Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?
Kommentit (1040)
Mirri tuntuu olevan tänäänkin hyvällä päällä. Olemme leikkineet jo kahdesti ja hänen tekee mieli vielä lisää. 8-kymppisenä en vaan aina jaksa, mutta toisaalta on niin mukavaa kuunnella hänen ääntelyään iloisen leikin jälkeen!
Makaa laiskana koska on niin kuuma.
Meidän sankarit päättivät karata parvekkeen kautta, koska en päästä niitä öisin ulos. No, kettuperhe on muuttanut, joten ei tuo ole enää niin iso ongelma (meidän ainoat naapurit). Nyt ovat käyneet sisällä syömässä ja palasivat pihalle varjoon lötköttämään. Tulevat varmaan kohtapuoliin sisälle päiväunille, siestaa viettämään.
Kissani vaaan lötköttää
litteänä pötköttää.
Simmu aukea ei lainkaan
tapahtuu vaan purkin aikaan.
Purkkiaika sekunniks
jos myöhästyy
tuun petturiks.
Syyttäen hän tuijottaa
herkeemättä muilottaa.
Ilta kissan onpi villi
ranttaliks lyö silloin killi.
Verhot, sohvat parkouraa
kuri silloin täysin turhaa!
Onnellisia ovat. Etenkin ohutkarvaisemman lempisää! Aikaisin aamulla kävivät ruohoa syömässä tarhassa, sitten venyttelivät sängyllä ja halusivat massurapsutuksia ja varvashierontaa.
Verkotetulle parvekkeelle on yläkerrasta vapaa pääsy koko päivän, siellä makailevat.
Tullu muutama viikko nukuttua 3 tuntia/vrk..herättää muutaman tunnin välein. Ei niin mukavaa
mies54v
Herätti mut ennen kuutta kun halusi aamiaista ja palvelusväkihän nousi silmät ristissä antamaan. Sitten piti leikkiä ehkä 15 minuuttia minkä helteisessä asunnossa jaksoi. Sen jälkeen makasi tuulettimen edessä puolikuolleena. Katti ei voi ymmärtää miksei pääse partsille ( lasitettu kasvihuone missä ikkunat raollaan ja lämpötila 60 astetta)
Makaavat takapihalla (aidattu) ja potevat hellettä, illalla vasta näkyy niitä. Liian kuumaa kissallekin.
Makaavat levynä lattialla - on niin kuuma.
Makaa tassut kohti kattoa ja kun vatsa muistuttaa mehevää tiikerikakkua, niin haluaisin leipoa tuon kyseisen kakun. Näillä helteillä ei viitsi käyttää uunia, joten popsin porkkanaa.
Minä löysin kotitiikerini tänä aamuna nukkumasta pyykkikorista. Mutta eihän tuollaiselle voi olla vihainen, kun lähestyttäessä käänsi itsensä selälleen ja alkoi kehrätä.
Minulla ei ole omaa kissaa, mutta kerronpa mitä siskoni kissa puuhasteli eilen.
Ihan alkuun, kisu on lihonut ja näyttää ihan pallolta, ei tietoa mistä on kysymys, sillä syö samalla tavalla kuin aina ennenkin, sekä on leikattu. Haukkasi siskoni kättä kun halusi tämän käsilaukun itselleen. Sitten se meni pihalle, ja naposteli äitini kukkia ja viimeiseksi heittäytyi kuumalle hiekalle, ja pyöri siinä aivan onnessaan vailla huolen häivää.
Anopin kissan taas vein toissapäivänä ulos kävelylle, ja se yritti napata perhosen...vaani ja vaani...ja sitten epäonnistui. Ei halunnut kävellä kuumalla soralla, vaan jouduin kantamaan hänet sen yli. Kissa on painava, koska se on on kuin kirveellä veistetty lihasmöykky, ei yhtään sulava ja pehmeä kuin normaalit kissat.
Sattui aikapaljon, kun hyppäsi minun raskausmasun päälle keskellä yötä :(
Yö meni minun kainalossa makoillessa, kun iski hirveän kova ukkosmyrsky. Aina on ollut vähän herkkä koville äänille. Nyt maistuukin sitten uni. Oikein tyytyväisenä makoilee kiipeilypuun ylimmällä tasanteella. Toinen kissa vietti yön
tuttuun tapaan polvitaipeessani nukkuen. Aamuyöstä ukkosen päätyttyä veti kunnon aamurallin huutaen ja möykäten. Nyt nukkuu saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole omaa kissaa, mutta kerronpa mitä siskoni kissa puuhasteli eilen.
Ihan alkuun, kisu on lihonut ja näyttää ihan pallolta, ei tietoa mistä on kysymys, sillä syö samalla tavalla kuin aina ennenkin, sekä on leikattu. Haukkasi siskoni kättä kun halusi tämän käsilaukun itselleen. Sitten se meni pihalle, ja naposteli äitini kukkia ja viimeiseksi heittäytyi kuumalle hiekalle, ja pyöri siinä aivan onnessaan vailla huolen häivää.Anopin kissan taas vein toissapäivänä ulos kävelylle, ja se yritti napata perhosen...vaani ja vaani...ja sitten epäonnistui. Ei halunnut kävellä kuumalla soralla, vaan jouduin kantamaan hänet sen yli. Kissa on painava, koska se on on kuin kirveellä veistetty lihasmöykky, ei yhtään sulava ja pehmeä kuin normaalit kissat.
Sattui aikapaljon, kun hyppäsi minun raskausmasun päälle keskellä yötä :(
Onhan siskon kisu madotettu?
Molemmat makoilevat tuulettimien lähellä sohvalla. Aamulla söivät ja leikkivät hetken. Toinen käy mun kanssa joka kerta suihkussa (siis tulee ihan suihkun alle niin, että kastuu läpimäräksi :D ).
Viileämmällä ilmalla molemmat leikkii huomattavasti enemmän ja ovat paljon aktiivisempia, mitä nyt helteellä.
Yksi tuli äsken syliini, kuten se tapaa tehdä. Huomasi että on liian kuumaa, lähti pois vihaisen näköisenä.
Kissan normipäivään kuuluvat aamu- ja iltavillit lempipallon kera, mutta näin helteellä on pitänyt vähän luistaa käytännöistä ja enimmäkseen maata reporankkana tuulettimen lähellä. Tosin märkäruokaa on vaadittu (ja saatu) ankarasti maukuen tänäkin aamuna, kuten aina, ruokahaluun ei näytä helle vaikuttavan :D
Mun kissa mököttää piilossa sohvan alla, koska nostin pois sen parvekkeelta. Seuraavan kerran pääsee vasta myöhään illalla ku alkaa viileänemään. Muutenkin se mököttää ku käytin sitä aiemmin tänään vuositarkastuessa ja rokotuksessa.
Närkästyi ruohonleikkurin melusta ja vetäytyi nukkumaan, mikä on tietysti paras tapa suhtautua asioihin kiireettömässä kissan elämässä.