Olenko ainoa sinkkunainen, joka antaisi mitä vain jos voisi asun okt-talossa?
Tällä hetkellä asun (rahatilanne huono) rivarissa, inhoan tätä!!!
Inhoan sitä, että naapurit tietävät koska olen kotona ja että minä tiedän heistä tahtomattani saman.
Inhoan sitä, että kaikkia ääniä saa varoa..
Inhoan sitä, että öisin (välillä vaivaa unettomuus, ei ole kivaa) saa rajoittaa kaikkea tekemistä.
Inhottavaa, vaikka oisit kuinka pirteä niin mitään ett voi oikein hiljaisuuden jälkeen tehdä - naapurit pakko ottaa huomioon ja hiipiä omassa kodissaan..
Inhoan huonoa omaatuntoa esim siivouksesta - nyt äärimmäinen pyykkivuori ja seinänaapuri ei oikein arvosta pyykkäystä...
Koko ajan ketuttaa jokin, joko omat tai naapurien äänet!
Okt talon työt tuttuja lapsuudesta, jos sopivan vuokratalon (lainaa en saa) joskus löydän, missä minulla kustannusten!/vuokran jälkeen varaa asua niin häipyn tästä alta aikayksikön!
Kuitenkin läheisissä tämä (yksinasuva nainen haluaa päästä okt-taloon vuokralle) herättää kummastusta/pilkkaa..
Huoh, en tiedä.
Onko teistä jotenkin outoa?
Kommentit (82)
En ikinä muuttaisi okt:n. Synnyin sellaiseen ja asuimme siinä, kunnes lähdin kotoa n. 17-v. Ei minulle, todellakaan. Ainaiset pihatyöt (aina jotakin: lumityöt, jää, hiekoitus, nurtsi, kukat, marjapensaat ym.), jatkuva säätö jostain remontista, lämmityskulut, sähkö ja paljon muuta! Lisäksi lähes kaikissa vanhoissa taloissa ei ole mahdollisuutta muuttaa esteettömäksi esim. vanhetessa eri tiloja. Kaikissa ei ole edes maantasakerroksessa suihkua ja wc:ta. Ehdottomasti siis ei. Rrrrrrrrrrrrrrrrrakastan täysin esteetöntä isoa kaksiotani ylimmässä 5. krs:ssa Hgin mukavassa lähiössä. Kallis, mutta eipä tarvitse anella koko ajan apuja johonkin tavalliseen hommaan! Talo on todella hiljainen ja rauhallinen, naapureita tuskin näkeekään eikä bilehirmuja ole lähettyvillä.
AP, ei muuta kun peräsin pystyyn, jos annat mitä vain, ja suun kautta tietenkin.