Olispa kivaa, jos olis ees muutama ystävä jonka voisi viettää aikaa näin hoitovapaalla...
Kommentit (23)
Vierailija:
Onko kenellekään muulle tuttua se, että kun äitiysloman ja hoitovapaan aikana tutustuu ihmisiin, viettää jopa suht paljonkin aikaa yhdessä leikkipuistoissa, perhekerhoissa, lenkkeillen, elokuvissa käyden, jne.
Ja kas, kun koittaa aika, että toinen palaa töihin, unohtuu tämä äitiysloman aikainen ystävä täysin?
itsellänikin on tuttuja äitejä joiden kanssa vietetään/ on tullut vietettyä välillä tunsaastikin aikaa yhdessä leikkipuistossa. mutta minä olen pitänyt heitä " työkavereinani" , äitikollegoina joiden kanssa tapetaan yhdessä aikaa siellä hiekkiksen reunalla kökättäessä ja rupatellaan niinkuin rupatellaan työpaikan kahvihuoneessakin. meillä on yhteistä lähinnä vain sama elämäntilanne ja suurinpiirtein samanikäiset lapset eikä se automaattisesti merkitse oikeaa ystävyyttä.
sitten kun joku hiekkalaatikolta menee töihin niin minusta on ihan ymmärrettävää jos tämä yhteys hiipuu. ja kun on työelämässä mukana niin vapaa-aikaa on harmillisen vähän. tottakai sen vähän vajaa-ajan haluaa viettää perheensä ja ihan oikeiden ystäviensä kanssa eikä juosta ilta toisensa jälkeen kahvilla hiekkistuttujen kanssa.
tottakai sen vähän vajaa-ajan haluaa viettää perheensä ja ihan oikeiden ystäviensä kanssa eikä juosta ilta toisensa jälkeen kahvilla hiekkistuttujen kanssa.
[/quote]
onko tuolla myös helsinkiläisille äideille yhteisö??? En löytänyt...
Mua kans kummastuttaa et miks ei muka töihinpaluun jälkeen haluta pitää yhteyttä. Kyllä mä haluaisin elinikäisen ystävän =)