Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaanko perjantain kunniaksi teinivuosien huvittavimpia tempauksia? Minä kävin tupakalla saunassa kun puusauna niin luulin ettei hajua huomata

Vierailija
19.03.2021 |

Ranne kipsissä vielä niin en saanut edes saunan jäykkää ikkunaa kiskottua auki. Kiinni jäin kun haju levisi tuuletusräppänän kautta viereiseen vessaan :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissää!

Vierailija
22/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesin naapurin tytön kanssa läheisen kirkon katolle ja varastimme kattoluukun kautta viiniä. (joo, harrastimme sirkusta ja olimme näppäriä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorina keksittiin että teemme viiniä isoon pulloon. Damejeanne. Mites kävi kun kaverin äiti tuli karjumaan yläkertaan että yläkerrasta valuu vettä kun on tehnyt ison kuplan kattoon. Viiniähän siellä. 

Vierailija
24/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 16-vuotiaita. Eräs kaveri oli tuonut juomista mukanaan kouluun, sillä oli menossa koulun jälkeen juhlimaan. Yksi hänen tölkeistään kolahti johonkin, ja siihen tuli pieni reikä. Se oli jotain mustamarjasiideriä tmv, todella vahvasti tuoksui. Kaveri keksi sitten, että piilotetaan haiseva tölkki minun laukkuuni, sillä olen luokan ainoa kiltti, joka ei juonut eikä polttanut. En tiedä miksi suostuin, en varmaan uskaltanut sanoa ei. Asetin laukun pulpettini viereen siten, että tölkki oli pystyssä ja reikä pinnan yläpuolella. Potkaisin sen kuitenkin vahingossa nurin, ja voi herrajee sitä hajua mikä luokassa kohta haisi. Valkoinen laukkuni oli aivan violetti pohjasta. Pikkasen kuumotti, etenkin kun opettaja alkoi ihmetellä hajua. Onneksi tunti oli lopuillaan, ja päästiin kohta pakenemaan tilanteesta. Kipin kapin vessaan missä kaveri joi sen tölkin tyhjäksi.. Oli tosiaan viimeinen tunti menossa kun se tölkki kaatui, muuten olis ollu entistä tukalampi tilanne.

Vierailija
25/25 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana saìn 3 vuotta vanhemman pojan käymään kaupassa ostamassa minulle puolen litran tölkin kaljaa. Häntä luultiin kaupassa täysi-ikäiseksi tai sitten ei välitetty siitä, että alaikäinen ostaa alkoholia. Join tölkin ryhjäksi matkalla kotiin. Äitini oli kotiäiti ja huomasi heti, että jotain on vialla. Ei kestänyt pitkään kun hän huomaisi hengirykseni haisevan alkoholilta. Seuraavat viikot olinkin sitten kotiareatissa.