Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?

Vierailija
17.03.2021 |

Kertokaa piristäviä kissajuttuja!

Kommentit (1040)

Vierailija
481/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

479 viestissäni kirjoitin väärin, ei kanan kaulaa vaan broilerin, joka on pehmeämpää

Vierailija
482/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnumassa makkarissa tietty. Aamulla halittiin ja oli sylissä 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat jujut kuin aina ennenkin. Teeskentelee ystävää ja suunnittelee tap pamistani.

Vierailija
484/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisilta uniltaan juuri heräili ja sai herkkuaan, kissanmallasta Miamorilta, johon Avital jauhetta sekoitettuna vanhojen nivelten notkeudeksi, sekä muutama tippa camelina öljyä turkin hoitoon. On suurinta herkkua. Nyt häntä viuhuu siihen malliin että minun olisi syytä tarttua lelun varteen ja antaa vautia uudella hiirellä jonka eilen hankin...ei ollut sitä yeowwww kalaa saatavilla. On ollut lempilelu, mutta jo loppuun leikitty, ei toimi enää vahva kissanminttu kunnolla. Ehkä myöhemmin saan kisun yllätettyä uudella samanlaisella.

Vierailija
485/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirrini on aivan märkä. Se kaipaa rapsutusta.

486/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aamuisilta uniltaan juuri heräili ja sai herkkuaan, kissanmallasta Miamorilta, johon Avital jauhetta sekoitettuna vanhojen nivelten notkeudeksi, sekä muutama tippa camelina öljyä turkin hoitoon. On suurinta herkkua. Nyt häntä viuhuu siihen malliin että minun olisi syytä tarttua lelun varteen ja antaa vautia uudella hiirellä jonka eilen hankin...ei ollut sitä yeowwww kalaa saatavilla. On ollut lempilelu, mutta jo loppuun leikitty, ei toimi enää vahva kissanminttu kunnolla. Ehkä myöhemmin saan kisun yllätettyä uudella samanlaisella.

Mä aina laitan kissanminttulelut muutamaksi päiväksi pakastimeen tai jääkaappiinn niin virkistyvät siellä ja kissat on iloisia ja onnellisia. 😺😻

Vierailija
487/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aika laiskalla päällä tänään, enimmäkseen ovat vain nukkuneet. 😀 Heräsin siihen, että toinen kissoistani nukkui aivan tyynyni vieressä, kuten yleensä. Toinen tuli tervehtimään puristen heti, kun kuuli että miesystävän kanssa heräsimme. Tämäkin hyvin tyypillistä. 😀

Luulen, että jossain vaiheessa kollikissani saa jokapäiväisen hepulinsa, eli alkaa juosta ympäri asuntoa päästellen mitä ihmeellisempiä ääniä samalla juosten pää edellä seinään tai oveen (ei tajua raukka jarruttaa ajoissa). 🤣 Äitinsä - eli toinen kissoistani - luultavasti katsoo taas vieressä "mitä tein väärin että tuosta tuli tuollainen"- ilme naamallaan. 🤣

Vierailija
488/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitokissani on valitettavasti sairastellut eikä lääkkeenanto ole mukavaa puuhaa. Kisu arvostaa, kun olen tänään koko päivän kotitoimistolla. Nytkin se makaa sylissäni ja aina välillä se haluaa antaa minulle pusuja.

Vierailija
489/1040 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanoja pitäisi saada kans kirjoitti:

Maija on alkanut katsella televisiota. Ei pelkästään luonto-ohjelmia, mitkä on aina kiinnostanut -kuulee varmaan lintujen ääniä, joita meikäläinen ei niin rekisteröi. Tänä aamuna katseltiin yhdessä Norjan sotaharjoituksissa pörrääviä koptereita. Vähän huolettaa tuo telkkari; onko se liikaa päällä, katsotaan sitä illat pitkät ja viikonloppuaamut...se matkii ihmisen käytöstä. Vai tekeekö ikä, sehän on aina ollut viisas ja oppivainen, onko se nyt omaksunut tuollaisen karmean viihdykkeen itselleen...

Voih! Onneksi meidän pojat katselevat edelleen vain luonto-ohjelmia. Tosin nekin oli kiinnostavampia silloin, kun olivat vielä pieniä. 

Nyt huomaa, että kevään tullen tykkäävät taas viettää enemmän aikaa pihalla. Pian pääsee taas jo pellollekin metsästämään myyriä! 

Vierailija
490/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesi ryijyn tangon päälle lähes kattoon. Silmieni edessä, erittäin kielletty teko!

Vierailija
491/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset aamurutiinit; kun alan heräillä kiipeää rinnan päälle ja alkaa puskea vaatien rapsutusta.

Nukkuu vieressä yöt.

Hassua muuten miten ainakin minun kissallani on samat rutiinit. Aamulla tervehtiminen, sitten kupille odottamaan ruokaa. Sillä aikaa kun se syö, juon aamukahvini, ja sitten onkin leikkiaika.

Pallot on rakkaimpia leluja tällä hetkellä sekä lattiaharja. Eikitään joku vartin verran, sitten taas päiväunien aika jotka se nukkuu omassa kopassaan. Nyt juuri ollaan siinä kohtaa.

Tämä on vanha rescuekissa, kukaan ei tiedä miten vanha. Se tuli minulle reilu 4 vuotta sitten ja siitä tuli hyvin rakas ystävä. Rahaa siihen on mennyt ja menee, aluksi hoidettiin yli vuosi korvia joissa isoja ongelmia. Se saatiin kuriin mutta vaati monta eläinlääkärikäyntiä ja lääkkeitä.  Rakkaan perheenjäseneni takia teen kaikkeni. Ai niin ja se on poik väriltään musta. Kastroitiin rokotettiin  ja sirutettiin löytäjän toimesta.

Vierailija
492/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyödytön kusipää kuten ennenkin (muijan katti)

Vierailija
493/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset aamurutiinit; kun alan heräillä kiipeää rinnan päälle ja alkaa puskea vaatien rapsutusta.

Nukkuu vieressä yöt.

Hassua muuten miten ainakin minun kissallani on samat rutiinit. Aamulla tervehtiminen, sitten kupille odottamaan ruokaa. Sillä aikaa kun se syö, juon aamukahvini, ja sitten onkin leikkiaika.

Pallot on rakkaimpia leluja tällä hetkellä sekä lattiaharja. Eikitään joku vartin verran, sitten taas päiväunien aika jotka se nukkuu omassa kopassaan. Nyt juuri ollaan siinä kohtaa.

Tämä on vanha rescuekissa, kukaan ei tiedä miten vanha. Se tuli minulle reilu 4 vuotta sitten ja siitä tuli hyvin rakas ystävä. Rahaa siihen on mennyt ja menee, aluksi hoidettiin yli vuosi korvia joissa isoja ongelmia. Se saatiin kuriin mutta vaati monta eläinlääkärikäyntiä ja lääkkeitä.  Rakkaan perheenjäseneni takia teen kaikkeni. Ai niin ja se on poik väriltään musta. Kastroitiin rokotettiin  ja sirutettiin löytäjän toimesta.

Kissat tykkäävät rutiineista. Meillä osaa herättää aina samaan aikaan mut aamulla ja odottaa ikkunassa, kun palaan töistä. 

Vierailija
494/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä ja kissani tuijottaa minua läppärin takaa. Kohta menee unille, jotta jaksaa illalla hulinoida.

Vierailija
495/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettiin sohvan ja nojatuolien paikkaa. Kissa tuli olohuoneeseen. Katsoi hetken ympärilleen ja hyppäsi siihen nojatuoliin joka oli sohvan tilalla kohdassa jossa kissa nukkui aina sohvalla. Eli tietty kohta olohuonetta oli tärkeämpi kuin huonekalu. Itse olisin kuvitellut että olisi mennyt edelleen sohvalle.

Vierailija
496/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa miau miau.

Minä mou mou.

Vierailija
497/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mielellä. Aamulla tuli jalkopäähän nukkumaan, hetken päästä mahanpäälle ja vielä kainaloon. Kehräsi ja oli tyytyväinen. Tosin aivasteli en tiedä oliko menussa jotain joka kutitti. Olohuoneeseen kun lähdin tuli perässä. Kävi syömässä ja meni sitten aika pian omalle paikalleen huoneeseen nukkumaan. Huuteli minulle(osaa komentaa) että menisin hänen luokseen. Menin hetkeksi ja rapsuttelin. Jäi sitten lopulta itsekseen nukkumaan.

Vierailija
498/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme kerrostalossa. Kesämökillä kissa ulkoilee ihan itsenäisesti, kulkee kissanluukusta sisään ja ulos omia teitään. Mutta täällä kaupungissa se ulkoilee vain valjaissa. Talvella emme ulkoile, koska kylmän ja lumien tultua syksyllä kissa tekee selväksi minulle että hän on kissa eikä jääkarhu. Mutta nyt me ollaan jo ulkoiltu noin viikon verran. Tänäänkin - tänään oli kyllä epämiellyttävän viileää eikä siis oltu kauan. Ulkoilun jälkeen ollaan ansaittu ruoka. Varastettiin isännän Gotlerpaketista yksi viipale. Whiskas perinteinen lajitelma +11v on maistunut jo parin paketin verran, mutta tämä kolmas alkoi selvästi tökkimään, onneksi löytyi Kitekattia, se nyt putosi tällä kertaa.

Mietin aina, että onko se vaan niin, että se kissa kyllästyy johonkin sapuskaan, vai onkohan niiden pussien laatu kovinkin vaihteleva. Itsehän en kyllä mene maistamaan. Eikä kissa osaa sanoa että tää on nyt kyllä pilaantunut... Ja turha valitella halvoista markettiruoista, tämä katti ei nimittäin niitä eläinklinikoilla ehdoteltuja huoli. Se on joko markettip-aa tai ei mitään. Paitsi nyt ihan raakaa kanaa ja elimiä, joita se kyllä saa joskus, mutta pelkkää lihaakaan ei eläinlääkärin mukaan saa antaa, koska munuaiset.  Hyvinvoiva kaveri hän kyllä on, hyppää katonrajaan hyllyn päälle halutessaan, nukkuu, kehrää, syö ja saa hulluuskohtauksia kevättalvella aivan kuten nuorempanakin. 13-vuotias leikattu punaruskea maatiaisherrakissa.

Vierailija
499/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maukuu kuten aina

Vierailija
500/1040 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kati katti nukkui makuuhuoneessani, eikä raapinut pohjettani poikkeuksellisesti. Sensijaan raapi ihanaa dasing-tuolia, kuulin unenpöpperössä... Harmaa Matti kolli tuli sisälle aamuyöllä. Sen paksu turkki oli ihan lumessa. Tänään Matti on jahdannut katia ja ovat paritelleet kerran. Hirveä ääni se naaraan rääkäisy paritteluun jälkeen! Pitää nyt vahtia ettei ne innostu liikaa, haluan vain max. 3 pentua.