Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tinder-mies tarkoittaa, jos sanoo "et sä nyt mikään malli ole mutta voidaan me meillä nähdä"

Vierailija
17.03.2021 |

Sanoiko vaan että "olet ruma" mutta kiertoilmauksen kautta?

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä yliopistossa on varaa valita! Niin paljon sinkkunaisia ja niin vähän meitä miehiä, joilla on näköä ja pääkopassa liikettä.

Vierailija
142/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuullut useamman miehen suusta, etten ole juuri se unelmien nainen, että on kauniimpiakin ja varmasti onkin itseäni kauniimpia naisia. Miksi miehille tulee tarve tämän kaltaiseen kommentointiin, onko se vaan alistamisen halua ja pettymyksen ilmaisua siitä, ettei ole juuri sen kuumimman kaunottaren kanssa? Eivät nämä miehet ole olleet mitään virheettömiä adoniksia. Itselleni ei tulisi mieleen sanoa tuollaisia kommentteja kumppanille. Miksi tavallisen näköinen nainen joutuu kuuntelemaan tällaista p*skaa?

Ei virheettömiä adoniksia (top 1%), mutta top 10% miehiä joille tavisnaisia riittää mukavasti.

Mutta jostain syystä ei riitä niitä kaunottaria joita kovasti on vailla ja joita kokee ansaitsevansa, vaan pitää tyytyä taviksiin? Kyllä jos mies on oikeasti tasokas, hänen ei tarvitse huonoa ottaa.

Tuollaisia kommenttja laukovat miehet kuuluvat huonoimpaan kymmeneen prosenttiin.

Siksi koska ko. mies hakee irtoseksiä.

Naisella on aina moninkertaisesti enemmän kysyntää irtoseksiin. top 10% nainen saa irtoseksiin top 1% miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuullut useamman miehen suusta, etten ole juuri se unelmien nainen, että on kauniimpiakin ja varmasti onkin itseäni kauniimpia naisia. Miksi miehille tulee tarve tämän kaltaiseen kommentointiin, onko se vaan alistamisen halua ja pettymyksen ilmaisua siitä, ettei ole juuri sen kuumimman kaunottaren kanssa? Eivät nämä miehet ole olleet mitään virheettömiä adoniksia. Itselleni ei tulisi mieleen sanoa tuollaisia kommentteja kumppanille. Miksi tavallisen näköinen nainen joutuu kuuntelemaan tällaista p*skaa?

Ei virheettömiä adoniksia (top 1%), mutta top 10% miehiä joille tavisnaisia riittää mukavasti.

Ei nämä olleet top 10 % miehiä, hattuun oli vain noussut, että olin sattunut heihin ihastumaan. Osa tuntemistani ihmisistä ihmetteli, mitä oikein näin heissä ja sanoivat, että olen suhteessa paremman näköinen, kuin nämä miehet. En lähesty mitään top 10 % miehiä, mutta keskinkertaisissakin miehissä riittää k*sipäitä. Ja kiltiksi itseään mainostavat miehet saattavat olla oikeasti kauheita miehiä.

Tuo ei kerro yhtään mitään.

Naisten mielestä nainen on aina paremman näköinen kuin mies.

Vierailija
144/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jostain syystä ei riitä niitä kaunottaria joita kovasti on vailla ja joita kokee ansaitsevansa, vaan pitää tyytyä taviksiin? Kyllä jos mies on oikeasti tasokas, hänen ei tarvitse huonoa ottaa.

Tuollaisia kommenttja laukovat miehet kuuluvat huonoimpaan kymmeneen prosenttiin.

Siksi koska ko. mies hakee irtoseksiä.

Naisella on aina moninkertaisesti enemmän kysyntää irtoseksiin. top 10% nainen saa irtoseksiin top 1% miehiä.

Kyllä adonis saa irtoseksiäkin halutessaan kaunottarelta, turha väittää muuta. Tulee mieleen vähän reppana mies joka on kyllä kovasti yrittänyt kaunottaria mutta taso ei heihin ole riittänyt ja sitten on pitänyt hammasta purren ottaa joku joka ei miellytä. Ja sitten sinnikkäästi uskottelee itselleen olevansa tämän naisen yläpuolella arvoasteikossa.

Tasokas mies olisi ilman jos ei saa sellaista jonka haluaa.

Vierailija
145/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi läski tyttö näytti festareilla kuvaa panokaverinsa kropasta (kasvot ei näkynyt)

Oli mieletön adonis (kreikkalainen klassinen vartalo)

Veikkaan et salapano jatkuu kunnes poika rakastuu kaunottareen.

semmoiseen naiset ilolla suostuu...nuoruus menee tyhjennyspatjana

Pelkkä hyvä kroppa ei tee miehestä adonista, naama on olennaisempi.

Vierailija
146/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä olleet top 10 % miehiä, hattuun oli vain noussut, että olin sattunut heihin ihastumaan. Osa tuntemistani ihmisistä ihmetteli, mitä oikein näin heissä ja sanoivat, että olen suhteessa paremman näköinen, kuin nämä miehet. En lähesty mitään top 10 % miehiä, mutta keskinkertaisissakin miehissä riittää k*sipäitä. Ja kiltiksi itseään mainostavat miehet saattavat olla oikeasti kauheita miehiä.

Kertoopas. Nämä miehet ovat olleet liian lyhyitä, aknen arpeuttamia oikeasti, joita jotkut pitäisivät melkein rumina. Mutta kun joku kiinnostuu, pitää heittäytyä m*lkuksi.

Vierailija
147/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi läski tyttö näytti festareilla kuvaa panokaverinsa kropasta (kasvot ei näkynyt)

Pelkkä hyvä kroppa ei tee miehestä adonista, naama on olennaisempi.

no siinähän on match made in heaven

ruma naamainen adonis ja kauniskasvoinen läski tyttö

kantsisko näiden tehdä lapsia..?

ois ainakin jännä nähdä tuleeko

a kaunis lapsi

b ruma lapsi

c joko isän tai äidin näköinen

Vierailija
148/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoopas. Nämä miehet ovat olleet liian lyhyitä, aknen arpeuttamia oikeasti, joita jotkut pitäisivät melkein rumina. Mutta kun joku kiinnostuu, pitää heittäytyä m*lkuksi.

Toisaalta ymmärrän heitä. Itse olen sellaisia miehiä kohtaan nihkeä, jotka ovat muhun ihastuneita, mutten välitä heistä: sellaiset miehet saattavat herättää inhoa, jos eivät usko. Mutta en koe tarvetta harrastaa seksiä heidän kanssaan tai edes tavata niin kuin miehet, jotka kelpuuttavat mielestään kiinnostamattoman naisen seksiin.

Vierailija
149/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastata: Et sä nyt mikään Einstein ole, mutta voidaan me kuitenkin kirjoitella. Ei kuitenkaan tavata, kaverit voi nähdä.

Vierailija
150/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohi aiheen, mutta kuinka yleistä Tinderissä oikeasti on tykätä profiileista, jotka eivät kuitenkaan ulkoisesti miellytä? Vai onko siellä siis ihan oikeasti paljon näitä "en nyt oikein tykkää, mutta voihan tätä kerran panna" -ihmisiä?

Miehethän tykkää kaikista, joita voi kerran silmät kiinni panna. Naiset tykkää vaan niistä jotka oikeasti kiinnostaa.

Sitten miehet syyttää naisia krantuiksi, kun vain top 10 miehet kelpaavat.

Kyllä, koska miehille kelpaa enemmistö naisista parisuhteeseen. Ei jokainen nainen jokaiselle miehelle, mutta siten että enemmistölle Tinder-naisista löytyy mies joka haluaisi parisuhdetta.

Naiset puolestaan tykkäävät vain top 10% miehistä, muut ovat näkymättömiä.

Ja sitten palstalla itketään (tänäänkin puolisen tusinaa uutta Tinder-itkuketjua) miksi se Tinder-komistus ei vastannut, miksi väheksyi ulkonäköä, miksi halusi vain pikapanon, jne.

Yrittäisitte edes ymmärtää, ettei yksikään nainen halua olla miehelle se nainen, joka kelpaa parisuhteeseen. Ihan oikeasti. Ei halua. Me naiset haluamme olla haluttuja ja rakastettuja ja se parisuhde syntyy siitä, kun kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa.

Mieluummin seksiä kreikkalaisen jumalan kropan omaavan miehen kanssa kuin suhde, jossa mies kelpuuttaa parisuhteeseen ja jossa suhde on seksitöntä arjen jakamista.

Vierailija
151/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaa että et ole mikään ruma malli, mitä ne yleensä on vaan erittäin nätti olet.    Ja lisäks haluis panna sua.

Vierailija
152/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset nyt vaan sattuu olemaan tuollaisia, sukupuolesta riippumatta. Itse olen varsin kaunis ja ihan samalla tavalla tulee tuollaista soopaa tietyiltä kusipäiltä, jotka tietysti käyttäytyy noin kaikkia naisia kohtaan. Tinderistä näitä tämmöisiä herrasmiehiä löytyy satoja. Siinä täytyy vaan itse vetää rajat sille, että millaisten ihmisten seuraa suostuu sietämään. Itsetunto kohenee kummasti kun alkaa kylmästi vaan poistamaan kaikki tuollaiset kontaktit puhelimesta eikä suostu heitä tapaamaan tai heidän kanssaan keskustelemaan. Kukkaruukkukin ansaitsee parempaa kohtelua kuin mitä tuollainen ihminen on valmis toiseen ihmiseen kohdistamaan. Ja kyllä sinä nyt samanarvoinen olet kuin jokin hem*etin kukkaruukku. 

Vierailija
153/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään arvostat ja kunnioitat itseäsi, älä ole missään tekemisessä tuon älykääpiön kanssa tai mieti hänen sanomisiaan.

Siitä ei kuule hyvä seuraa. Tuollaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa, jolta puuttuu hienotunteisuus ja alkeellisimmat käytöstavat. Ei jatkoon.

Vierailija
154/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisen miehen puhetta. Jos miehillä olisi mahdollisuus sellaiseen, niin kaikki miehet tekisi niin, ja mies olisi sankari, mutta kun nainen tekee niin on hu .,,ra. Minä kannustan kaikkia naisia moiseen...go for it girls! Sitten jaksaa olla avioliitossa sen ei seksuaslisesti haluttavan perusjampan kanssa, kun on saanut viettää villin nuoruuden ja paneskella negamiesten kanssa. Jaksaa sitä tylsää avioseksiä(= pitää mies tyytyväisenä, mutta josta nainen ei saa mitään), kun pitää silmät kiinni ja muistelee Jorgosta🥰

Vierailija
155/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä viestiketjusta tulee ihan tosi huono olo. Ei tällä foorumilla kannata lukea yhtään mitään, ei miehet voi olla tuollaisia. Ihan hirveetä tekstiä.

Vierailija
156/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin heti blokannut

Vierailija
157/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle tyypille voi vastata, että "sorry, mutta suostun treffeille vain julkiselle paikalle ja sinnekin vain älyllä ja normaaleilla käytöstavoilla varustettujen miesten kanssa."

Vierailija
158/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ylimielinen nainen saa välillä omaa lääkettään. Miehelle tarjoaisin tuopin.

Vierailija
159/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ylimielinen nainen saa välillä omaa lääkettään. Miehelle tarjoaisin tuopin.

Ai mitä omaa lääkettään? Kun ei suostu kiimaisten ukkojen pllunvonkaukseen?

Vierailija
160/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti!!!??

Vieläkö te olette siellä tinderissä? Luulette saavanne kunnon miehen kaikkien pano-idiootien joukosta?????!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän