Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”En näe tykkäyksiä, joten laita viestiä.” Voisiko joku kertoa keski-ikäisille miehille, miten Tinder toimii?

Vierailija
17.03.2021 |

Miten he eivät havaitse ja ymmärrä, että viestiä ei voi lähettää, elleivät molemmat ole tykänneet toisistaan ja tule matchia? Ja silloinhan tykkäys ”näkyy”. Jostain syystä tämä koskee keski-ikäisiä miehiä, ei nuorempia. Laitan vasemmalle jokaisen, jolla lukee profiilissa niin, koska en kestä yksinkertaisia ihmisiä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niitä maksullisia seuralaisia, jotka viestivät noin ?

Vierailija
2/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama lukee 40+ naisillakin monella. Ihmettelen myös, että miten kuvittelevat, että se viesti laitetaan kun itse ei tykätä takaisin.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tykkäykset pitäisi näkyä. 

Vierailija
4/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama lukee 40+ naisillakin monella. Ihmettelen myös, että miten kuvittelevat, että se viesti laitetaan kun itse ei tykätä takaisin.

M38

Ok, itse en näe kuin miesten profiileja. Koskee siis naisiakin. Joo, en ymmärrä, miten he eivät tuota hoksaa.

Ap

Vierailija
5/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy ne maksullisessa versiossa, mutta sehän vähän vesittää sitä ideaa, että voi aloittaa keskustelun jos tulee molemminpuolinen match, jos matchaa vain ne jotka jo tykänneet.

Vierailija
6/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy ne maksullisessa versiossa, mutta sehän vähän vesittää sitä ideaa, että voi aloittaa keskustelun jos tulee molemminpuolinen match, jos matchaa vain ne jotka jo tykänneet.

Ne jotka ovat antaanet tykkäyksen siirtyvät jonon eteen eli naiset tuskinpa edes törmäävät profiileihin joista ei heti tulisi mätsiä.

Vierailija
7/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeytyvät tyhmäksi että saavat edes jonkun viestin, säälittävää.

Vierailija
8/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder piilottaa osan tykkäyksiä antaneista profiileistä tuon goldin taakse.

Niihin kaikkiin ei välttämättä pääse antamaan tykkäystä itse jollei osta goldia.

Ja nyt jotkut tyhmät akat luulevat että nuo tykkäyksen antaneitten kanssa pääsisi keskustelemaan jos ne lähettävät viestin eka.

Vierailija
9/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä asia on sinulle niin tärkeä? Teet mitä tykkäät, so what?

Vierailija
10/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se on ongelma niille miehille, jotka valittaa, ettei naiset ota kontaktia. Voisivat ottaakin, jos tulisi match.

Ap

Vierailija
11/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin aikoinaan samaa, ja mietin että ehkä ovat kirjoittaneet sen esittelytekstin tietämättä täysin miten tinder toimii. Tosin sen verran pitäisi olla viitseliäisyyttä/älyä, että korjaisivat sen tekstin kun huomaavat ettei sitä viestiä voi ilman matchiä laittaa. Muuten tuo teksti antaa ihmisestä vähän yksinkertaisen kuvan...

Ja vaikka ei goldia ostakaan, niin aika hyvin niistä sumeista tykkääjistä selviää kuka se on, jos profiili vastaan tulee. Tosin pitää nopeasti päättää tykkääkö takaisin, vai antaako mennä.

Vierailija
12/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Sen täytyy liittyä johonkin toiseen sovellukseen jota on käytetty aiemmin.

Vierailija
13/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se on ongelma niille miehille, jotka valittaa, ettei naiset ota kontaktia. Voisivat ottaakin, jos tulisi match.

Ap

No sitä ne ei kyllä tee vaikka match tulisikin.

Vierailija
14/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tykkäys ja mätsi siis sama asia?

Vierailija
15/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet naiset kirjoittavat noin. Olen varmaan jotenkin tyhmä mutta en oikein tajua mitä he tarkoittavat koska en voi sitä viestiä laittaa ennen kuin tulee mätsi. Sama kai toisinkin päin, vai onko naisilla joku ohituskaista tässäkin? Eli heilläkin se mätsi kyllä näkyy ensin ja viesti tulee vasta sitten.

Vierailija
16/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä ollut, mutta onpa rasittava ominaisuus jos täytyy muka toisesta tykätä. En minä ainakaan tykkää valehdella että tykkään. Ties minkä kahelin saa riesaksi. Saa tovin seurustellakin ennen kuin voin sanoa rehellisesti että edes siedän.

Vierailija
17/32 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet tästä samasta aiheesta useita aloituksia? Haluaisitko siis deittailla miehiä, jotka ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen, miten Tinder toimii?

Vierailija
18/32 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder piilottaa niitä tykkäyksiä sinne, eikä näytä kaikkia ykkösenä. Tällä yritetään saada käyttäjät maksamaan palvelusta (ostamaan tykkäykset näkyville).

Erilaisilla maksutasoilla luvataan että pääsee mm. jonon ohi ja SuperLiken laittaessa voi laittaa myös viestin. Mutta jollei maksa niin ei se SuperLikekään pelasta.

Vierailija
19/32 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että jossain muussa deittipalvelussa oli mahdollista laittaa viestejä, tai siis yhden viestin, vaikka ei olisi mätsiä. Oliko ok cupid tms. Jos sama teksti molemmissa. On kyllä niin dorkasti sanottu, että luulisi korjaavan tekstin Tinderiin.

Vierailija
20/32 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain käsky toiselle tehdä aloitus ettei itse tarvitse vaivautua.