Yli viiskymppiset sinkut, miten ehkäisette?
Itsellä nyt käynyt niin, että ole pari kertaa ollut ilman ehkäisyä 😳 Menkat on vielä, mutta erilaiset kuin hedelmällisessä iässä.
Nuorena olin tosi tarkka, eikä tällaista olisi IKINÄ tapahtunut, nyt jotenkin hällä väliä meininki 😳
Kommentit (164)
Tiedän 54-vuotiaana raskaaksi tulleen naisen, joka luuli kyseessä olevan vaihdevuosien.
Ulosveto ennen laukemista ja lastin heitto hiuksiin :)
Toimii
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys lienee se, miksi ihmeessä joku 50v. enää harrastaa seksiä.
Ahaahaaahaa! Odotas kun olet itse viisikymppinen, voit yllättyä, seksi on edelleen kivaa ja halut tallella.
Unissas. Kuka sen ikäisiä enää panisi? Palvelutalossa?
Heh kuule, elämä voi yllättää sinutkin. On niitä tunteita palvelutaloissakin. 😘
Hyi. Oksettaa jo se, kun telkkarissa viisikymppiset pussaillee keskenään, vilun väristyksiä tulee yök
Mikä sun ongelmasi on? Ei sun tarvitse katsella kun muut nauttivat.
N-43
Ongelma on se, että miksi tuollaisia sairaita juttuja pitää näyttää telkkarissa? Pitäisi olla varoitus ohjelman sisällöstä!
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys lienee se, miksi ihmeessä joku 50v. enää harrastaa seksiä.
Ahaahaaahaa! Odotas kun olet itse viisikymppinen, voit yllättyä, seksi on edelleen kivaa ja halut tallella.
Taitaa olla niin ettei itselläsi olekaan seksielämää lainkaan? Ei nyt, eikä yli 50-vuotiaanakaan. Tai ehkä olet jo 100-vuotias?
N-43
Tietysti on, vielä pari vuotta. Sitten olenkin jo liian vanha.
N33
Eikös tuon ikäiset ole jo kasvaneet umpeen?
Vierailija kirjoitti:
Viimeiseen reiluun 20 vuoteen ei ollut mitä ehkäistäkään. Olen ikisinkku ja irtoseksi ei ole mun juttu.
N51
Terkut sulle!! N49 ja 10 vuoteen ei ole tarvinnu ehkäisyä miettiä. Tuolloin otin niitä pillereitä mitä annetaan kissoille.... Edellisessä suhteessa toimiva ehkäisy meni näin: mies ottaa illalla muutaman lasillisen. Ei mitään riskiä että yhdyntää voisi suorittaa loppuun asti. Huom! tämä metodi ei toimi jos on nuorempi rakastaja, mut kun on yli 50 v. niin toimii.
Kunhan sokeri sulaa suussa, siinä on mun kriteeri naiselle, kun
panohommiin aletaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi ehkäistä, ei jöpötä. M52
Täällä sama.
Sterilisaatiokin tuli tehtyä, joten sen puolesta ei haittaisi yhtään.
Mutta kun ei (ainakaan vaimon kanssa) enää pääse erektio yllättämään kuin enintään kerran kuussa, jos olen nukkunut ja levännyt oikein hyvin, eli lähinnä viikonloppua pitemmällä lomalla.
Aamuisinkaan ei tule kuin korkeintaan ihan pieni liikahdus.
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt 42. Luulin et pian kuukautiset loppuu eli kerran viel kierukan vaihto ja se on sit siinä mut siis vaihtaa saa viel useamman kertaa???
Olen sua 10v vanhempi ja gynekologien mukaan hedelmällisessä iässä. Jouduin käymään useampaan kertaan viime syksynä ja joka kerta mainittiin toi hedelmällinen ikä. Jäi mieleen kun itse toivoisi jo ohittaneensa sen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon ikäiset ole jo kasvaneet umpeen?
Kun sun äitis kertoi pissaavansa peukalosta niin se oli vitsi, kulta pieni.
Mies vetää lerssin ulos ja päästää vatsalle tai selkään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas jonneja sivustolla.
Jep. Ne reppanat luulee, että ovat ikuisesti 13 v :D
Otetaan riski eikä ehkäistä, nyt on 10 v mennyt niin (siis sama pariskunta). Mies 55, minä 51, ja jonnen kauhuksi, kateudeksi ja pelästykseksi peitto heiluu vielä pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tekee sitä muustakin syystä, kuin lapsien hankkimiseksi. Ja voin paljastaa sinulle salaisuuden - vielä 70-80 -vuotiaatkin tekevät sitä.
Riemastuttavia vinkkejä:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2015030619309759
"Vaimon ei sovi seksin aikana liikkua, ettei hän vain vaikuta siltä että nauttisi toimituksesta. Miehen mennä puuskuttaessa hänen kannattaa rupatella vaikkapa kotitöistä. Ja aktin jälkeen miehelle voi sitten nalkuttaa kaikesta siitä, mitä tämä on jättänyt tekemättä. Näin hän ei pääse nauttimaan seksin jälkeisesti rauhallisesta hetkestä tai innostu haluamaan vaimoaan heti uudestaan. Tavoitteena kun on hävittää herran seksuaaliset halut - mitä pysyvämmin, sen parempi."
Elän elämäni parasta aikaa seksin suhteen. Hyvää se on aina ollut, mutta nyt olen rakastunut. Kuukautiset taisivat loppua marraskuussa, eli en ehkä tarvitse enää ehkäisyä, kesällä oli vielä kehittymässä olevia munasoluja. Rakastuin 10-vuotta nuorempaan mieheen ja meillä synkkaa todella hyvin sillä saralla, parasta ikinä. Synkkaa muutenkin, ikäeroa ei edes huomaa. Olen nuorekas, nätti ja timmi. Surullista jos joku nuorempi nainen kokee, että elämä suunnilleen päättyy johonkin viiteenkymppiin tai vaihdevuosiin. Tai ilmeisesti se seksi taitaa päättyä monella joa paljon aiemmin esim. lastensaantiin, kuten oli päättynyt tämän miehen exänkin kohdalla. Miehet vaan kun eivät ole ikinä valmiita lopettamaan seksiä. No siinä suhteessa oli paljon muutakin päin honkia. Seksin loppuminenhan on vaan seuraus jostain muusta. Mikä tässä oli kysymys, ainiin se ehkäisy. En ole ajatellut enää käyttäväni. Kiitos, että sain avautua.
Vierailija kirjoitti:
Paljon suuseksiä, yhdynnän viimeistely kädellä.
Tylsää!!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin ettei itselläsi olekaan seksielämää lainkaan? Ei nyt, eikä yli 50-vuotiaanakaan. Tai ehkä olet jo 100-vuotias?
N-43
Tietysti on, vielä pari vuotta. Sitten olenkin jo liian vanha.
N33
- - - -
Ai että alat kolmikymppisenä psyykkaamaan itseäsi vanhuuden selibaatin varalle?
Onnea valitsemallesi tielle! Hiukan pohdituttaa, minkälainen pettymysten ja epäonnistumisten ketju onkaan takana moisia pohivalla?
Tuttavani tuli 50-vuotiaana "kertaslaagista" raskaaksi yhdenillanjutusta, kun ei ollut onnistunut edellisessä suhteessaan vuosien yrityksistä huolimatta, ja unohti ehkäisyt.
Tarinalla oli kuitenkin onnellinen loppu. Raskaus onnistui mainiosti ja yllätysiskästä tuli läsnäoleva isä lapselleen.
Tarinanani opetus on, että MUISTAKAA NAISET EHKÄISTÄ, jos vastaava yllätys ei olisi mieluinen, ja kuukautiset vielä pelaavat vaikkapa vain epäsäännöllisesti...
Yli 50 v. Pankaa paljaana. Ei mitään vauvoja tuu 😂