”En näe tykkäyksiä, joten laita viestiä.” Voisiko joku kertoa keski-ikäisille miehille, miten Tinder toimii?
Miten he eivät havaitse ja ymmärrä, että viestiä ei voi lähettää, elleivät molemmat ole tykänneet toisistaan ja tule matchia? Ja silloinhan tykkäys ”näkyy”. Jostain syystä tämä koskee keski-ikäisiä miehiä, ei nuorempia. Laitan vasemmalle jokaisen, jolla lukee profiilissa niin, koska en kestä yksinkertaisia ihmisiä.
Kommentit (32)
Minua ei lainkaan kiinnosta, miten Tinder toimii.
- Keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin, että jossain muussa deittipalvelussa oli mahdollista laittaa viestejä, tai siis yhden viestin, vaikka ei olisi mätsiä. Oliko ok cupid tms. Jos sama teksti molemmissa. On kyllä niin dorkasti sanottu, että luulisi korjaavan tekstin Tinderiin.
Tämä. Muistaakseni näitä palveluita oli useampia eli ilmaisversioissa pystyi laittamaan rajoitetun määrän viestejä per päivä ja sitten erilaiset lisäjutut kuten tykkäykset ja kaksisuuntaiset viestittelyt maksoivat. Jossain vaiheessa yksi firma haali omistukseensa lähes kaikki onlinedeittipalvelut (Tinder mukaan lukien) ja muuttivat kaikkiin rahastusmalliksi tuon Tinderissä olevan eli ilman rahaa ei oikein pääse tekemään mitään ilman naisten lupaa (=yhteistä tykkäystä). Firma taitaa olla Match.com (Match Group).
Äsken tuli vastaan: Älä laita tykkäyksiä, koska en näe niitä. Minulla ei ole maksullista versiota. Tämä henkilö ei tule koskaan tapaamaan ketään Tinderin kautta.
Tähän olisi varmaan kohteliasta selittää mikä tuossa viestissä on mennyt pieleen, mutta ei vaan pysty.
Samaa löytyy naisilta ja pidin heitä hieman heikkolahjaisina.
Aspiriinia, morfiinia älä laita tykkäyksiä kun en näe niitä. Päänsärkyyyyy
Vierailija kirjoitti:
Aspiriinia, morfiinia älä laita tykkäyksiä kun en näe niitä. Päänsärkyyyyy
Oletko aina noin sekaisin?
En näe mitä kirjoitat!!! Älä laita tykkäyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Tekeytyvät tyhmäksi että saavat edes jonkun viestin, säälittävää.
Eivät voi saada viestiä jos ei tule matchia. Itse kun olin tinderissä, niin mäkin sivuutin tuollaiset miehet.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin, että jossain muussa deittipalvelussa oli mahdollista laittaa viestejä, tai siis yhden viestin, vaikka ei olisi mätsiä. Oliko ok cupid tms. Jos sama teksti molemmissa. On kyllä niin dorkasti sanottu, että luulisi korjaavan tekstin Tinderiin.
Tämä. Muistaakseni näitä palveluita oli useampia eli ilmaisversioissa pystyi laittamaan rajoitetun määrän viestejä per päivä ja sitten erilaiset lisäjutut kuten tykkäykset ja kaksisuuntaiset viestittelyt maksoivat. Jossain vaiheessa yksi firma haali omistukseensa lähes kaikki onlinedeittipalvelut (Tinder mukaan lukien) ja muuttivat kaikkiin rahastusmalliksi tuon Tinderissä olevan eli ilman rahaa ei oikein pääse tekemään mitään ilman naisten lupaa (=yhteistä tykkäystä). Firma taitaa olla Match.com (Match Group).
Mulle ainakin tuli Badoon ilmaisversiossa viestejä miehiltä vaikka ei ollut matchia.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tuli Badoon
Badoossa voi laittaa viestiä vaikkei ole tykännytkään. Mutta esim. Valossa sama homma kuin tinderissä, että pitää tulla match eka ja sit vasta viestiä voi laittaa. Valossa myös paljon miehiä, joilla just tuo, että en näe tykkäyksiä, laita viesti. Sitä aina ihmetellyt, että eivätkö tosiaan tajua mikä homman nimi
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain käsky toiselle tehdä aloitus ettei itse tarvitse vaivautua.
Mutta kun sitä viestiä ei pysty ilman mätsiä laittamaan
Niin monella naisella on tullut vastaan profiilissa teksti "käytössä ilmaisversio, en näe tykkäyksiä, laita viestiä", että luulen sen sisältyvän vakiofraasina naisten tinder versioon.