaikuttaa myös perhehaaveisiin. Kaksi naisista kertoo pohtineensa ajatusta lapsen hankkimisesta yksin."

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/750354-yha-useamman-kolmekymp…

Kommentit (3482)

Vierailija
2921/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan totta että kun mies tai nainen kutsuu kavereitaan kylään, niin yleensä on jotain tarjoiluja ja yleensä ne maksaa enemmän kuin pulla ja kahvi ABC:llä. Kukaan mies ei öyhötä tarjotessaan kaverilleen oluen ja makkaraa mökillä, että siinä se maksullinen mies nyt istuu.

Niinpä. Vaikka kahvikuppi on niin halpa, silti naiset eivät voi maksaa omaa kahviaan, puhumattakaan että maksaisivat miehenkin kupin treffeillä. Kummallista!

Tämä vahvisti sen mitä epäilin. Kyse on pohjimmiltaan siitä, että tämä mies "joutuu tekemään jotain naisen puolesta". Miksi se on niin kamalaa, miksi kaverille oluen tarjoaminen ei ole? Miksi kaveri ei ole maksiåullinen. mutta nainen on? Oisko kyse siitä, että tämä häissä pohjimmiltaan vihaa naisia? Luulen niin.

Kaverille voi tarjota oluen, koska kyseessä on kaveri. Ehkä hän on tarjonnut minulle oluen aikaisemmin, ehkä hän tarjoaa minulle oluen jossain vaiheessa. Tai ehkä hänen kaveruus on ollut sen arvoista. En minä satunnaiselle juopolle mene olutta tarjoamaan, vaikka kyseessä olisikin mies.

En kyllä lähtis treffeille sellaisen miehen kanssa, joka rinnatai miut satunnaiseen juoppoon 😂 ennemmin sellaisen kanssa, joka määrittelis kategoriaan "Ehkä hän on tarjonnut minulle oluen aikaisemmin, ehkä hän tarjoaa minulle oluen jossain vaiheessa. Tai ehkä hänen seura on ollut sen arvoista."

Voin rehellisesti sanoa, että naisen seura ei ole tyypillisesti kovin arvokasta, ellei välillä ole varsinainen fyysinen tai henkinen suhde. Miehet ovat viihdyttävämpää, hauskempaa seuraa.

Tähän taas sanoisin, että lähtisin treffeille vain miehen kanssa, joka nimenomaan pitää seuraani arvokkaana ja viihtyy kanssani, jos taas viihtyy paremmin miesten kanssa niin voi pyytää heitä treffiseurakseen ja jättää minut odottamaan miestä joka haluaa lähteä kanssani.

Mies lähtee kanssasi treffeille koska näkee mahdollisuuden päästä sänkyyn kanssasi. Kaikki muu on fuulaa, trust me.

Aikamoista m..sv...aa siellä heittelet. Miksei tuo asialle vihkiytynyt häsärimies puutu näihin?

Vierailija
2922/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan totta että kun mies tai nainen kutsuu kavereitaan kylään, niin yleensä on jotain tarjoiluja ja yleensä ne maksaa enemmän kuin pulla ja kahvi ABC:llä. Kukaan mies ei öyhötä tarjotessaan kaverilleen oluen ja makkaraa mökillä, että siinä se maksullinen mies nyt istuu.

Niinpä. Vaikka kahvikuppi on niin halpa, silti naiset eivät voi maksaa omaa kahviaan, puhumattakaan että maksaisivat miehenkin kupin treffeillä. Kummallista!

Tämä vahvisti sen mitä epäilin. Kyse on pohjimmiltaan siitä, että tämä mies "joutuu tekemään jotain naisen puolesta". Miksi se on niin kamalaa, miksi kaverille oluen tarjoaminen ei ole? Miksi kaveri ei ole maksiåullinen. mutta nainen on? Oisko kyse siitä, että tämä häissä pohjimmiltaan vihaa naisia? Luulen niin.

Kaverille voi tarjota oluen, koska kyseessä on kaveri. Ehkä hän on tarjonnut minulle oluen aikaisemmin, ehkä hän tarjoaa minulle oluen jossain vaiheessa. Tai ehkä hänen kaveruus on ollut sen arvoista. En minä satunnaiselle juopolle mene olutta tarjoamaan, vaikka kyseessä olisikin mies.

En kyllä lähtis treffeille sellaisen miehen kanssa, joka rinnatai miut satunnaiseen juoppoon 😂 ennemmin sellaisen kanssa, joka määrittelis kategoriaan "Ehkä hän on tarjonnut minulle oluen aikaisemmin, ehkä hän tarjoaa minulle oluen jossain vaiheessa. Tai ehkä hänen seura on ollut sen arvoista."

Voin rehellisesti sanoa, että naisen seura ei ole tyypillisesti kovin arvokasta, ellei välillä ole varsinainen fyysinen tai henkinen suhde. Miehet ovat viihdyttävämpää, hauskempaa seuraa.

Tähän taas sanoisin, että lähtisin treffeille vain miehen kanssa, joka nimenomaan pitää seuraani arvokkaana ja viihtyy kanssani, jos taas viihtyy paremmin miesten kanssa niin voi pyytää heitä treffiseurakseen ja jättää minut odottamaan miestä joka haluaa lähteä kanssani.

Miksi kauniit naiset saavat valtavan paljon enemmän treffikutsuja kuin rumat naiset? Koska miehet kokevat heidän seuran arvokkaana ja viihtyvät kauniin naisen kanssa? Tai kenties että miehet haluavat päästä nus..ssimaan kaunista naista. Vaikea dilemma, ei millään pysty päättelemään kummasta on kyse.

Jaa-a, niin. Sitäkin voi pohtia, miksi jotkut miehet itkevät täällä palstalla jatkuvasti, miten naisille kelpaa vain pitkät, komeat, tummat miehet, muut ei koskaan pääse edes treffeille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lähtee kanssasi treffeille koska näkee mahdollisuuden päästä sänkyyn kanssasi. Kaikki muu on fuulaa, trust me.

Aikamoista m..sv...aa siellä heittelet. Miksei tuo asialle vihkiytynyt häsärimies puutu näihin?

Säästän sen sille "ok" naiselle

Vierailija
2924/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju yksinäisistä naisista on taas päätynyt siihen että naiset luettelevat omia vaatimuksiaan ja sättivät miehiä. Onpa kumma, että on yksinäisiä naisia.

Vierailija
2925/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisten pitää kouluttaa tällaiset miehet pois uusilta pahoilta tavoilta. Johan muuttuisi ääni kellossa, jos yksikään nainen ei enää hyväksyisi heidän (kahvi)treffikutsujaan."

Onko se nainen linjoilla, joka sanoi, ettei ole nähnyt täällä naisten raivokasta vaatimista miesten tarjoamiselle?

Tämä. Minä häpeäkseni notkuin tässä ketjussa puoli päivää eilen, tosin vähän on-off. Mutta on muuten äärimmäisen rasittavaa, kun vähän väliä joku tulee julistamaan miten ruokaa ja juomaa tarjoamattomat miehet ovat ihan kauheita eikä kenenkään naisen pitäisi sellaista treffata, ja parin sivun välein joku sitten taas jankkaa ettei kukaan ole koko ketjussa mitään sellaista sanonut. Aargh.

Semmosta se on kun lukee satojen vietien ketjussa ihan joka ikisen vastauksen ja kuluttaa päivänsä yrittämällä muodostaa itselleen käsitystä hivemind-naisesta, jolla on aina sama mielipide. Jos se on väärä, seuraavat kymmenen vuotta kulutetaan koko naissukupuolen mielipiteen muttamiseksi omaa vastaavaksi. Siinä onnistumatta.

Aivan kuten miehet saavat lukea päivittäin kuinka miehille kelpaa vain nyrkin ja hellan välissä oleva instabeibi.

Turhauttavaa, mutta jotenkin tuo naisen kirjoittama paskayleistys saa poikkeuksetta tykkäyksiä.

Joka mielipiteelle löytyy joku tai useampi joka on samaa mieltä. siinä tykkäyksen sivussa kun ei ole laskuria, kuinka moni on silmiään pyöritellen scrollannut ohi.

Silti miehen kärkevä kommentti naisista saa useat painamaan sitä alanuolta.

Sanotko että naisen viestien "kritisoinnille" on korkeampi kynnys naisten piirissä?

Tuola aiemmin joku nainen tiedusteli, miksei miehet irtisanoudu tässäkin ketjussa viljellyistä naisvihaviesteistä. Joku mies vastasi, ettei koe asian koskevan itseään niin ei viitsi reagoida. Olisiko kyse samasta asiasta? Tosiaankaan en ole koskaan nähnyt miesten paheksuvan noita vihaviestejä, ja itsekin olen ihmetellyt, eikö täällä tosiaan käy koskaan yksikään normaali mies. Samoin naiset varmaan ohittavat olkiaan kohauttaen moiset älyttömyydet?

Vierailija
2926/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisten pitää kouluttaa tällaiset miehet pois uusilta pahoilta tavoilta. Johan muuttuisi ääni kellossa, jos yksikään nainen ei enää hyväksyisi heidän (kahvi)treffikutsujaan."

Onko se nainen linjoilla, joka sanoi, ettei ole nähnyt täällä naisten raivokasta vaatimista miesten tarjoamiselle?

Tämä. Minä häpeäkseni notkuin tässä ketjussa puoli päivää eilen, tosin vähän on-off. Mutta on muuten äärimmäisen rasittavaa, kun vähän väliä joku tulee julistamaan miten ruokaa ja juomaa tarjoamattomat miehet ovat ihan kauheita eikä kenenkään naisen pitäisi sellaista treffata, ja parin sivun välein joku sitten taas jankkaa ettei kukaan ole koko ketjussa mitään sellaista sanonut. Aargh.

Semmosta se on kun lukee satojen vietien ketjussa ihan joka ikisen vastauksen ja kuluttaa päivänsä yrittämällä muodostaa itselleen käsitystä hivemind-naisesta, jolla on aina sama mielipide. Jos se on väärä, seuraavat kymmenen vuotta kulutetaan koko naissukupuolen mielipiteen muttamiseksi omaa vastaavaksi. Siinä onnistumatta.

Ymmärsitkö edes lukemaasi? Eihän tässä valitettu siitä, että parin sivun välein esitetään toisistaan eriäviä mielipiteitä, vaan siitä että parin sivun välein joku kieltää ettei niitä toisia mielipiteitä ole edes olemassa. Kyllä siinä silloin nimenomaan se muiden naisten mielipiteet kieltävä nainen on se joka ajattelee kaikkien naisten ajattelevan samoilla lauma-aivoilla.

Ja jos se nainen ole ole lukenut koko ketjua alusta loppuun, niin eihän se tietysti ole mikään kaikkien sanomisten asiantuntija. Puhunee lähinnä omasta kokemuksesta tyyliin sellaista ei ole sattunut koskaan elämässäni, joten se on äärimmäinen epätodennäköistä. Voin kyllä yhtyä kuoroon siinä että en usko lähes kenenkään naisen olevan sitä mieltä että tarjoamattomat miehet "ovat ihan kauheita eikä kenenkään pitäisi sellaista treffata".

Huoh. Ei ehkä kirjaimellisesti juuri noin, mutta useampi on sanonut, ettei kahvikuppi edes riitä eikä sen pitäisi riittää muillekaan naisille. Silti täällä on useampaan kertaan väitetty, ettei kukaan ole sanonut sellaista. Eikä tuossa muodossa ettei kukaan olisi omassa tuttavapiirissä sanonut niin, vaan nimenomaan sanamuodossa "kukaan ei ole tässä ketjussa sanonut noin". Siis useampaan kertaan.

Nyt sinäkin ilmeisesti yrität väittää, ettei tuollaista ole tässä ketjussa tapahtunut? Ja anna minun arvata, olet lukenut vain kaksi viimeisintä sivua?

Tyylistä päätellen tuo wanna-be-prinsessa on yksi ja sama tyyppi. Häntä on epäilty miestrolliksi, tyyli on niin ylilyövää. Olen tämän todennut useita kertoja, mutta jostain syystä viesti ei näytä tavoittavan sinun ja muiden asiasta valittavien tajuntaa.

-eri

Vierailija
2927/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 2v vanha artikkeli nostettu?

No, saatiinpahan oikein kunnon kahvipöytä riitel.. keskustelu aikaan. Taitaa olla kahvit jo pamppaantuneet.

Vierailija
2928/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on molemmilla sukupuolilla, ei pitäisi olla ylläri miksi.

Päivittäin saan naisilta kuulla sitä, että miksei miehelle kelpaa että ollaan vaan kavereita. Mieheltä en ole vastaavaa kuullut.

Että ihan päivittäin :D.

Korjaan. Netistä lukea, ei minulle henkilökohtaista valittamista.

Vau, sulla on varmaankin mielenkiintoinen elämä kun ihan päivittäin venyt tähän suoritukseen. Siinä pitää jo aamulla herätessään olla hyvin, hyvin päättäväinen että tänäänkin löydän uusia naisia kaveruutta anomassa.

Tapaukset on vain yksinkertaisesti niin yleisiä, että niihin törmää jatkuvasti, vaikka nitä ei edes etsisi. Yllättävän usealle naiselle tulee yllätyksenä, että miestä ei juurikaan kiinnosta ystävyys naisen kanssa, jonka puheenaiheet koostuvat juoruilusta lähipiiristä tai julkkiksista, jostain tosi-tv-ohjelmasta, ja jonka kiinnostus asioihin on pinnallista, trendien perässä juoksemista. Jokainen nainen ei suinkaan tähän ryhmään kuulu, mutta merkittävä osa.

Tuo on sinun kuplasi. Itse tunnen paljon hyvinkin fiksuja ja mielenkiintoisia naisia.

Mies

Vierailija
2929/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on molemmilla sukupuolilla, ei pitäisi olla ylläri miksi.

Päivittäin saan naisilta kuulla sitä, että miksei miehelle kelpaa että ollaan vaan kavereita. Mieheltä en ole vastaavaa kuullut.

Että ihan päivittäin :D.

Korjaan. Netistä lukea, ei minulle henkilökohtaista valittamista.

Vau, sulla on varmaankin mielenkiintoinen elämä kun ihan päivittäin venyt tähän suoritukseen. Siinä pitää jo aamulla herätessään olla hyvin, hyvin päättäväinen että tänäänkin löydän uusia naisia kaveruutta anomassa.

Tapaukset on vain yksinkertaisesti niin yleisiä, että niihin törmää jatkuvasti, vaikka nitä ei edes etsisi. Yllättävän usealle naiselle tulee yllätyksenä, että miestä ei juurikaan kiinnosta ystävyys naisen kanssa, jonka puheenaiheet koostuvat juoruilusta lähipiiristä tai julkkiksista, jostain tosi-tv-ohjelmasta, ja jonka kiinnostus asioihin on pinnallista, trendien perässä juoksemista. Jokainen nainen ei suinkaan tähän ryhmään kuulu, mutta merkittävä osa.

Aika hyvin olen sitten onnistunut olemaan törmäämättä. Väitän että ylivoimainen ennemistö naisista suhtautuu ylipäänsä skeptisesti puhtaaseen kaveruuteen miehen ja naisen välillä. Toki sitäkin on, mutta liian usein siinä on toinen joka vähintään salaa toivoo enemmän tai jos ei aluksi toivo, alkaa toivoa. Joten sanoisin että puhut ihan vaan puhdasta hevonkukkua koska sulla on liikaa elämää tuhlattavaksi.

Asiasta on niin paljon ja pitkään keskusteltu, että pitäisi reilummin tietoa löytyä. Jos vaikka laitat "can men and women be just friends" youtubeen, niin tuloksena todennäköisesti valtava määrä katukyselyitä, joissa on tyypillistä, että suurin osa miehistä vastaa ei, ja suurin osa naisista kyllä.

Niiiiinnn no, jos aihetta päätoimisesti googlettelee, niin kyllä varmaan sitten päivittäin törmäilee. Koskee mitä tahansa aihetta.

Vierailija
2930/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten miehet saavat lukea päivittäin kuinka miehille kelpaa vain nyrkin ja hellan välissä oleva instabeibi.

Turhauttavaa, mutta jotenkin tuo naisen kirjoittama paskayleistys saa poikkeuksetta tykkäyksiä.

Joka mielipiteelle löytyy joku tai useampi joka on samaa mieltä. siinä tykkäyksen sivussa kun ei ole laskuria, kuinka moni on silmiään pyöritellen scrollannut ohi.

Sanotko että naisen viestien "kritisoinnille" on korkeampi kynnys naisten piirissä?

Tuola aiemmin joku nainen tiedusteli, miksei miehet irtisanoudu tässäkin ketjussa viljellyistä naisvihaviesteistä. Joku mies vastasi, ettei koe asian koskevan itseään niin ei viitsi reagoida. Olisiko kyse samasta asiasta? Tosiaankaan en ole koskaan nähnyt miesten paheksuvan noita vihaviestejä, ja itsekin olen ihmetellyt, eikö täällä tosiaan käy koskaan yksikään normaali mies. Samoin naiset varmaan ohittavat olkiaan kohauttaen moiset älyttömyydet?

Kyllä minä olen niitä paheksunut ja laittanut alanuolta.

Kuinka toivoisit meidän irtisanoutuvan siitä? Pitääkö laittaa "mies" joka paikkaan?

Täällä esimerkiksi joku naiseksi itseään sanova sai paskaa niskaansa ja häntä "syytettiin" mieheksi kun hän oli eri mieltä valtavirran kanssa.

Vierailija
2931/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On väärin haukkua naisia prinsessoiksi, jos odottavat miehen tarjoavan. On kuitenkin oikein haukkua miehiä saidoiksi, jos eivät tarjoa. Kuinka se nainen ei ole saita, jos ei viitsi edes omaa kahvikuppiaan maksaa?

Tuo "kutsuja tarjoaa"-periaate ei muuten jännästi tunnu koskevan naisia.

Onko sinulla asiasta kokemusta? Paljon näkee palstalla miesten valitusta siitä, että nainen ei koskaan lähesty eikä kutsu. Mutta sinua ilmeisesti sitten kutsutaan paljonkin?

Harva valittaa ettei naiset kutsu treffeille tai lähesty.

Se on enemmänkin faktan toteaminen.

No mutta sinua ei tämä fakta kosketa ollenkaan, vaan runsain mitoin saat naisilta kutsuja? Vai mihin perustuu tuo käsityksesi siitä, että nainen kutsuu muttei tarjoa?

Nainen ei kutsu joten ei tarvitse tarjota.

Siis mitään näyttöä ei ollutkaan siitä, että ”kutsuja maksaa” ei koskisi myös naisia? Oli ihan silkkaa pelkää ”koska musta tuntuu siltä -faktaa”?

Siis on tietysti, joku edistynyt nainen kertoi että hän maksaa omansa ja mies omansa. Siinähän jo poiketaan tuosta tavasta.

Vierailija
2932/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju yksinäisistä naisista on taas päätynyt siihen että naiset luettelevat omia vaatimuksiaan ja sättivät miehiä. Onpa kumma, että on yksinäisiä naisia.

Sinä täällä ainoana miehenä, nyyh. Voi ressukkaa.

ok-naisen puolesta:

ok

Vierailija
2933/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä täällä ainoana miehenä, nyyh. Voi ressukkaa.

ok-naisen puolesta:

ok

Ok-miehen iltahuuto

Vierailija
2934/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi vaan mietityttämään, että minkähän verran suomessa tällä hetkellä on ihan oikeasti normaaleja, vapaita miehiä näin 32 vuotiaalle, toisella kierroksella olevalle naiselle? Asun suht. keskisuomessa keskikokoisessa kaupungissa. En ole mitenkään etsinyt seuraa, mutta mikähän olisi mahdollisuus törmätä sopivan ikäiseen, mukavaan mieheen (muuhun kuin tämä kaikki-miehet-ovat-vain-seksin-perässä tai joku sen verran sosiaalisesti arka ettei tutustumisesta tulisi mitään)? Miten moni mies näillä vuosilla on sinkku/myös toisella kierroksella?

Vaikea sanoa. Aika paljonhan riippuu myös se mikä on sun ulkonäkötaso. Jos olet keskivertoa kauniimpi, niin eiköhän tollasia miehiä löydy nopeasti useampiakin halukkaita, joista pääset valitsemaan parhaan.

Jos ulkonäkösi ei ole kilpailukykyinen, niin projektin vaikeustaso nousee aika merkittävästi.

