Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punatukkaisuus

Vierailija
18.03.2021 |

Olen aito mansikkablondi ja nyt olen tavannut miehen, joka on tumma ihonväriltään, mutta myös punatukkainen. Mietin, minkänäköisiä lapsia meille tulisi.
Punatukkaisia tietysti, vaaleus meidän väliltä. Tummemmat kulmakarvat ja ripset, luonnonkihara punainen tukka ja pisamia? Silmät ehkä vihertävät? Miehellä on kauniit kullanruskeat silmät, minulla siniset. Mies on pidempi kuin minä ja hoikkarakenteisempi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa on punatukkaisia, joilla on tummaa geeniä pohjalla. Tulisi englantilaisen näköinen enemmän kuin vaalea pohjoismainen punatukkainen.

Minulla on kaksi lasta (nyt jo teinejä) aivan porkkananpunatukkaisen ja pisamaisen englantilaisen kanssa. Aika yllättävää on se, että oma maantieharmaa hiusvärini on ilmeisesti vahvempi kuin ginger-geeni, eli lapset ovat kumpikin suomalaisblondeja hiuksiltaan. Toisen iho on vähän vaaleampi, mutta kummallakaan ei ole pisamia. Go figure. Komeita poikia silti kumpikin, eivätkä pala auringossa yhtä helposti kuin isänsä.

Vierailija
22/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannissa on punatukkaisia, joilla on tummaa geeniä pohjalla. Tulisi englantilaisen näköinen enemmän kuin vaalea pohjoismainen punatukkainen.

Minulla on kaksi lasta (nyt jo teinejä) aivan porkkananpunatukkaisen ja pisamaisen englantilaisen kanssa. Aika yllättävää on se, että oma maantieharmaa hiusvärini on ilmeisesti vahvempi kuin ginger-geeni, eli lapset ovat kumpikin suomalaisblondeja hiuksiltaan. Toisen iho on vähän vaaleampi, mutta kummallakaan ei ole pisamia. Go figure. Komeita poikia silti kumpikin, eivätkä pala auringossa yhtä helposti kuin isänsä.

Tässä merkkaa se, ettei sinulla ole punapigmenttisyyttä, vaikka olet vaalea. Meillä sama juttu. Punatukkainen ja maantienvärinen=kaksi ruskettuvaa maantielasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä merkkaa se, ettei sinulla ole punapigmenttisyyttä, vaikka olet vaalea. Meillä sama juttu. Punatukkainen ja maantienvärinen=kaksi ruskettuvaa maantielasta

Toinen lapsista oli lapsena punahiuksinen sellaisella suomalaisella tavalla. Eli hiukset punersivat olematta palavan punaiset. Termi on varmaan strawberry blonde. Yläkoulussa punaisuus hävisi ja nyt pojan hiukset ovat samanväriset kuin itselläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme