Yli viiskymppiset sinkut, miten ehkäisette?
Itsellä nyt käynyt niin, että ole pari kertaa ollut ilman ehkäisyä 😳 Menkat on vielä, mutta erilaiset kuin hedelmällisessä iässä.
Nuorena olin tosi tarkka, eikä tällaista olisi IKINÄ tapahtunut, nyt jotenkin hällä väliä meininki 😳
Kommentit (164)
Paljon suuseksiä, yhdynnän viimeistely kädellä.
Itse nyt 42. Luulin et pian kuukautiset loppuu eli kerran viel kierukan vaihto ja se on sit siinä mut siis vaihtaa saa viel useamman kertaa???
Selibaatilla. Kyllä muuten toimii. 👍
Pidättäytymäiiä seksistä ja keskittymällä teatteriin, kirjallisuuteen ja ruukkukasvien hoitoon.
En mä viittis enää viiskymppisenä ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Selibaatilla. Kyllä muuten toimii. 👍
Selibaatti, eli et harrasta edes itsetyydytystä.
Kondomia varmaan käyttäisin satunnaisemmissa suhteissa? Vai eikö vanhuksiin tartu taudit? Tai eiko taudit enää kerkeä tuossa iässä haittaamaankaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Pidättäytymäiiä seksistä ja keskittymällä teatteriin, kirjallisuuteen ja ruukkukasvien hoitoon.
Mäkin käytän ruukkukasveja ehkäisynä.
Ehkäisyt on ehkäisty, myöhäistä se enää on, kuolemahan se jo ovella kolkuttaa. Himokselle parinvaihtobileisiin 25.4.?!
Neljä vuotta ollaam rakasteltu ilman ehkäisyö, molemmat yli 50. Menkat vielä tulee. Tuurilla kai ollaan pärjätty, kun en oo raskaaksi tullut. Molemmilla aikuisia lapsia. En antaiai päivääkään pois <3 nykyään olen sinkku ja mietin just miten voin löytää yhtä hyvän rakastelukumppanin, kun on korona ja kaikki. En halua tauteja. Kai se on muutto nunnaluostariin edessä. Tykkään seksistä. En nauti ehkäisystä.
No se sinkkuus kyllä vähän niin kuin implikoi ettei ehkäisyn tarvetta ole... jos olisin suhteessa niin olisi. En paneskele ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt 42. Luulin et pian kuukautiset loppuu eli kerran viel kierukan vaihto ja se on sit siinä mut siis vaihtaa saa viel useamman kertaa???
Tapauskohtaista, mutta voi olla et yhdelläkin pärjäät. Mirenaa voi pitää kymmenisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Neljä vuotta ollaam rakasteltu ilman ehkäisyö, molemmat yli 50. Menkat vielä tulee. Tuurilla kai ollaan pärjätty, kun en oo raskaaksi tullut. Molemmilla aikuisia lapsia. En antaiai päivääkään pois <3 nykyään olen sinkku ja mietin just miten voin löytää yhtä hyvän rakastelukumppanin, kun on korona ja kaikki. En halua tauteja. Kai se on muutto nunnaluostariin edessä. Tykkään seksistä. En nauti ehkäisystä.
Jos teillä molemmilla on menkat niin raskaaksi tulo tosiaan on aika epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
mummoseksiä
Valase vähän, en ole kuullutkaan.
Viimeiseen reiluun 20 vuoteen ei ollut mitä ehkäistäkään. Olen ikisinkku ja irtoseksi ei ole mun juttu.
N51
Vierailija kirjoitti:
mummoseksiä
Puumaseksiä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kierukka. Kuukautiset tulee yhä.
Kierukka sinkulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mummoseksiä
Puumaseksiä!
Liittyy ehkäisyyn????????
Mulla on kierukka. Kuukautiset tulee yhä.