Mervi Tapola tässä,onko kysyttävää??
Kommentit (12)
kaikkea hyvää teille, Mervi ja Matti. Mistäs Mervi nyt kirjoittelet? Onko Matti siis jo nukkumassa?
Yksi yliopistolla oleva kollegani vaan tuosta mainitsi. Eli oletko lukenut kemiaa yliopistossa?
Musta makkara on se mun ja Masan juttu,suosittelen kaikille!!
Otettiin matin ka´nsa äskön saunaoluet ja just sitä mustaa makkaraa :O) Ja matti sammui tosiaan tohon soffalle,taidan härnätä siltä Jorman esille ja sit me kuulkaas rymäytellään,oottako kateellisia??
Oon aika musta sukkainen matista!! Mut on sillä makea mela!!!!!
Vierailija:
Musta makkara on se mun ja Masan juttu,suosittelen kaikille!!
Otettiin matin ka´nsa äskön saunaoluet ja just sitä mustaa makkaraa :O) Ja matti sammui tosiaan tohon soffalle,taidan härnätä siltä Jorman esille ja sit me kuulkaas rymäytellään,oottako kateellisia??Oon aika musta sukkainen matista!! Mut on sillä makea mela!!!!!
Vauvakuume meillä on kova,ja yks naapurini kutsui minua aavee-mammojen KERMAAN ja ohjasi näille IRL-osoitteille!!
Voitteko te kertoa onko minulla aineksia aavee-mammaksi
ehkä tapolan mervi mut et matti nykäsen mervi ainakaan ole....hohhoijaa, on jollakin huvit esiintyä sitten toisen nimellä!!
tiiätkös muuten jotta se on laitonta????? melkeinpäs voisin susta ilmoittaa ylläpidolle!! ja varmaan joo mervi vauvalehden sivuilla ihan vain ja ainoastaan huvikseen kirjoittelis, just joo
ihan vain tiedoksi jotta meitä mervin tuntevia täällä pyörii että kiinni jäät aika nopeeta jos sen nimellä tääl esiinnyt
Sulle tais ne paljon pois lähteneet kilot tulla takaisin?
Vierailija:
Vauvakuume meillä on kova,ja yks naapurini kutsui minua aavee-mammojen KERMAAN ja ohjasi näille IRL-osoitteille!!Voitteko te kertoa onko minulla aineksia aavee-mammaksi
Ei se naama minusta eikä masasta tärkeä ole kunhan on sisältä prinsessa!!!
Ja matti on aivan kiimassa minuun!!
Auts matti härnää mun pimppaa jollain terävällä...
Kyllä Matti sunkin ovelle löytää...
Täytyy huomenna rimpsauttaa päivystykseen...