Surkeat doomsdayotsikot joka päivä
Iltapäivälehtiemme säälittävä maailmankuva jota tyrkytetään joka päivä. (Saako näitä lehtiä haukkua av:llä? )
1) Putinin naama joka päivä + pelottelua
2) Sää"uutinen" + liioittelua ja pelottelua
Kommentit (31)
Oma käsitys rohkeasta suomalaisesta vrt mustanpuhuvat pelotteluotsikot lehdissä on jyrkässä ristiriidassa.
Oon alkanu inhota meidän lehdistön tyyliä
Pelkkää pelottelua. Miksei koskaan norjalaistyyppistä itsevarmuutta ja värikkyyttä???
maailman onnellisimman kansan uutisoinnin luulis tosiaan olevan ihan jotai muuta
Tää alkoi jo kesällä. Meille kerrottiin miten syksyllä kaikki köyhtyy, talvella sähkö loppuu eikä sinne natoonkaan päästä ikuisuuksiin
Jos teitä pelottaa niin älkää lukeko
Tavallaanhan se on hyvä ettei kuuluta Natoon nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä pelottaa niin älkää lukeko
Voiko mennä pointti enempää ohi
Mä käännän katseen pois jokaisesta lehdenkannessa jossa on putte mut ilmeisesti myy hyvin kun kannattaa jokpäivä se lööppiin painaa
Kuka näitä ostaa?
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Täällä taas putinistit vauhdissa
Ootkö sä nyt ymmärtänyt jotain pikkuisen väärin
Lopettakaa niiden lehtien lukeminen. Problem solved.
Mun problem on meidän lehdistön pelkopainotteinen lööppijournalismi. Se on se pointti. Ap
Samat tyypit avaa uusia samansisältöisiä keskusteluja useita päivässä.
Samalla he vastaavat itselleen kun että tuntuisi että on useampikin samaa mieltä oleva paikalla 😂
No just tuo, naapurimaan pressa kannessa ihan joka pv
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Samat tyypit avaa uusia samansisältöisiä keskusteluja useita päivässä.
Samalla he vastaavat itselleen kun että tuntuisi että on useampikin samaa mieltä oleva paikalla 😂
Linkitä 1 muu avaus jossa puhutaan suomen lööppijournalismista, vaikka kuluneelta viikolta
Virossa Putin EI hallitse lehdenkansia todellakaan vois ottaa oppia
Vierailija kirjoitti:
Putte, Sanna, sähkö, sää
Ja korona vielä siihen päälle. Satunnaisesti harhaisia nwo ym shaibaa.
Missä muussa maassa Putinin naama on iltapäivälehden kannessa JOKA ainoa päivä!?
Ei missään muualla.