Taas tämä. Naisen ulkonäkö. Muulla ei ole väliä. Uskokaa jo naiset.

Miksi tämä järkyttää? Naisen kauneuteen riittää, että on hoikka ja jonkinlaiset muodot. Ei rima ei ole hirveän korkealla. Sikäli kuin nämä ovat kunnossa, niin pääsee valitsemaan todella isosta joukosta miehiä sen itselleen parhaiten sopivan. Tosin jos luonne on aivan hirveä, niin mies kyllä jossain vaiheessa saa tarpeeksi, mutta sitten ei muuta kuin seuraava.

Ai, ei minulla vaan ollut mitään todella isoa joukkoa miehiä tarjolla edes silloin, kun olin 17-25 v, BMI alle 22 ja naama perusnätti. Sinulla taitaa olla vähän harhainen käsitys naisten elämästä.

Et siis edes rekisteröinyt kaikkia niitä miehiä jotka liehittelivät sinua?

Vierailija
2935/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö edes lukemaasi? Eihän tässä valitettu siitä, että parin sivun välein esitetään toisistaan eriäviä mielipiteitä, vaan siitä että parin sivun välein joku kieltää ettei niitä toisia mielipiteitä ole edes olemassa. Kyllä siinä silloin nimenomaan se muiden naisten mielipiteet kieltävä nainen on se joka ajattelee kaikkien naisten ajattelevan samoilla lauma-aivoilla.

Ja jos se nainen ole ole lukenut koko ketjua alusta loppuun, niin eihän se tietysti ole mikään kaikkien sanomisten asiantuntija. Puhunee lähinnä omasta kokemuksesta tyyliin sellaista ei ole sattunut koskaan elämässäni, joten se on äärimmäinen epätodennäköistä. Voin kyllä yhtyä kuoroon siinä että en usko lähes kenenkään naisen olevan sitä mieltä että tarjoamattomat miehet "ovat ihan kauheita eikä kenenkään pitäisi sellaista treffata".

Huoh. Ei ehkä kirjaimellisesti juuri noin, mutta useampi on sanonut, ettei kahvikuppi edes riitä eikä sen pitäisi riittää muillekaan naisille. Silti täällä on useampaan kertaan väitetty, ettei kukaan ole sanonut sellaista. Eikä tuossa muodossa ettei kukaan olisi omassa tuttavapiirissä sanonut niin, vaan nimenomaan sanamuodossa "kukaan ei ole tässä ketjussa sanonut noin". Siis useampaan kertaan.

Nyt sinäkin ilmeisesti yrität väittää, ettei tuollaista ole tässä ketjussa tapahtunut? Ja anna minun arvata, olet lukenut vain kaksi viimeisintä sivua?

Tyylistä päätellen tuo wanna-be-prinsessa on yksi ja sama tyyppi. Häntä on epäilty miestrolliksi, tyyli on niin ylilyövää. Olen tämän todennut useita kertoja, mutta jostain syystä viesti ei näytä tavoittavan sinun ja muiden asiasta valittavien tajuntaa.

-eri

Olen samaa mieltä siitä, että se jonka mielestä kaikkien naisten pitäisi vaatia vähintään kallista illallista oli todennäköisesti yksi henkilö tai korkeintaan kaksi eri henkilöä (minusta paasaus on parissa eri kohdassa ketjua kuulostanut kuitenkin hieman erilaiselta). Olen itseasiassa yksi niistä, jotka epäilivät tuota henkilöä trollaavaksi mieheksi. Kuitenkin tässä ketjussa on useampi vähemmän överiksi heittänyt kommentoija todennut, ettei toisia treffejä tule jos ei mies tarjoa edes kahvikuppia, ja osa näistäkin pitänyt sitä pelkkää kahvia pihistelynä ja köyhäilynä. Itse en näe perustetta pitää näitä kaikkia samana henkilönä.

Vierailija
2936/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki lehden kahdenvuoden takainen juttu muutamasta helsinkiläis naisesta. Miehet riehuu voitonriemuissaan nyt olevansa jotenkin edustettuna joillain "markkinoilla". :D

Miten yleensäkin ukkoa, joka asuu reilusti tuon kehän ulkopuolella, voi tämä uutinen lohduttaa, innostaa, .. ? kun kyseessä ei ole koko suomi? Kannattaisiko seurankipeiden miesten sitten vain tehdä se bussireissu Hesaan ja etsiä nämä kolme naista treffeille.

Täällä väännetään nyt kättä kahvikupin hinnasta. Ei ihme jos jää kuin nalli kalliolle, kun viilaa jostain parin euron kahvikupista.

Moni bussi menee silloin ohi.

Niinpä. Mutta monelle naiselle se on tärkeä juttu, että itse ei tarvitse maksaa omaa parin euron kuppiaan.

Luuletko tosiaan, että tuossa on kyse rahasta? Aika huonoille tuntipalkoille jää, jos tunnin, parin treffeistä kostuu viiden euron pullakahvit - tai pelkän parin euron kahvin.

Luuletko sinä että siinä on miehellekään kyse pelkästä rahasta?

-eri

Mistä sitten? Toinen vaihtoehto on ollut, että nainen haluaa prinsessakohtelua. Mikä on miehen motiivi jankata kahdesta eurosta?

Vierailija
2937/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi vaan mietityttämään, että minkähän verran suomessa tällä hetkellä on ihan oikeasti normaaleja, vapaita miehiä näin 32 vuotiaalle, toisella kierroksella olevalle naiselle? Asun suht. keskisuomessa keskikokoisessa kaupungissa. En ole mitenkään etsinyt seuraa, mutta mikähän olisi mahdollisuus törmätä sopivan ikäiseen, mukavaan mieheen (muuhun kuin tämä kaikki-miehet-ovat-vain-seksin-perässä tai joku sen verran sosiaalisesti arka ettei tutustumisesta tulisi mitään)? Miten moni mies näillä vuosilla on sinkku/myös toisella kierroksella?

Vaikea sanoa. Aika paljonhan riippuu myös se mikä on sun ulkonäkötaso. Jos olet keskivertoa kauniimpi, niin eiköhän tollasia miehiä löydy nopeasti useampiakin halukkaita, joista pääset valitsemaan parhaan.

Jos ulkonäkösi ei ole kilpailukykyinen, niin projektin vaikeustaso nousee aika merkittävästi.

Miksi tämä järkyttää? Naisen kauneuteen riittää, että on hoikka ja jonkinlaiset muodot. Ei rima ei ole hirveän korkealla. Sikäli kuin nämä ovat kunnossa, niin pääsee valitsemaan todella isosta joukosta miehiä sen itselleen parhaiten sopivan. Tosin jos luonne on aivan hirveä, niin mies kyllä jossain vaiheessa saa tarpeeksi, mutta sitten ei muuta kuin seuraava.

Ai, ei minulla vaan ollut mitään todella isoa joukkoa miehiä tarjolla edes silloin, kun olin 17-25 v, BMI alle 22 ja naama perusnätti. Sinulla taitaa olla vähän harhainen käsitys naisten elämästä.

Liehittelivät? Sinun termisi. Hänhän vastasi että.ei ollut mitään todella isoa miesboukkoa edes silloin kun oli nuori ja tti. Eli ei ollut mitään

Vierailija
2938/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä mielessä en, että täällähän sanotaan että tuon ikäisistä naisista kilpailee kaikki miehet. En todellakaan noteerannut jos joku yli muutaman vuoden vanhempi liehitteli, minä kutsuisin sitä pikemminkin ahdisteluksi kuin liehittelyksi. Eli joo, jos lasket siihen isoon joukkoon miehiä kaikki mahdolliset saavutettavissa olevat miehet keski-ikäisistä ja pultsareista johtuen, niin kyllä niitä varmaan oli iso joukko. Suurimmalle osalle naisista se merkityksellinen tarjokkaiden alajoukko on kuitenkin omanikäiset suht normaalit miehet, ja niitä ei välttämättä ole jonoksi asti.

Vierailija
2939/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla, tai voisiko siinä ollu joku sellainen, että helpompi sivuuttaa oman sukupuolen ääliöinnit, kun niistä pystyy toteamaan että "kappas, en itse ole tuota mieltä, ei siis varmasti kaikki muutkaan" ja vastakkaisen sukupuolen ääliöintiin taas ei samalla tavalla pysty? 

Tai vaihtoehtoisesti toiseen sukupuoleen kohdistuvan kritiikin pystyy helpommin ohittamaan olankohautuksella, mutta omaan osuva tuntuu paljon henkilökohtaisemmalle?

Minä miehenä ainakin huomaan juuri tämän. Jos näen oletettavasti miehen kirjoittaman ääliömäisen viestin, se ei vain kiinnosta yhtään. Ohitan sen vain, enkä edes ehkä lue sitä loppuun asti. Naisten kirjoittamat (ääliömäisetkin) viestit sitten taas luen tarkemmin.

Riippuu varmaan ihmisestä. Minä olen tapellut tässä ketjussa useampaan otteeseen siitä miten lapsellista ja jopa absurdia on pitää kahvikuppia vaatimuksena tutustumiselle vielä herran vuonna 2021.

N40

Anteksi, mutta sinäkö tämän asian saat määritellä? Ja vain sinun ja niiden muiden, jotka näkevät asian , kuten sinä, näkemys on se ainoa ja oikea näkemys? Ja jos on muuta mieltä, on lapsellinen ja absurdi? Oletko lukenut kaikki perustelut, miksi joku on eri mieltä? Miksi ei saa olla eri mieltä?

Kuka tässä nyt on lapsellinen ja absurdi? Kuka?

Kyllä, olen lukenut ketjullisen perusteluja sille miksi aikuiset ihmiset laskuttavat seurastaan, muttei heille silti saa sanoa että he laskuttavat seurastaan tai he pillastuvat täysin. Tietysti jokaisella saa olla ihan vapaasti sellainen näkemys kuin haluaa. Jos se näkemys on se, että minä en suostu tapailemaan muuten kiinnostavaa treffikumppania ellei se osta minulle riittävästi juomaa ja ruokaa, niin voi olla että se näkemys saa vain rajallisesti ymmärrystä. Sellaista se elämä nyt vaan on.

Ja jatkan vielä, että kyllä minusta on todellakin absurdia, että aikuiset ihmiset kehtaavat sättiä tarjoamattomia miehiä piheiksi, joustamattomiksi, itsekkäiksi ja epäkohteliaksi, vaikka itse ei olla valmiita maksamaan edes sitä omaa kuppia. Kyllä se oman kuppinsa maksamisesta kieltäytyvä on kaikkia noita yllämainittuja vielä enemmän kuin se, joka maksaa omansa mielellään muttei haluaisi kustantaa toisenkin kuppia.

Sinun on siis täysin mahdotonta nähdä hyvinä käytöstapoina sitä, että jos kutsuu jonkun maksullisiin rientoihin, valmistautuu maksamaan myös kutsutun kulut? Minusta se kuuluu ihan peruskäytöstapoihin eikä liity mitenkään sukupuoleen. Ellei ole halukas tarjoamaan, ei pidä kutsua maksullisiin menoihin.

Ihan turhaa mutumutinaa on myös se, ettei nainen koskaan kutsu ja sitten tarjoa. Tiedän tämän roskapuheeksi, koska minulla on asiasta sekä empiirisiä havaintoja että omakohtaisia kokemuksia.

Mieti: laskuttaisitko keneltäkään maksun, jos kutsut hänet kotiisi kahville/syömään/lasilliselle? Mitä mieltä olisit, jos joku kutsuisi kylään ja sitten esittäisi laskun tarjoiluista? Olen itse ollut nyyttäreillä, mutta nämä on aina sovittu ETUKÄTEEN. Koskaan ei kukaan ole veloittanut ylläripyllärinä tarjoamastaan juomasta tai ruuasta. Jos veloittaisi, pitäisin käytöstä erittäin moukkamaisena.

Vierailija
2940/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin on paikallinen pultsari kosinut S-marketin aulassa, palstamies on hyvä ja liittää tämän katkeruuden aiheidensa yhä pitenevälle listalle. Naisten ei tarvitse kuin kaupassa käydä ja kosintoja lentelee oikealta ja vasemmalta. Tuokaan ei olisi vaatinut muuta kuin pesun painepesurilla ja syöpäläisten poiston ja eikun alttarille....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän