Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisikö pyytää sairaslomaa?

13.03.2006 |

Auttakaa nyt ihmistä mielipiteillä.

Raskausviikkoja tänään 29+5

Kevät flunssa iski päälle ja olo on jokseenkin tukkoinen, väsynyt (siis vielä normaalia pahempi), ihoon sattuu, aivastuttaa, nokka vuotaa, hengitys raskasta yms. yms. mutta kun ei ole mitään järkyttävää kuumetta niin ei oikeen tuo omatunto antaisi periksi hakea sairaslomaa.

Onko muita joilla " vaikeeta" hakea sairaslomaa tai jäädä kotiin jollei oo " pää kainalossa" ?

siis olen toki menossa tänään työpaikka lääkärille mutta tuntuu etten tiedä mitä sanoisin, kun ei tosiaan ole 40 astetta kuumetta (tosin niillä luvuilla olisin jo kuollu kun normaalistikin kaadun sänkyyn jo 38 asteen kuumeesta) ja tuntuu että ne siellä työpaikkalääkärissa vaan kattelee nenän varttapitkin että saaplarin lusmu jos ei oikeesti oo pää kainalossa ja 40 astetta kuumetta. Neuvola lääkäriltähän saisin toki viivana lomaa ilman mitään ihmeempiä syitä, mutta kun haluan toimia nyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.

niin siis mitä mieltä olette?

kuten tekstistäkin huomaa että pää ei toimi enää ihan täysillä joten anteeksi jo nyt kaikki epäselvyydet ja logiikanpuutokset..

shendea ja sähikäinen 29+5

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tiedät itse parhaiten - toivottavasti osaat siis itse myös päättää.

Minä pidän sairaslomaa silloin kun minusta tuntuu siltä

enkä aio miettiä, miltä muista tuntuu silloin.

Jos ei jaksa, ei jaksa. Ja mitä sitten vaikka pitäisitkin sairaslomaa?

Hoitakaa nyt itsenne kuntoon, kyllä ne työt odottaa.

Aina.

Vierailija
2/2 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sul on ees vähän kuumetta, niin ilman muuta saikkua, et ees se on ohi. Pienessäkin lämmössä olisin ilman raskauttakin todennäköisesti kotona, vaikka muuten olen kanssa sellanen tunnollinen toope, et vain tosiaan kuume ja vatsatauti pitää kotona. Nyt raskauden aikana, oon ollut kyl flunssasta johtuneiden huonosti nukuttujen öiden takia saikulla, vähän myöhemmin vielä uupuksen, koska kroppa piiputti totaalisesti vaikka yritin reippaana töihin heti kun vain mitenkään jaksoin. Pää sanoi, et tottakai mun pitää jaksaa, mut kroppa oli eri mieltä.

Raskaana ollessa mun mielestä kannattaa ihan hyvillä mielin laskea rimaa ja olla kotona jos siltä yhtään tuntuu...ettei tuu sit mitään vakavampia jälkitauteja tai vastaavia ja vois vaikka välttää antibioottikuureja jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla