Miten emätinpuikkoa käytetään?
Moi! Mulla on ensimmäistä kertaa ikinä lievä hiivatulehdus, joka on siis täysin oireeton ja paljastui papa kokeen yhteydessä. Lääkäri määräs siihen canesten soft kombi puikon (1kpl) sekä voiteen. Miten tämä puikko toimii? Ohjeet on niin epäselvät, kun sanotaan että sama puikko pitäisi laittaa kolmena perättäisenä iltana mutta että sulaa kuitenkin sisään? Siis häh! Voinko siis laittaa sen tänä iltana ja jättää sen vaan sinne ja se sitten sulaa itsestään pois ja homma on selvä? Kauanko sulamisessa kestää? Ja voidetta pitäisi käyttää kai siihen asti että oireet loppuu, mutta mulla ei ole mitään oireita, niin kai sitä laitan sitten jonkun viikon ajan pari kertaa päivässä? Lääkäri tai apteekkarikaan ei mitään tarkempia ohjeita antanut niin luulin että kyseessä on ihan helppo homma, mutta nyt oon vähän hämmentynyt!
Kommentit (10)
Joo se sulaa itsestään ja voit laittaa vaikka heti. Jos siinä on asetin (samanlainen kun tampooneissa) niin sen tietysti otat pois.
Otetaan puikko pakkauksesta ja työnnetään pilluun. Miten ajattelit, että sitä käytetään? N17v
emätinpuikkoa käytetään aivan kuin mulkkua mutta unohat vaan sen miehen sieltä mulkun toisesta päästä
Ei kyllä kuulosta normaalilta laittaa sama puikko kolme kertaa sisään.
Laitetaan yöksi.
Nukut vaakatasossa, niin ei valu pois vaan ehtii vaikuttaa.
Laitat siis ennen nukkumaanmenoa. Vinkki: laita pöksyyn pikkuhousunsuoja tai side, niin valuma ei aiheuta sotkua.
Suihkuta aamulla vedellä kuin normaali alapesu. Näin kolmena peräkkäisenä iltana.
Sulaa itsellään, ruumiinlämmön vaikutuksesta.
Et oo sitten sitä mainosta nähnyt, jossa todetaan, että puikko työnnetään peräsilmään.
Emätinpuikko emättää emättävää emätintä.