Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?
Kommentit (1040)
Ensin kytättiin oravaa, mutta nyt pojat nukkuvat sängyn aurinkoisessa kohdassa. Kelpaisi minullekin.
Meidän kissalla taitaa olla nuha. Aiemmin makoiltiin yhdessä sohvalla (olen itse flunssassa) ja kissa aivasti kivasti naamalleni.
Kissani on tavanomaisella hurjastelutuulella näin aamutuimaan. Täytti juuri 4 kk.
Aamulla tuli syliin, puski ja kieri siinä, ja vähän hellyysnäykkäisi kättä. Sitten ollaan leikitty ongella ja nyt olohuoneesta kuuluu kolinaa. Luultavasti pistää leikkiperhoselle pataan.
Välillä on käynyt ikkunalla vaihtamassa lintuja ja säksättämässä niille.
Tuossa sängyn vieressä se pyörii,välillä tullen tassulla tökkimään että ylös siitä. Tietää että saa ruokaa heti kun saan aikaiseksi tehdä ylösnousemuksen.
Maija on alkanut katsella televisiota. Ei pelkästään luonto-ohjelmia, mitkä on aina kiinnostanut -kuulee varmaan lintujen ääniä, joita meikäläinen ei niin rekisteröi. Tänä aamuna katseltiin yhdessä Norjan sotaharjoituksissa pörrääviä koptereita. Vähän huolettaa tuo telkkari; onko se liikaa päällä, katsotaan sitä illat pitkät ja viikonloppuaamut...se matkii ihmisen käytöstä. Vai tekeekö ikä, sehän on aina ollut viisas ja oppivainen, onko se nyt omaksunut tuollaisen karmean viihdykkeen itselleen...
Vierailija kirjoitti:
Kissallani on kamalat ilmavaivat! Mutta ei se sitä itseään kyllä näytä haittaavan tai hidastavan. Lähinnä haju on karsea välillä.
Ei paha ilma pysy hyvän kissan sisällä🐈❤️
Vierailija kirjoitti:
Kissallani on kamalat ilmavaivat! Mutta ei se sitä itseään kyllä näytä haittaavan tai hidastavan. Lähinnä haju on karsea välillä.
Voi surku, varmaan kiusallista kisulle. Jotkut ruuat voi aiheuttaa vatsavaivoja, esim jos vaaihtaa kuivaruokamerkkiä. Koita hoitaa kisu kuntoon.
Mun kissat on tänään harvinaisen laiskoja. Nuorempi kissa ei ole tullut edes tervehtimään ja makaa nyt olohuoneen tolpalla, johon paistaa aurinko. Toinen kissa tuli aamulla tervehtimään ja nyt se vetelee sikeitä omassa korissaan mun jalkojen vieressä, kun olen tietokoneella, se on vanha kissa.
Välillä niilla on kova vauhti, mutta nyt tuntuu olevan kissojen lepopäivä.
Kissani ei pese takapuoltaan. En ainakaan koskaan ole nähnyt ja takamus haiskahtaakin kakilta ja pissalta. On löytökissa joka jäänyt vaille emon hoitoa. Voiko olla, ettei ole oppinut? Vatsaansa kyllä puhdistaa. Ongelma tämäkin, ei sille mutta mulle.
Kevättä niillä on rinnassa vaikka on leikatut. Ihan villikkäitä ja katselevat pikkulintuja ikkunasta ja "käkättävät" kun haluaisivat päästä niitä vähän pöllyttämään. Minun kissan ovat sisäkissoja, mutta löytölapsia.
Onkohan joku pikkuskidi laittanut tämän aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Sinä PÖLKKYPÄÄ et vain tajua, että pieru tulee sun p...stä. Kas kun olet tottunut omaan hajuusi. Älä syytä kissumirriäsi asiasta.
Meidän ragdoll on ollu makkarissa evakossa imurointia ja lattioiden luuttuamista. Nyt innostui leikkimään vanupuikkojen noutamista mikä on kissan lempipuuhaa. Tästä rauhoittui ja nyt kehrää jalkojen vieressä lempipaikalla sohvalla.
Ainiin diettiään on myös protestoinut voimakkaasti kun on alkanut keräämään vähän painoa. Voimakas protesti on siis emännän tuijotus, pieni hiljainen maukuminen ja tassulla hipaisu. On myös alkanut "pöyköttämällä" ja kehräämisellä ilmoittamaan että ruoka-aika lähestyy. Tekee tämän kuitenkin kiltisti vasta sen jälkeen kun emäntä on hereillä.
Hah nyt alkoi "pesemään" emännän kättä joka on selkeästi aivan liian likainen.
Katselee ikkunasta lintuja ja nauttii auringosta.
Katselee surullisena uutisia ja Ukra7nan pakolaisia. Monella kissa sylissä tai kopassa😿 Kissani valmistautuu olemaan sylissä kauemmin kuin 8 sekuntia. Kisua pelottaa myös jos joutuu koiran kanssa samaan tilaan sodan syttyessä.
Justiin lähti ulos syömään lintuja ja hiiriä
Kissa on syönyt kaksi aamupalaa ja lepäilee nyt keinutuolissa.
Herättyäni tuli sänkyyn kurisemaan ja puskemaan. Myös miestäni, mitä ei yleensä tee. Ruoka ei taaskaan tahdo kelvata, sellanen ranttuilija tää on ollut aina. No ei ole ku vasta 3 v. Kanan sydän on parasta ruokaa hänen mielestä. Päivemmällä saakin sitä ja kanan kaulaa raakana tietysti.
Vähän aamuleikkiä oli aamutv:n lomassa. Kepin päässä sulkia yritti pyydystää ja pureskella.
Ihmiset kun oltiin aamupalalla alkoi mahdoton maukuminen. Just heti nyt olisi pitänyt päästä vaatehuoneeseen ja vessaan ja mihin tahansa, mikä oli suljetun oven takana. Tällä kertaa ei vaatimukset menneet läpi, vaan söin ruuan ignoraten maukumiset. No, kohtahan tuo makoili sohvalla maharapsutusta vailla, nyt ku olisin sinne vaatehuoneeseen voinut päästääkin.
Kohta saa sulaneen ruuan ja ruuan päälle ravataan parvekkeella ja takas pitkää suoraa, niin ettei tassut paljoo maata kosketa ku vauhti on kova.