Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?

Vierailija
17.03.2021 |

Kertokaa piristäviä kissajuttuja!

Kommentit (1040)

Vierailija
201/1040 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole ollut piristävää kissan kanssa. Aloitti aamulla 04.30 maukumaan kovaa parvekkeelle pääsyä varten. Nousin sitten päästämään ja samalla menin vessaan. Kun tulin vessasta, kissa nukkui jo sohvalla pitkin pituuttaan. Tuon alle minuutin ulkona pyrähdyksen takia pitää herätä sikeästä unesta :( . Mä en saanut enää unta ja nyt väsyttää taas. Aamukahvia juodessa yritin lukea uutisia läppäriltä, ei se onnistu kun kissa tulee näppäimistölle makaamaan ja kehräämään. Joskus nuo aamut ei ole ihan parhaita kissan kanssa. Odotan kesää ja sitä helppoutta kun voi ovea pitää auki 24/7.

Vierailija
202/1040 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan, nämä ovat niin suloisia juttuja lukea!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1040 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi parvekkeelle aurinkokylpyyn kellimään kun oli lämpimät ilmat ja voin pitää ovea auki. Harmi vaan että tykkää syödä mun istuttamat orvokit samalla...

Vierailija
204/1040 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Ihan parasta päivän piristystä.

Sairaalassa makoilen nilkka säpäleinä odottamassa leikkaukseen pääsyä ja tämä ketju sai huolet unohtumaan ja hymyn huulille ainakin hetkeksi. Kissat on kyllä ihania. ❤️

Lisää kissajuttuja, kiitos.

Vierailija
205/1040 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa koko lauma retkottaa osa jaloissani sohvalla ja osa ottaa ikkunalaudalla aurinkoa. Yksi istuu ja vahtii milloin laitan koneen pois että saa hypätä mahan päälle rapsutettavaksi. Aamusta juostiin niin että jokainen matto oli rutussa, nyt sitten päikkäreiden aika.

Vierailija
206/1040 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa nukkuu nyt saunan lauteiden alla lämmitetyllä lattialla. Kääntää aina asentoa niin, että selkä on lämmintä lattiaa vasten. On kohtelias kissa: ei herätä aamulla, vaan odottaa, että heräämme ja sitten tulee toivottamaan hyvää huomenta, sanoo aamuisin väää-y! Aamulla saan myös kevyet puraisut käsivarteen.

Vierailija
207/1040 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös päikkärit meneillään. Aika vauhdikasta dyi temppurataa tuossa mentiinkin joten ei ihme, että uni maittaa. Yksi verhokin irtosi nipsuistaan ja nyt alan virittelemään sitä TAAS paikoilleen.😁Verhoista en luovu, mutta en varsinkaan kissoista.

Vierailija
208/1040 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kissan kanssa kävelyllä aamulla. Irrotin taluttimen ovella ennen kuin avasin oven (virhe!). Kissa ottikin jalat alleen, minä perässä. Kiipesi lähellä olevaan mäntyyn muutaman metrin korkeuteen ja jäi sinne ihmettelemään ympärillä räkättäviä naakkoja. Käveli jopa oksien päähän linnun perässä. No puolisen tuntia kesti tuo episodi. Kissa tuli onneksi itse alas!

Vierailija
209/1040 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö millään. Luodin sai jo vuosia sitte ja en ole esiin kaivanut pihalta.

Vierailija
210/1040 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi nuorta kollia. Ihan normaali päivä: ensin huudettu ruokaa, kun kuulemma suolet syö jo toisiaan. Sitten ne nukahti suorilta jaloin. Yhtäkkiä ne räjähti juoksemaan hulluna ympäri taloa ja sitten taas nukahdettiin kuin seinään. Nyt ne on vähitellen käyneet huomauttelemassa, että pitäis kohta päästä ulos.

Illalla sitten taas kiljutaan ruokaa ja sen jälkeen painivat ja huutavat, että mukamas sattuu, kun toinen puree.

Ihan normi setti joka päivä. Hauska noita on sivusta seurata.

Kunhan noi saa jossain vaiheessa puhkuttua suurimman nuoruuden innon ja rauhoittuvat, niin parketti menee varmaan hiontaan. Sen verran täällä on jo ehditty kurvailla. Ei se mitään, itsehän tiesin, että mihin ryhdyn, kun otin kaksi vauhdikasta kissaa yhtäaikaa.

Vierailija
211/1040 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essi kävi taas vaatekaapissa nukkumassa. Löysin sen alusvaatelaatikosta ja se purahti tervehdykseksi. Annoin sille verenpainelääkkeen, joka on suurta herkkua. Sitten se nukahti sängylleni. 

Mun äidillänikin on Essi-niminen kissa.

Vierailija
212/1040 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetelee sikeitä ikkunalla odotellen turhaan ystäväänsä aurinkoa, joka pysyttelee tänään pilvessä.Pehmeä angoravillainen virkattu huivi peittonaan on siinä hyvä kelliä. Torstaina on rokotus ja samalla ennakkokeskustelu lääkärin kanssa hampaitten poistosta. Viimekesänä ylähampaista suurin osa poistettiin ja luukadon takia taitaa olla alaleuka vuorossa, ainakin viimeksi niin arvioivat.

Voi pientä, on se kurjaa, kaikenlaisia harmeja pienillä kissoillakin.

Pieni tarkoittaa hellittelysanaa, ikää on jo 11v, ettei sillälailla pieni kuitenkaan.

Vierailija
213/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso maine coon -kolli, tuollainen keskikokoisen koiran kokoinen. Aina aamupskalla käytyään köyristelee ja säntäilee karvat ja häntä pystyssä ympäriinsä, vähän sähiseekin. Lienee joku alfaurosjuttu. Aika söpöä.

Vierailija
214/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa jäi yöksi ulos ja tuli sitten aamulla kilttinä poikana sisälle, söi ja nukkuu nyt tosi sikeästi.

Vierailija
215/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelta yöllä siirryin sohvalle, koska mies kuorsas. Kissa tuli myös nukkumaan olohuoneeseen. Aamulla lapsi kysyi, miten toi kissa tykkää susta niin paljon, että se on aina siellä missä säkin. Niinpä. Mun karvapallo. Nyt se on maannut keittiön pöydällä auringossa ja käyn välillä nuuskuttamassa sen lämmintä mustaa turkkia.

Vierailija
216/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö millään. Luodin sai jo vuosia sitte ja en ole esiin kaivanut pihalta.

Sinä olet luuseri, joka ei koskaan tule muuta olemaan.

Vierailija
217/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu omaan huiviinsa käärittynä kuin kapaloituna tv-tuolissa, johon siirsin sylistäni. Ei ole halunnut sadepäivinä ulos, mutta aurinkoisina kylläkin on jo lekotellut omassa tuolissaan.

Tuoli on ikivanha jonkun merimiehen tuoma joskus 1930 luvulla, laivan kansituoli, rottinki rakenteinen. Istuinosa jo hajonnut ja siihen vaihdettu listoista tehty uusi osa. Tuoleja oli 2, toinen on kokonaan hajonnut viimekesänä.

Ei kestä enää ihmisen istua, mutta kisulle ihana.

Vierailija
218/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputti mun leivän lattialle ja kipitti karkuun.

Vierailija
219/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söivät ja menivät aidattuun puutarhaan jahtaamaan ötököitä.

Vierailija
220/1040 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisitteko jos kissanne oksentaisi madon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan