***TAMMENTERHOJEN PERJANTAI***
Enpä pinoa vielä huomannut, joten ajattelin sitten perustaa sellaisen..
Kommentit (22)
pakko oli tulla kertomaan vielä tuon lapsivesi-jutun uusimmat vaiheet. tänään oli se ultraaja yrittänyt soittaa mulle ja kun ei saanut kiinni, niin oli sit tehnyt sen lähetteen tayssiin! eli pääsen varmaan sittenkin parin viikon sisällä katsastaan et kaikki ok, vaikken siis kovin huolissaan osaa ite ollakkan. mut nyt oottelen.
äitiyspakkaus: minä ainakin aion pakkauksen ottaa. musta ne kirahvi-vaatteet on niin söpöjä! ja muutenkin tulee varmaan aika vähän katottua et onko vaatteet minkä värisiä, mielummin ehkä kuitenkin tytölle sinistäkin kuin pojalle vaaleanpunaista.
huomenna vielä aamuun pitäis mennä töihin, sit sunnuntai vapaa. piitkästä aikaa " vapaa" viikonloppu, kun työt loppuu jo puoli kolmelta.
mut siinäpä mun iltakuulumisetkin. huomenna taas.
tikru ja simppis 20
Meillä on kanssa ollut mietinnässä, että mihin tuo poika, kun synnytyksen aika koittaa. Mies haluis synnytykseen ja minä ehdottomasti haluaisin myös miehen mukaan, mutta asustellaan aika yksikseen täällä. Ei ole sellaisia sukulaisia tai kavereita, jotka vois auttaa. Ja kun ei vielä tiedä edes, että milloin se synnytykseen lähtö koittaa... *huokaus* En millään tahtois yksin synnyttämään. Mies oli edellisessäkin synnytyksessä niin tärkeä tuki ja turva! Saas nähdä keksitäänkö mitään ratkaisua.
-tau- huomenna tasan 17 =)