Odotatko jo kevättä?
Itse odotan, et olis jo maaliskuu. Tekee mieli laittaa talvivaatteet pois.
Kommentit (25)
En. Olen muuttunut tunteettomaksi ja mikään ei merkitse mitään . Joulukin oli ihan paska.
En. Vietän ensin talven ja sitten kun SE auringonsäde tulee keväällä, niin juhlin :D
Mä odotan kovasti kevättä, helmikuussa alkaa jo vähän helpottaa. Olen seurannut yli kymmenen vuotta jostakin taulukosta tai kalenterista, miten päivä joulun jälkeen alkaa hiljalleen pidentyä. Muutos on joka vuosi tietysti samanlainen, mutta seurannasta on tullut tapa, joka tuntuu hyvältä ja auttaa selviämään alkuvuoden pimeydestä. Kevättalvi on suosikkiaikani vuodesta - ihan vielä ei ole kevät, mutta sen lupaus leijuu ilmassa ja saa odottamaan kevään merkkien alkamista. RIippuu tietysti kovasti missä päin Suomea asuu, että mihinkä se talven ja kevään taite osuu, mutta yhtä kaikki.
Kyllä. Todella.
Mutta omalla tuurillani, iskee vielä armoton takatalvi Pääsiäisen aikoihin. 😞
T: Tuntematon
Jep. Seuraan päivien pidentymistä innokkaasti ja kohta lähden kukkakauppoihin. Ihana, ihana kevät! 🌷💕
Huvipuistohullu kirjoitti:
Oon odottanu koko syksyn ja talven 😄
Niin minäkin. Syksy ja talvi on kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Talvi onpi tapuleltu
Kevät tuloaan tekevi
*taputeltu
E.
Kyllä se sieltä tulee odottamattakin. Kannattaa nauttia tästä hetkestä, elämä etenee nopeaan.
Odotan ja en. Toisaalta kevät on ihanaa aikaa, mutta se menee niin nopeasti, joten on kivaa myös odottaa sitä. Esim jos lähtisi matkalle niin sen matkan valmistelu on osa sitä kokonaisuutta. Kevääseen valmistaudun monella eri tavalla ja toivoisin että olisi vielä yksi talvikuukausi lisää jotta olisin valmis kevääsee.
Nyt on keskitalvi. En odota vielä kevättä, Helsingissä vielä odotellaan kunnon talvikelejä.
Jep. Kevättä on niin kiva odottaa, että aloitan sen hyvissä ajoin. Ehdin tehdä kevätsiivouksen ja laittaa kevätkoristeet ja kevätvaatteetkin valmiiksi.
Odotan vasta kunnon talvea ja lunta, kevät voi tulla sitten vapun tienoilla.
Odotan sitä aikaa, kun ei tarvitse jatkuvasti pelätä liukastumista eikä palella. Onneksi ei enää ainakaan toivon mukaan ole pitkä aika. Kevät on paras, koska se tuo mukanaan lopulta myös kesän ja syksykin vielä menee.
Vähän on selainen fiilis että talvi taputeltu.