Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei palstanaiset, selittäkääs miten mies voi saada naisen, kun tavallisenkin näköinen nainen saa muutamassa päivässä yli 2000 viestiä

Vierailija
25.03.2026 |

Aika surkealta vaikuttaa näin miehen näkökulmasta.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi minua kahville työhömme liittyvässä tilaisuudessa yhdeksän vuotta sitten. Lähdin. 

Vierailija
2/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saa päivittäin tuollaista määrää viestejä mistään, edes spämmääjät ja tekstiviestihuijarit eivät ole noin ahkeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos te miehet muuttaisitte käytössänne ja svaippaisitte oikealle vain ne naiset, jotka oikeasti kiinnostavat? Massatykkäämällä kaikki te pilaatte koko homman tarkoituksen myös naisilta.

Vierailija
4/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?

Vierailija
5/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 viestin joukossa on ehkä 10-20 sisältönsä puolesta potentiaalisesti kiinnostavaa. Onko sinun viestisi näiden joukossa?

Vierailija
6/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala naiseksi, ongelma ratkaistu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun miehet haluavat naisia enemmän kuin naiset miehiä. Ilman teitäkin voi elää varsin hyvää elämää.

8/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamalla naisia elävässä elämässä harrasteen parissa.

M60+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu?

Vierailija
10/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen määrä viestejä tulee??

 

Sitä paitsi etkö mieti naisessa mitään muuta kuin ulkonäköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu?

Paina v.ittuun Alluines.

Vierailija
12/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on 20% naisia ja 80% miehiä. Tottakai naiset saa siellä enemmän huomiota ja viestejä. Ihan perus markkinataloutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma nainen, noin viikko tinderissä ja 0 matchia. Missä ne mulle tulevat viestit oikein on?

Minä olen ruman lisäksi vielä läski ja vanha. Ei yhtään viestiä minullekkaan. Ei edes rakkaushuijarit ota yhteyttä. 

Vierailija
14/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä selitän. Joka kerta kun nainen saa miehen, niin myös mies saa naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tollasia viestimääriä saa? Olen tinderissä ja muissa deittipalveluissa ja hyvin hiljaista on. Miehet sanoneet aina kauniiksi, jotkut naiset myös.

Vierailija
16/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit ynnä muut äpit ovat naisten markkinoita. Arkielämässä vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen tapahtuu paljon tasavertaisemmalta pohjalta. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
17/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 viestin joukossa on ehkä 10-20 sisältönsä puolesta potentiaalisesti kiinnostavaa. Onko sinun viestisi näiden joukossa?

Tuo on jo paljon. Minä olen tavallisennäköinen nainen, ja sain 10 viestiä, joista 9 oli pillunmankumisviestiä ja 1 asiallinen eli: moi! Kysymällä lisää- viesti. Ja tuokin oli 20- vuotta vanhempi. 

Vierailija
18/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ynnä muut äpit ovat naisten markkinoita. Arkielämässä vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen tapahtuu paljon tasavertaisemmalta pohjalta. Kannattaa kokeilla.

Niin, miksi nämä miehet ulisevat täällä Tinderistä päivittäin???? Miksi. 

Vierailija
19/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ynnä muut äpit ovat naisten markkinoita. Arkielämässä vastakkaisen sukupuolen kohtaaminen tapahtuu paljon tasavertaisemmalta pohjalta. Kannattaa kokeilla.

On tosiaan- suurin osa tarjoaa kulliansa. Ja lopusta suurin osa on luusereita. Neulaa heinäsuovasta- markkinat naisille. 

Vierailija
20/131 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Kohtaamalla naisia elävässä elämässä harrasteen parissa.

Kannatan tätä. Nyt on kevät, terassit avautuu vapun tienoilla, sen jälkeen alkaa loma-aika. Porukat liikkuu ja käy tapahtumissa. Sinne sekaan vaan.