Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkäydinvammainen mies

Vierailija
17.03.2021 |

Voisitko seurustella miehen kanssa jolla on täydellinen selkäydinvamma?

(Ei erektiota, virtsa- ja ulosteinkontinenssi myös.) Eli vyötärön alapuolelta mikään ei toimi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis sellainen nainen niin ehkä.. jos pystyisi liikkumaan pyörätuolilla itsenäisesti ja tarvittaessa liikkua kotona ilmankin sitä niin miks ei.

Miten odotat henkilön liikkuvan kotona ilman pyörätuolia? 

Vierailija
22/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, tässä siis ap.. Tapasin siis netissä ihanan miehen jonka kanssa keskustelu luisti ja ollaan samalla aaltopituudella, mies on myös hyvännäköinen. Juteltiin nyt koronan takia kauan netissä ja ehdotinkin että voitaisiinko kuitenkin tavata ulkona turvaväleistä huolehtien ja mies meni vaikeaksi. Tunnusti sitten että on nuorena halvaantunut onnettomuudessa ja kertoi sitten avoimesti tilanteestaan. Lopetin sitten keskustelun vaikka mies kaikin puolin ihana onkin koska ahdistaa ajatuskin että joutuisin sairaanhoitajaksi vapaa-ajallanikin (olen siis sairaanhoitaja). Jos sinä herra x nyt tunnistit tästä itsesi niin olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi komea, ihana ja varakas niin suostuisin.

Vierailija
24/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaa itse avanteensa ym eikä ole etsimässä avustajaa tai palvelijaa, niin ei ole este. Panemisen puutteeseen ei kuitenkaan kovin moni suhde kaadu.

Vierailija
25/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
26/26 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, pahoittelut. Vain jos olisin jo naimisissa ja tapahtuisi onnettomuus tms, silloin pysyisin rinnalla vaikka tiedän että en ehkä olisi enää onnellinen miehen kanssa. Tai sitten olisin onnellinen, mistäs tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan