Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?

Vierailija
17.03.2021 |

Kertokaa piristäviä kissajuttuja!

Kommentit (1040)

Vierailija
961/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole ihan tyytyväinen. Nuohooja kävi ja se imuri oli kyllä ihan liikaa! Ostin jotain vitamiinimakuvettä hänelle, ei kelvannut. Mutta ostin myös uutta merkkiä ruokaa ja se kelpasi!

Kauhea paukku tulossa vielä tänään: hän saa oman kissanpennun! 

Oo, Vauvat on ihania!

Mutta kerrothan, miten teillä menee uuden perheenjäsenen kanssa.

T. kiinnostunut täti, joka on asunut 30 vuoden ajan kissojen valtakunnassa, mutta ei valitettavasti enää

Vielä ei olla kavereita, mutta aika lähelle päästetään jo ennen kuin aloitetaan suhina. Pikkukissalla ehkä keskivaikea ADHD, ei aiheuta suurta arvostusta vanhassa rouvassa.  Pienellä kyllä riittää yritystä ystävystyä, että luultavasti lopulta ei ole muuta vaihtoehtoa. 

"Kyllä ärsyttää,  oon nyt vaan tässä sohvan selkämyksen päällä ja olen katselevinani ulos. Toivottavasti kun avaan silmät, niin toi villi pikkukissa on poissa. Tai ainakaan se ei ole kovin lähellä. Eikö se lähde koskaan? Onneksi mulla on oma huone, minne se riesa ei pääse. Mutta oon nyt tässä vaikka ihan kiusallani!"

Vierailija
962/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissoja tai koiria pitävät naiset ovat hulluja, ja on vastenmielistä että nainen rakastaa enemmän eläimiä kuin miestä ja/ tai lasta.

Hevosnaiset ovat kaikkein hulluimpia. Hevosen omistaminen pitäisi olla syy määrätä nainen pakkohoitoon; yhtäkään tervettä hevosnaista en ole tavannut.

M/40

Onko kivaa olla yksinäinen luuseri? Hoida paha olosi silti muualla, kiitos.

Eläimet ovat mukavia! Eikä me naiset olla mitään pakkohoitoon tarpeessa...

Mieluummin eläintä passaan kuin aikuista miestä. Eläin sentään tekee muutakin kuin valittaa tyhmiä netissä ventovieraille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitte tähän ketjuun tulla jonkun valittamaan. Tiedän vanha ketju, mutta silti.

Eläimet ovat ihania ja eikä he hylkää omistajaansa vaan ovat luotettavia ja antavat paljon..

Vierailija
964/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa varpaita ja uhkailee läimäyttää tassulla

Vierailija
965/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikä se ole keneltäkään pois jos on eläimiä, sillä eläimet antaa paljon ja lohduttaa...

Sinä ihminen joka et tykkää eläimistä sinulla on oikeus siihen, mutta emme mekään hauku sinua...

Miksi olet eläimille mustasukkainen?? Ei eläin sinun puolisiosi vie.. 

Eihän sinun puolisiosi sinua petä millään tavalla, jos on eläimiä.

Vierailija
966/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Mun edesmenneillä kissaneideillä oli kyttäyspäiviä. Kun meni vessaan, tuli tunne että joku tuijottaa niin kaks silmäparia tosiaan tuijotti. Ja kun meni keittiöön, niin sama fiilis ja kaks silnäparia taas tuijotti. Mikähän ovela juoni tässä oli takana? Ja mitään ei huomamnut kun tämä kaksikko vaan yhtäkkiä oli vieressä kyttäämässä.

Vierailija
967/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ollaan meillä loukkaantuneita, kun ei tipahtunut kutsua linnanjuhliin.

Kisuli kuitenkin on valveutunut henkilö, seuraa uutiset ja maailmanmenon niin televiisiosta kuin sanomalehdestäkin ja voisi olla kysyttävää useammaltakin kansanedustajalta.

Puhumattakaan siitä, että aina on asu juhlakunnossa ja kierrätyksen terävintä kärkeä kynsiä myöten..

Vierailija
968/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalla päällä

Tykkää tanssia uuden häntänsä kanssa mulle

Vierailija
969/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole ihan tyytyväinen. Nuohooja kävi ja se imuri oli kyllä ihan liikaa! Ostin jotain vitamiinimakuvettä hänelle, ei kelvannut. Mutta ostin myös uutta merkkiä ruokaa ja se kelpasi!

Kauhea paukku tulossa vielä tänään: hän saa oman kissanpennun! 

Oo, Vauvat on ihania!

Mutta kerrothan, miten teillä menee uuden perheenjäsenen kanssa.

T. kiinnostunut täti, joka on asunut 30 vuoden ajan kissojen valtakunnassa, mutta ei valitettavasti enää

Vielä ei olla kavereita, mutta aika lähelle päästetään jo ennen kuin aloitetaan suhina. Pikkukissalla ehkä keskivaikea ADHD, ei aiheuta suurta arvostusta vanhassa rouvassa.  Pienellä kyllä riittää yritystä ystävystyä, että luultavasti lopulta ei ole muuta vaihtoehtoa. 

"Kyllä ärsyttää, 

Kiitos kun tulit kertomaan kuulumisia. :)

Kyllä se aikuiselle kissahenkilölle voi olla kova paikka, kun tulee vauva taloon. Mutta eivätköhän vähintään totu toisiinsa - pieneltä tulokkaalta saattaa vaatia diplomaatin kykyjä - kuin myös heidän palveluskunnaltaan. :)

Rauhaisaa joulua ja tukeva kuusenjalka, jos olette joulukuusiväkeä! ;D

Vierailija
970/1040 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui omalla tyynyllään mun tyynyn vieressä aivan valtavan kiltisti ja söpösti koko yön. Mies välillä sen työntää siihen tyynylle jos harhailee yöllä vaikka pesemään miehen hiuksia, mutta en tiedä onko tässä nyt kuitenkaan oikeasti kyse koulutuksen perillemenosta vai sattumasta. Aamulla tuttuun tapaan nousi samaan aikaan mun kanssa ja pesi itsensä siinä kylppärissä samalla kun minäkin hoidin aamupesuja. Ja siitä se löhöilyntäyteinen päivä mukavasti käynnistyi. 

Vierailija
971/1040 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu kuuden herätys, juniorikissa kävi pomppimassa sängyssä mun päällä. Kun pääsin keittiöön olivat jo juniori ja seniori ruokajonossa. Luulin jo että nukahtivat molemmat, joten kävin konvehtirasialla. Se oli virhe, koska juniori on aivan hulluna rapiseviin karkkipapereihin. Itseni kannalta hyvä, ei tullut ahmittua liikaa suklaata😂.

Vierailija
972/1040 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle ei saa antaa tonnikalaa, liian suolaista sille.

Vierailija
973/1040 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirrini voi hyvin ei kuitenkaan kehrää. :D

Vierailija
974/1040 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta kissastani oranssi (Mauno) on ollut todella hellyydenkipeä viime aikoina. Tulee jatkuvasti syliini ja oikein kiehnää, ja silitellään toisiamme - hänkin silittää tassullaan minua, se on söpöä ja jotenkin huvittavaa. 

Harmaa kissani (Simo) taas on tuttuun tapaansa oikea pieni possu. Herätti minut tänään pierulla, joka toimi tehokkaammin kuin mikään herätyskello koskaan. Pomppasin saman tien ylös sängystä ja pakenin huoneesta, ei sitä hajua kestä. Täytynee vaihtaa ruoka toisenlaiseen, vai liekö löytänyt lattialta jotain epäkelpoa syötävää. 

Vierailija
975/1040 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissalle ei saa antaa tonnikalaa, liian suolaista sille.

Saattaa olla tuokin, mutta se öljy, jossa se kala on, ei sovi kissalle.

Vierailija
976/1040 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut mielenkiintoisia asioita, joulukoristeita otin esiin, kissan eka joulu ja on syytä tutustua niihin etukäteen ettei tule hillitöntä halua raastaa kaikki alas.

Ihan nätisti meni ainakin päivällä, tiedä sitten kun yö koittaa. Saattaa askarrella aivan uuteen uskoon.

Saa nyt muutaman päivän tutustua niihin lattialla, jos vaikka mielenkiinto loppuisi.

Normaalit nappulajuoksut äsken, eli minä heitä kuivaruokaa lattialle kuin palloa, ja kissa juoksee perässä etsimään. Sen päätyttyä takan taakse omalle tasanteelle, ja kun kuuma tulee niin sitten lattialle pitkin pituuttaan ja hiljaiset huomautukset  että paijatakin voisi vatsan alta, kun oikein pitkäksi venyy.

Vierailija
977/1040 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyydenkipeää porukkaa tänään, yhdessä nukuttiin päikkärit ja vieläkin ovat kylki kyljessä tuossa vieressä.

Vierailija
978/1040 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan ollut kylmiössä.

Vierailija
979/1040 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa sai pikkujoululahjaksi pahvilaatikon ja on mielissään istunut siinä. Aamupalan jälkeen rojahti valtaamaan sängyn. Alusvaatelaatikkokin on karvoja täynnä, kun on maistunut päiväunet siellä. Illalla vedetään rallia taas eteisestä sohvan alle ja välillä läpsitään marsuja turpiin

Vierailija
980/1040 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee surullisena tassut näppäimillä nettilehdistä miten kylmiökissaa lyödään kuin vierasta sikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme