Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko käytätte FFP2- tai FFP3-suojaimia kauppa-asioinneilla jms?

Vierailija
16.03.2021 |

?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ffp2 maskeja nyt viikon verran töissä.

Olen opettaja ja olen 6-7h samassa pienessä tilassa vaihtelevan oppilasmäärän kanssa kerrallaan aina sen 45min. Turvavälejä on mahdoton noudattaa ja olen aina tuon 45min pienessä tilassa päivän aikana vähintään 60-80 lapsen kanssa.

Vierailija
22/95 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän fpp5 luokan maskeja 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tuollasta EVVK1-maskia...

Kuinka ollakaan, samalta valmistajalta on myös tarjolla EVVK1-rokote, EVVK1-tehohoitopaikka ja EVVK2-tuhkaus ja -uurnapaikka. Nämä 2-palvelut vain lisämaksusta.

Vierailija
24/95 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi jostain sellaisen, jossa on hyvä venttiili, eikä näennäisesti suodattava. Ja saman voisi lukea ohjeesta.

Vierailija
25/95 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisi jostain sellaisen, jossa on hyvä venttiili, eikä näennäisesti suodattava. Ja saman voisi lukea ohjeesta.

Maskit on standardoitu, kannattaa tutustua niihin.

Vierailija
26/95 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö niitä vain sen yhden käyttörupeaman (poikkeatte useammassa sisätilassa) vai uudelleen seuraavalla vastaavalla reissulla? Ja jos niitä suositellaan mahdolliseksi puhdistaa, puhdistatteko välillä?

Vierailija
27/95 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset