Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkäydinvammainen mies

Vierailija
17.03.2021 |

Voisitko seurustella miehen kanssa jolla on täydellinen selkäydinvamma?

(Ei erektiota, virtsa- ja ulosteinkontinenssi myös.) Eli vyötärön alapuolelta mikään ei toimi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muu kohtaa niin kyllä.

Vierailija
2/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, riippuu henkilöstä. Olen hoitanut selkäydinvammaisia, joten asia on tuttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed. Jatkaa, oletko siis itse selkäydinvammainen? Eihän virtsa ja uloste ole siinä mielessä hankala, että avanne ja katetrointi on mahdollista hoitaa yhtä siististi kuin nuo toiminnot muutenkin.

Vierailija
4/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
5/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästään vialla oleva naikkone perässä, sama kysymys? tai ei se edes ole kysymys,edes.

Vierailija
6/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin kerran selkäydinvammaiseen mieheen. Olin hänellä töissä muutaman vuoden. Pidin omana tietonani.

Vierailija
7/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuisin niin kyllä, mutta siinä täytyisi kyllä lähteä terveeltäkin ns. jalat alta ja kunnolla. Jos lähdettäis ihan vaan tapailusta ja tutustumisesta, en tiedä jaksaisinko odottaa rakastumista. Niin pinnallista kuin se onkin, niin tapailumiehiltä haluan lähinnä yhtä asiaa ja se on penis. Seksi on moninainen ja monipuolinen asia, mutta en voi sille mitään että nimen omaan aito ja oikea, elävän ihmisen penis sisälläni on seksissä se minulle se mistä nautin eniten. Nuoleminen ja sormet on ihan jees juttu ja tekok*pää voi aidon puutteessa joskus käyttää, mutta muovi vaan ei tunnu siltä miltä aito asia. 

Teen työtä vammaissektorilla ja tämäkin sia on minulle ihan tuttu, osaan siihen suhtautua (tai oikeastaan olla suhtautumatta mitenkään, ts. toimin kaikkien kanssa samalla tavoin, tavallisesti, empaattisesti, ihmistä kunnioittaen). Mutta seurustelulta haluan tasa-arvoa joka suhteessa. 

Vierailija
8/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos muuten on fiksu, eikä ole alko tms. ongelmaa.

Vierailija
9/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti toivon, että vyötärön alapuolelta olisi toiminnallisessa kunnossa se yksi asia. Siis mikä tahansa syy, joka tähän vaikuttaa, estää haluamasta suhdetta. Muutoin minulla on kyllä aika korkea kynnys tuntea vastenmielisyyttä, jonkin muun tyyppinen vamma voisi kyllä käydä.

Vierailija
10/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuin hänen seuraansa vuosien aikana ja jollain tavalla jäin kaipaamaan häntä työsuhteen loputtua. Kai sen siitä tietää.

Vierailija
11/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei haittaisi, mutta erektion puute olisi deal breaker. Yhdyntä on minulle ainoa tyydyttävä seksin muoto. En tyydyty ilman sitä. Avanteet yms ei ällötä.

Vierailija
12/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksi on minulle tärkeä asia parisuhteessa, eikä kiinnosta olla myöskään vaipan vaihtajana tällä hetkellä.

Vierailija
13/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että voisin. Toki jos oma aviomies olisi valmiiksi jo kyseessä niin toki jatkaisimme liittoa. 

Vierailija
14/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen on derogatoorinen ilmaisu. Korrekti termi on selkäydinhaasteinen miesoletettu.

Vierailija
15/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, se on luonne mitä ratkaisee. 👍 apuvälineitä tarvitsee elämiseen. Asenne ratkaisee.

Vierailija
16/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhteen alku oli melko vaikea johtuen luonteidemme hankaluudesta asettua sopivaan suhteeseen suhteessa toisiimme. Persoonillamme kesti kuukausia sopeutua ja löytää yhteinen sävel.

Vierailija
17/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin. Joudun itse katetroimaan. Mulle ihan normaalia kuten nenän niistäminen. Mutta ymmärrän APn ajatuksen. Alussa kans aristellen asiaa. Mutta ei pidä tehdä itselleen liian isoa kynnystä asioille.

Vierailija
18/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän silloin ole halujakaan, jotta voi etsiä samanlaisen, ikähaitarin paremmalla puolella on valinnanvaraa. 

Vierailija
19/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis sellainen nainen niin ehkä.. jos pystyisi liikkumaan pyörätuolilla itsenäisesti ja tarvittaessa liikkua kotona ilmankin sitä niin miks ei.

Vierailija
20/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei haittaisi, mutta erektion puute olisi deal breaker. Yhdyntä on minulle ainoa tyydyttävä seksin muoto. En tyydyty ilman sitä. Avanteet yms ei ällötä.

Miten tämäkin on voinut saada kolme miinusta? :0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi