Mikä on siistein paikka maailmassa?
Kommentit (30)
Veikkaan Singaporea. Siellähän saa sakot jo pelkästä purkan jauhamisesta, saatikka jos jää kiinni roskaamisesta.
Singapore. Siellä kun kävelee tuntuu että pitäisi tossut olla jalassa. Niin on puhdasta ja auta armias jos vahingossakaan pudotat jotain kadulle, heti tulee runsaat sakot.
Taitavat imuroida kadut.
Mun vessa, täydellinen siivous tehty.
Onko Singaporessa kerjäläisiä tai kodittomia? Missä he ovat?
Minusta Ranskassa on hyvä menetelmä se että pienet mopoautot pesevät ja poimivat koiran jäännöksiä jalkakäytäviltä. Itse asiassa se on koiranomistajan vastuu,mutta se onn niinkuin se on.
Tukholman kadut on täynnä lieruja .Todella epämiellyttävää. Ja muutenkin nykyään Tukholma kuuluuu varmaan yhteen Euroopan likaisimmista kaupungeista. kaikki heitetään kun paskat per..stä .Tunneleihi on alettu kaatamaan suuremmat jätteet .Joka aamu eräässäkin tunnelissa uskomaton määrä jonkun ilm, siivousfirman jätteitä.On täytynyt olla isompi auto asialla.
Vierailija kirjoitti:
Onko Singaporessa kerjäläisiä tai kodittomia? Missä he ovat?
Ei ole. Emme ainakaan nähneet yhtään. Siistiä porukkaa.
Lähin siistein paikka löytyy mannerlaatan alta . Ei roskia, ei politiikkaa, eikä muitakaan taudinaiheuttajia.
Japani on mahtavin paikka!! Ostan sieltä asunnon, kun olen säästänyt tarpeeksi.
Yksi maailman siisteimmistä kolkista löytyy jalkojesi alta.
Singapore on siisti, mutta esimerkiksi Emiraatit on myös todella siisti. Kova lainsäädäntö, valvonta ja halpa työvoima tuntuu olevan se yhdistelmä jolla saadaan siistejä paikkoja. Sveitsi on myös siisti.
Vierailija kirjoitti:
Japani on mahtavin paikka!! Ostan sieltä asunnon, kun olen säästänyt tarpeeksi.
Hää läks!
Minun tuttava meni käymään Japanissa 90 luvulla.Tuli takaisin Tukholmaan ja lähti pakattuaan kamat Japaniin töihin. Niin oli ihmeissään ja kokkina aloitti . Ai kuin ois kiva kuulla miten nyt menee.
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman siisteimmistä kolkista löytyy jalkojesi alta.
Espoo? Hohhoijaa.. masentaa
Tästä kesksutelusta tulee mieleen miksikähän Ruotsi,joka ennen oli yksi maailman kauneimmista ja puhtaimmista paikoista on nykyään kuin sikolätti.Joka paikka täynnä tumppeja, paperia, mukeja, pakkauksia. Roskaa ja paskaa. vaatelumppua kohta joka kadunkulmassa. Täytyy katsoa mihin talloo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Singapore on siisti, mutta esimerkiksi Emiraatit on myös todella siisti. Kova lainsäädäntö, valvonta ja halpa työvoima tuntuu olevan se yhdistelmä jolla saadaan siistejä paikkoja. Sveitsi on myös siisti.
Sveitsi on erittäin siisti ja kiehtova.
Emiraatit ei minua kiinosta.Arabimaat yleensä on minun maailmassa peloittavia.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi on erittäin siisti ja kiehtova.
Emiraatit ei minua kiinosta.Arabimaat yleensä on minun maailmassa peloittavia.
Emiraatit on todella turvallinen paikka, mutta tietysti siinä on omat huonot puolensa. Älä kuitenkaan ole ennakkoluuloinen, pelättävää siellä ei ole niin kauan kuin seuraat paikallisia lakeja. Monacon jälkeen vähiten rikollisuutta maailmassa ja eniten poliiseja asukaslukuun suhteessa.
Kertokaa lisää Singaporesta, onko esim vesi puhdasta?
Te maailmaa nähneet, kertokaa?