Hei palstanaiset, selittäkääs miten mies voi saada naisen, kun tavallisenkin näköinen nainen saa muutamassa päivässä yli 2000 viestiä
Aika surkealta vaikuttaa näin miehen näkökulmasta.
Kommentit (33)
En minä saa päivittäin tuollaista määrää viestejä mistään, edes spämmääjät ja tekstiviestihuijarit eivät ole noin ahkeria.
Mitä jos te miehet muuttaisitte käytössänne ja svaippaisitte oikealle vain ne naiset, jotka oikeasti kiinnostavat? Massatykkäämällä kaikki te pilaatte koko homman tarkoituksen myös naisilta.
Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?
2000 viestin joukossa on ehkä 10-20 sisältönsä puolesta potentiaalisesti kiinnostavaa. Onko sinun viestisi näiden joukossa?
Sellaista se on, kun miehet haluavat naisia enemmän kuin naiset miehiä. Ilman teitäkin voi elää varsin hyvää elämää.
Kohtaamalla naisia elävässä elämässä harrasteen parissa.
M60
Mistä tuollainen määrä viestejä tulee??
Sitä paitsi etkö mieti naisessa mitään muuta kuin ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Allu?
Paina v.ittuun Alluines.
Tinderissä on 20% naisia ja 80% miehiä. Tottakai naiset saa siellä enemmän huomiota ja viestejä. Ihan perus markkinataloutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?
Minä olen ruman lisäksi vielä läski ja vanha. Ei yhtään viestiä minullekkaan. Ei edes rakkaushuijarit ota yhteyttä.
Minäpä selitän. Joka kerta kun nainen saa miehen, niin myös mies saa naisen.
Mistä tollasia viestimääriä saa? Olen tinderissä ja muissa deittipalveluissa ja hyvin hiljaista on. Miehet sanoneet aina kauniiksi, jotkut naiset myös.
Tinderit ynnä muut äpit ovat naisten markkinoita. Arkielämässä vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen tapahtuu paljon tasavertaisemmalta pohjalta. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
2000 viestin joukossa on ehkä 10-20 sisältönsä puolesta potentiaalisesti kiinnostavaa. Onko sinun viestisi näiden joukossa?
Tuo on jo paljon. Minä olen tavallisennäköinen nainen, ja sain 10 viestiä, joista 9 oli pillunmankumisviestiä ja 1 asiallinen eli: moi! Kysymällä lisää- viesti. Ja tuokin oli 20- vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Tinderit ynnä muut äpit ovat naisten markkinoita. Arkielämässä vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen tapahtuu paljon tasavertaisemmalta pohjalta. Kannattaa kokeilla.
Niin, miksi nämä miehet ulisevat täällä Tinderistä päivittäin???? Miksi.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan- suurin osa tarjoaa kulliansa. Ja lopusta suurin osa on luusereita. Neulaa heinäsuovasta- markkinat naisille.
M-1965 kirjoitti:
Kohtaamalla naisia elävässä elämässä harrasteen parissa.
Kannatan tätä. Nyt on kevät, terassit avautuu vapun tienoilla, sen jälkeen alkaa loma-aika. Porukat liikkuu ja käy tapahtumissa. Sinne sekaan vaan.
Mies pyysi minua kahville työhömme liittyvässä tilaisuudessa yhdeksän vuotta sitten. Lähdin.