Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet 60-70v niin vihaatko katsoa nuoruuskuvia itsestäsi=??

Vierailija
24.12.2024 |

Äitini aina sanoo  noin ja en tiedä onko se normaalia

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. En niitä erityisemmin usein katselekaan, mutta muistuttavat hyvällä tavalla elämän luonnollisesta kulusta. Se että ulkoisesti muuttuu, on tietenkin selvää. Mielenkiintoisempaa on tunnistaa tämä sama sisäinen ihminen noiden vanhojenkin kuvien kautta.

Vierailija
2/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun heitin ne kaikki roskiin. Petyin lapsuuden kaveriini, joka oli myös sukulaiseni. Ei ole tallella luokkakuvia eikä muitakaan nuoruuden kuvia. Joskus kaduttaa, mutta tehty mikä tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaisin? En vihaa itseäni nytkään, ikääntyminen on luonnollista vaikka ei kivaa. 

Vierailija
4/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, päinvastoin. Olen ihan tyytyväinen siihen miltä näytin silloin.

Vierailija
5/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, päinvastoin, niitä on kiva katsoa, harmi kun niitä on niin vähän. Mun 15v teinipojat ei halua katsoa lapsuuskuviaan, mutta kyllä nekin mielensä muuttaa sitten aikuisena.

On kyllä outoa jos ei halua katsoa kuvia silloin kun näytti paremmalta kuin nyt.

N50

Vierailija
6/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 73-vuotias, enkä vihaa katsella nuruukujviani. En niitä usein katsele, sillä muistini on edelleen hyvä, joten en tarvitse kuvia palauttaakseni asioita mieleeni.

Vierailija
7/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, pikemminkin katson niitä vähän hämmästellen, että olenkin ollut ihan nätti, vaikka nuorena ei siltä tuntunut.

Vierailija
8/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mulla oli ihan hyvä nuoruus.

miksi tämä näyttää edellisillä vastaajilla liittyvän ulkonäköön ja sen muuttumiseen? Todennäköisemmin aapeen äidillä on ollut vaikea nuoruus tai sitten paljon pettymyksiä nuoruuden unelmien ja ihmissuhteiden suhteen.

Vierailija
9/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla jotain kipeitä muistoja. Tunteet voi tulla yllättävän voimakkaina mieleen pelkästään kuvia katselemalla. Tuo ei välttämättä ole huono merkki. Siellä voi olla jotain, mitä on vaikea sietää tänä päivänä. Jos se on jotain ikävää, voi olla hyvä asia, että se puistattaa ja tuntuu kaukaiselta.

Onhan tuo vähän jyrkästi ilmaistu, mutta asia voi olla sellainen mihin ei osaa viitata sen rakentavammin.

Vierailija
10/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen 20+ kuviani ihaillen, vau, mikä mimmi enkä itse edes tajunnut. Niiltä ajoilta on paljon paperikuvia.

Kumpa olisi 65 vuotiaan tietotaito ja parikymppisen ulkonäkö!

Vierailija
11/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa katsella niitä. Niistä on hyviä muistoja. Tulee mieleen paljonkin juttuja, kun näkee jonkin vanhan kuvan. Tunteita, tuoksuja, tapahtumia...

Vierailija
12/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon ihaillen miten kaunis olen ollut. 

Vierailija
13/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vihaan. Niin terhakat tisukat ja perse kuin paviaanilla. Puhumattakaan pimpsukasta joka oli mehevä ja limainen koko ajan. 

Vierailija
14/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa päinvastoin. Hämmästyn kuinka h* lvetin hyvänäköinen olin silloin ja totean nyt 50v myöhemmin kuinka katoavaista on kauneus.

Vierailija
15/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan nykyisiä kuvia! Ennen olin kaunis, vielä 5v sittenkin. 

Vierailija
16/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mielelläni nuoruuteni kuvia...T; ukkeli 61-v.

Vierailija
17/20 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, vaan ihmettelen miten kaunis olen ollut silloin. En kai tiennyt sitä silloin, mutta ei minulla ole ollut koskaa ulkonäöstä mitään komplekseja.

Vierailija
18/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon ihaillen miten kaunis olen ollut. 

Sama minulla, tein nuorena mallin töitä ja kuvia on aika paljon. Lapsenlapseni ihmettelevät, miten kaunis tuo rupsahanut mummi oli ennen. T.mummeli 75+

Vierailija
19/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta ihmettelen miksi ihan komeasta pojasta tuli lähinnä timojutilanaamainen setä, vaikka en ole edes ylipainoinen.

Vierailija
20/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että niin moni puhuu ulkonäöstään tässä yhteydessä  Minulla nuoruuden kuvien katselu liittyy aina tapahtumiin. 

Tuon kuvan ottamisen jälkeen Raija kuoli kotimatkalla. Tuosta ujosta kaverista, jonka kanssa kuljettiin käsi kädessä, tuli Juicen bändin jäsen jne