Miksi edelleen jotkut työnantajat ei anna etätyömahdollisuutta?
Meidän firmassa pari riskiryhmäläistä on joutunut perustelemaan lääkärintodistuksella, että pääsi etätöihin. Osa sitten istuu toimistolla maskit päässä. Työ on pääasiassa sellaista, että voi tehdä etänä ja jos tulee jotain, että pakko tulla toimistolle, niin sitten tulee hoitamaan asian x ja palaa takaisin kotiin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikainen johtamiskulttuuri. Pomolla ei ole muuta tekemistä kuin vahtia työntekijoita, eli jos eivät ole paikalla niin hänellä ei ole töitä. Veikkaisin että pomonne on mies. Tyypillinen vallanhaluinen, paskantärkeä miesihminen.
Tämä varmasti totta ja myös se, että se sitten maksaa niin hirveästi hommata laitteistoa etätöihin..? Ap
Mutta ei kai kellään enää ole pöytäkoneita? Eikös kaikilla ole läppärit? Eihän se silloin vaadi mitään lisälaitteistoa. Ison näytön korkeintaan mutta ne on halpoja ja voi ostaa vaikka itse jos ei työantaja suostu.
Toisaalta sellaisen voi varmaan tuoda sieltä toimistoltakin? Harva kai pelkän läppärin näytön ääressä istuu?
Mulla on pöytäkone, tuotuna kotiin. Se on sellainen pieni musta boksi.
Niin eli pomo on ylisosiaalinen ja haluaa vaan leikkiä työpaikalla, koska itse ei jostain syysyä viihdy kotona. 3 x 30 min tauot on ihan hemmetisti ja tuo vielä viikko- tai kuukausitasolla, niin huhhuh.