Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokoulu menee päin helvettiä...

Vierailija
10.08.2006 |

Kaksi ajokertaa takana eikä oikein mitkään ohjeet pysy päässä. Pitäisikö tässä vaiheessa jo alkaa löytyä edes jonkinlainen tuntuma autolla ajoon eli eikö minua vain ole tarkoitettu auton rattiin? Ajaminen oli aivan kamalaa alusta loppuun saakka.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin kävin autokouluni parivuotta sitten ja tokavaihe kesällä ja nyt on kortti ollu lompakossa KUUKAUDEN! :D

Autokoulu kannattaa ottaa ihan eri kouluna kuin koululaitos! -kysy vaan kaikkee ja tee rauhassa virheitä. Virheistä oppii! Autokoulussa opit ajamaan turvallisesti ja säästävästi.

Älä ole paniikissa jos auto sammuu tielle. Ihan rauhassa vaan hengität ja käynnistät auton uudestaan. Itse koitin kerran pahasta ylämäki-risteyksestä punasilla kääntyvillä valoilla ja neljännellä kerralla pääsin läpi. Takana oli nainen joka tööttäsi, hakkasi rattia ja heilutti käsiä kun olis tehny aaltoliikettä.. ;)

Tiellä muiden pitää seurata liikennettä ja olla varautunu yllätyksiin, jos joku suhun törmää niin se ei ole sun syy vaan sen joka törmää eikä noudata varovaisuutta, tööttääminen hermostuttaa toisia ja se ei todellakaan ole " varoitus vaarasta" .

Autokoulussa ei neuvota tööttäämään vaarasta -missään tai milloinkaan-.

Tööttääjät kannattaa jättää omaan naurettavaan olemukseensa, semmoset ihmiset TUSKIN pysähtyvät suojatielle jos joku on sinne astumassa, juuri eilen kävelin jo suojatiellä lapsi sylissä kun suojatien ylitti 3 autoa -tai no, sen kolmannen eteen kävelin. JA VOISI KYSYÄ MIKÄ OLIKAAN JÄRJESTYS SUOJATIELLÄ?? :D

Samaten joka päivä ajan moottoritietä töihin ja nauran kun ihmiset ajaa 20-30 maksimia nopeempaa ja ajaa toisissaan kiinni, sitten jarrutellaan kun toisella vauhti hieman hiljenee.. Välillä näkee upeita letkoja joissa jokanen jarruttaa, upeeta katseltavaa pimeellä! ;) -Autokoulussa voisi kuunnella kun kerrotaan miten säästää autoa ja bensaa -tollaset jokka kaahaa, kulkee puskurissa kiinni on niitä jokka menettää hermot ja tööttää. Agressiivinen ajotapa on hyvä keino päästä mukaan auto-onnettomuuteen.

Mut ap. lle: tee virheitä, autokoulun autossa on varotuskolmio joka on varotusmerkki, toiset taas näkee sut punasena vaatteena ja koittaa saada sut hermostuun niin saa kiukutella töissä miten TAAS oli autokoulussa tumpeloita. Nää ihmiset ajaa itse aina liikennesääntöjen mukasesti ja on osannu ajaa autoa sen 30 vuotisen ajohistoriansa aikana alusta saakka (varsinkin kun isä on opettanu jo pienenä käsitteleen henkilöautoa, traktoria ja rekkaa). Todellisuudessa nää ihmiset on kiireisiä tärkeilijöitä joita ei kiinnosta se että oma törkeä ajaminen vaikuttaa perässäkulkijoiden turvallisuuteen ja ajomukavuuteen. Tällänen tööttäilijä ei anna ohitustilanteessa apua toiselle hidastamalla vauhtia vaan päinvastoin painaa lisää kaasua..

Vierailija
22/25 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, kuinka paljon lisätunteja tarvitaan, että edes päästävät yrittämään inssiä

Ei ole autoilu leipälaji minulle ainakaan -siksi kai kortin hankkimista pitkään lykkäsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerran 3

Vierailija
24/25 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jännittää ihan hirveästi, koska en ole ajanut paljon autolla (meillä ei omaa autoa, eikä oikein ketään, keltä joutaisi lainaa). Toinen vaihe käytävä viim. lokakuussa..

Vierailija
25/25 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä jopa liian varovainen liikenteessä, voivat toiset joutua odottamaan takana, kun en esim. risteyksestä uskalla mennä, ellei ole kovin pitkää väliä " päätiellä" kulkevaan autoon, eli odottelen rauhassa, että toinen menee ensin ja menen itse vasta sitten kun koen sen turvalliseksi :D

t. se jännittäjä, jolla toinen vaihe edessä (olinkoha nyt nro40)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan