Yli viiskymppiset sinkut, miten ehkäisette?
Itsellä nyt käynyt niin, että ole pari kertaa ollut ilman ehkäisyä 😳 Menkat on vielä, mutta erilaiset kuin hedelmällisessä iässä.
Nuorena olin tosi tarkka, eikä tällaista olisi IKINÄ tapahtunut, nyt jotenkin hällä väliä meininki 😳
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kierukka. Kuukautiset tulee yhä.
Kierukka sinkulla?
Jotenkin lapsellinen kommentti.
Luin ulkomaisen artikkelin jossa kerrottiin meidän menopaussi-ikäisten naisten suojaamattomasta seksistä ja että seksiteitse tarttuvat taudit ovat arkipäivää tässä ikäryhmässä.
Naiset, kondomit käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kondomilla, mikäli tulisi tarvetta. Sitä ei kuitenkaan ole näköpiirissä. T. Viisikymppinen jolla ei kuukautisia kohta vuoteen, eikä seksiä viiteen
Nunna?
Vierailija kirjoitti:
poisvetäsy.
Pakko peukuttaa siitä hyvästä, että sain päivän tähän asti parhaimmat naurut, kiitos niistä...
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt 42. Luulin et pian kuukautiset loppuu eli kerran viel kierukan vaihto ja se on sit siinä mut siis vaihtaa saa viel useamman kertaa???
Sain lapsen 44 v
Kondomi satunnaisessa suhteessa? Heterosuhteessa jossa nainen 50 v ei enää mitenkään? Kai aika epätodennäköistä tulla raskaaksi :D tai käyttää vaikka keskeytettyä yhdyntää
Kierukka 57 v asti kun kk oli jo yli puoli vuotta poissa.
Aloittaja ei ole viittäkymppiä nähnytkään. Eikä naiset tuollaisi kyselisi mistään Vauva-sivuilta.
Kirjoittaja on todennäköisesti taas joku äitinsä pikkuhousuja haisteleva nykyajan pipipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kierukka. Kuukautiset tulee yhä.
Kierukka sinkulla?
Esim. runsaiden kuukautisten hoitoon.
nii joo
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 54-vuotiaana raskaaksi tulleen naisen, joka luuli kyseessä olevan vaihdevuosien.
Naisen hedelmällisyys alkaa laskea n. 35 v eteenpäin voimakkasti. 50 w se on jo pääosin nollassa eli vaihdevuodet alkavat tai ovat alkaneet käynnistymään paria vuotta aiemmin. Munasoluja on tytöllä alunpitäenkin tietty määrä, eikä niiden määrä lisäänny iän myötä. Vaihdevuosiin mennessä ne on käytetty. Näin on luonto asian järjestänyt. Todella, todella harvinaista jos 50v tai yli sen tulee normaalisti raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys lienee se, miksi ihmeessä joku 50v. enää harrastaa seksiä.
Aika innokkaasti se 45-vuotias pisteli menemään, edestä ja takaa :D
N51.
Olen säästellyt peräreikääni tätä ikäkautta varten ja nyt naimme siis suoleen. Ryppyreikä on tiukka, kun olen aiemmin pääsääntöisesti ottanut vain tussuun.
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisessa seksissä kondomi tietysti. Vai luuletko ettei 50+ naisiin taudit tartu?
Vanhainkodeissakin ilmeisesti seksitaudit jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kondomilla, mikäli tulisi tarvetta. Sitä ei kuitenkaan ole näköpiirissä. T. Viisikymppinen jolla ei kuukautisia kohta vuoteen, eikä seksiä viiteen
Nunna?
Meinaat että nunna miettisi mitä ehkäisykeinoa käyttää jos tulisi tarvetta? Ei, ihan tavallinen nainen olen, en vain enää jaksa juosta miesten perässä. Tuskin se helpompaa on viisikymppisenä kuin aiemminkaan.
Olen aina käyttänyt kondomia kaikissa seksisuhteissa. Yhden yön panot, fuckbuddyt, vakituiset seksikumppanit.
Jos mies haluaa harrastaa seksiä ILMAN kondomia, hän joutuu käymään sterilisaatiossa (simenjohtimet leikataan poikki) ja sen jälkeen sukupuolitautitestissä 4 viikon välein.
Jos mies kieltäytyy sterilisaatiosta, hän ei saa minulta seksiä ilman kondomia. Jos mies kieltäytyy sukupuolitautitesteistä, hän ei saa minulta seksiä ilman kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys lienee se, miksi ihmeessä joku 50v. enää harrastaa seksiä.
Lienet itse kai reilusti yli 90 vuotias.
Kaikkein paras ehkäisy on kun ei päästä miestä kahta metriä lähemmäksi. ( En ole tavannut vielä ketään jolla olisi kaksimetrinen....)
Toimii, satavarmasti!
Hyi mihin vanhukset tarvitsevat seksiä? Eiks ne vois keskittyä kerryttämään rahaa meille nuorille perittäväksi? Eikä leikkiä jotain kusivehkeiden hinkkaamisleikkejä hyi yöööök...🤢🤮