Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutaanko teillä parisuhteessa saman peiton alla?

Nukkumaija
17.03.2021 |

Alkoi tämä aihepiiri kiinnostaa kun tuli ystävien kanssa zoom-puhelussa puheeksi. Kumpi on suomalaisten parisuhteissa yleisempää: se että nukutaan yhteisen ison peiton alla vai se että molemmilla on oma peittonsa. Zoom-porukassamme jakauma oli 50/50.

Itse en voisi kuvitellakaan nukkuvani saman peiton alla kenenkään kanssa, olen peittorohmu ja toinen osapuoli heräisi ilman peittoa viimeistään aamuyöllä.

Nukutaanko teillä parisuhteessa saman peiton alla?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti omat peitot. Puoliso haluaa olla lämpimässä paksun peiton alla kesät-talvet, minä en kesällä edes käytä peittoa vaan nukun pelkän lakanan alla.

Vierailija
2/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luonani nukutaan yhteisen jättipeiton alla, miehen luona on kummallakin omat peittonsa. Pidän enemmän yhteisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen iso peitto meillä on.

Vierailija
4/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta edes samassa huoneessa. Mies kuorsaa.

Vierailija
5/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lomamatkoilla hotellissa on ollut yhteinen peitto. Herään aamuyöllä kylmyyteen, kun mieheni on kääriytynyt peittoon. Yritän raastaa siitä oman osuuteni 30 kg painavammalta, homma päättyy siihen kun mies herää kiukkuisena kun kiusaan häntä.

Vierailija
6/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paripeittoa ei voi rohmuta itselle, se on niin leveä 😍

Iso yhteinen peitto on meillä ollut aina.

Vierailija
7/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

240 cm leveä paripeittokin on oikein helppo rohmuta yön aikana, kun on levoton nukkuja. Kokemusta on :D

Vierailija
8/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, viestini ei ilmaantunutkaan tänne.

Meillä siis on yhteinen peitto, eikä ole edes mikään tuplatäkki. Ollaan molemmat niin rauhallisia nukkujia, että tavallisesta peitosta riittää molemmille.

Vierailija
9/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

240 cm leveä paripeittokin on oikein helppo rohmuta yön aikana, kun on levoton nukkuja. Kokemusta on :D

Edes omat peitot eivät ole suojautumiskeino peittorohmulta. Herään aina silloin tällöin siihen kun mieheni on kierinyt oman peittonsa päälle ja alkaa kiskoa sitten minun peittoani itselleen.

Vierailija
10/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset peitot 👎 ei voi kaivella jos mieli tekee..

Vierailija
11/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes omat peitot eivät ole suojautumiskeino peittorohmulta. Herään aina silloin tällöin siihen kun mieheni on kierinyt oman peittonsa päälle ja alkaa kiskoa sitten minun peittoani itselleen.

Itse olen herännyt siihen, että mies kiskoi minulta toisen tyynyistä pään alta. Omansa oli tippunut lattialle ja kuvitteli, että olin vienyt häneltä tyynyn. 

Vierailija
12/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen peitto, vaikka yön aikana emäntä on yleensä ryöstänyt koko peiton. heh

Vierailija
13/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen iso peitto ja siihen vielä päälle pari muuta peittoa. Tykätään molemmat lämpimästä.

Parhaita juttuja tässä parisuhteessa on se, että fyysinen läheisyys on säilynyt niin tärkeänä meille. 11 vuotta yhdessä ja joka ilta nukahdetaan sylikkäin. :)

14/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain lomamatkoilla hotellissa on ollut yhteinen peitto. Herään aamuyöllä kylmyyteen, kun mieheni on kääriytynyt peittoon. Yritän raastaa siitä oman osuuteni 30 kg painavammalta, homma päättyy siihen kun mies herää kiukkuisena kun kiusaan häntä.

Aivan : Paras kun molemmilla on oma peitto että voi nukkua koko yön rauhassa. 

Vierailija
15/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen herännyt siihen, että mies kiskoi minulta toisen tyynyistä pään alta. Omansa oli tippunut lattialle ja kuvitteli, että olin vienyt häneltä tyynyn. 

Muutaman kerran nainen on tehnyt mulle saman, ei haitannut kun käytin hänen pyllyä loppu yön tyynynä.

Vierailija
16/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot, koska minä olen viluinen ja tarvitsen useamman peiton, miehelle taas tulee kuuma jo yhdenkin peiton alla.

Vierailija
17/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti voi 🤣 Meillä on kaksi paripeittoa sängyssä ja nekin voi helposti kähveltää molemmat itselleen 😅 no niimpä sain joulupukilta painopeiton.

Mutta siis kyllä aika usein nukutaan samanpeiton alla.

Vierailija
18/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nukkujana tyyppiä "väkkärä". Hetkeksi kun torkahdat niin sillävälin on paketoinut itsensä paripeittoon tiukasti kuin mikäkin toukka kotelossaan, jos nukkuu yksin niin samassa paketissa on usein osittain myös (pari)lakana jos ei ole mallia kirjekuori.  Sitten valittelee heräilevänsä öisin kun on liian kuuma...

Vierailija
19/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot. Minulla paksu ja mies ei ole tainnut vuosiin käyttää muuta kuin pelkkää lakanaa ja sekin on usein pelkkänä myttynä eikä päällä.

Vierailija
20/42 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi peitto voisi olla vaikea jakaa kahteen eri sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi