Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et koskaan herkuttele tai juopottele, mistä saat nautintoa elämääsi?

Vierailija
15.03.2021 |

Kysyn ihan aidosta uteliaisuudesta.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sie tiijät, kysymättäkin!

Vierailija
82/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun apppivanhemmat ovat sellaisia jotka kehuvat miten terveitä ja reippaita ovat kun eivät juo, eivät polta ja syövät vain terveellisesti. 

Appiukon intohimo on autot. Auto pitää vaihtaa kerran vuodessa. siihen uppoaa enemmän rahaa kuin jos joisivat kohtuullisesti kaljaa tai viiniä. Eikä se oikein ole edes hyödyllistä jkoska autot ovat olleet melko samanlaisia. 

He ovat myös ahkerasti remontoieet asuntoja ja mökkejä. Siitä on ollut hyötyä kun ei ole tarvinnut kalliita ammattilaisia palkata. Mutta onko se nautinto? Masokismia ennemmin.

Miten se on sinulta pois jo itse nauttivat siitä? En tajua. Siksikö ettei sun ajatusmaailmaan sovi heidän elämäntyylinsä? 

Ymmärrän että meillä on erilaiset elämäntyylit jotka johtuvat siitä että he ovat eläneet nuoruutensa erilaisessa maailmassa kuin minä, ja siitä että he asuvat maalla ja minä kaupungissa.

Remontointia olen minäkin harrastanut mutta ei se ole mikään nautinto. Ei autolla ajaminenkaan, varsinkaan ruuhkassa. Lisäksi joudun huolehtimaan vaimostani, jolla on heikompi terveys kuin hänen 30 vuotta vanhemmalla isällään. Työpaikkani lähti alta koronan takia ja edessä on vain joko niukat ajat eläkeputkessa tai hanttihommia. Jokaiselle meistä iskee joskus se vaihe elämässä jolloin mikään ei ole erityisen helppoa. Appivanhemmilla se oli 50-luvulla kun he elivät köyhissä oloissa. Mulla se on nyt. Siihen lohduttaa kerran viikossa kuuman saunan yhteydessä nautitut oluet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan urheilusta. Ja tässä urheiluhulluille: https://pbs.twimg.com/media/ErScSqDW8AA_Fsc.jpg

Vierailija
84/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuminen, liikunta, urheilu: Siitä voi nauttia niin monella eri tasolla.

Ajanvietteenä: Vaihtoehto sohvalla zombina istumiselle av:lla tunti toisensa perään on lähteä yksin tai kaverin kanssa kävelylenkille. Sosiaalisuutta, tulee tehtyä jotain muuta kuin löhöämistä, voi vaikka bongata hienoja rakennuksia tms.

Fyysisenä itsensä haastamisena: Pystyy ikäistään keskimääräistä haastavampiin suorituksiin ilman että täytyy numerolappu rinnassa sitä todistaa tai kerskua ulospäin muille. Rajojen hakeminen, joskus äärelle vietynäkin.

Kilpailu: Muiden voittaminen yhdessä tai joukkueena, harjoittelu päämäärää kohti ja siinä edistyminen.

Itselle ei kovissakaan suorituksissa tule mitään endorfiinieuforiaa. Matalammillakin tehoilla nautin kropan käytöstä sinällään. Jälkeen päin samanlainen tyytyväisyys kun tehnyt jonkun vaikka ei fyysisen suoritteen: "Tulipahan/sainpahan tehtyä"  Sama fiilis joka tulee siis jonkun lykkäämänsä  velvoitteen (renkaanvaihto, veroilmoitus, suursiivous tms.) jälkeen vaikkei itsellä ole liikuntaa mitään kynnystä koskaan lähteä, päin vastoin ylikunto uhkaa.

Vierailija
85/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että saan organisoitua asiat hyvin. 

Kauniista ja toimivasta kodista.

Siitä että annan itselleni tilaisuuksia rauhoittua.

Tämä. Hyvä organisointi lisää sekä vapaa-aikaa että parantaa taloutta, viisasta.

Vierailija
86/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista ketjussa oleva urheiluvastaisuus. Taitaa ne miehet jotka saa nautinnon netissä trollaamisesta ja kaljan kittaamisesta kokea kunnon puutetta ja on pakko päästä heti alentamaan urheilullisia naisia.  Mutta! Kun aletaan puhua turn-offeista ja onneista, niin nää samat miehet vihaa lihavuutta naisissa ja kuolaa timmien naisten perään. 

Ottakaa itseänne niskasta kiinni plösomiehet ja nostakaa kuntoanne. Ehkä henkinen kuntonne raikastuu samalla. 

Vierailija
87/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilusta, luonnosta, lapsen kanssa puuhailusta, terveellisen ja hyvän ruuan valmistamisesta, musiikista, hyvästä teestä..onhan noita! Joskus tosin ainoastaan saanut nautinnon alkoholista. T. M.35

Vierailija
88/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskipu, musiikki, hyvä terveellinen mausteinen ruoka, luonto, puutyöt, maalaaminen, kurjallisuus, työ

Vierailija
89/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan nautintoa pianon ja klarinetin soittamisesta, ystävien kanssa juttelemisesta, kirjoihin uppoutumisesta, uimisesta, saunomisesta, koiran kanssa harrastamisesta, kodin sisustamisesta... vaikka kuinka monesta asiasta!

Tietysti saan nautintoa myös hyvästä ruoasta ja juomasta, mutta en silti mässäile enkä ryyppää - enemmän saan nautintoa itsekurista ja kohtuullisuudesta. Ne tuottavat minulle hyvinvointia ja elämäniloa.

Vierailija
90/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että saan organisoitua asiat hyvin. 

Kauniista ja toimivasta kodista.

Siitä että annan itselleni tilaisuuksia rauhoittua.

Tämä. Hyvä organisointi lisää sekä vapaa-aikaa että parantaa taloutta, viisasta.

Oi jummi, osaisinpa tätä! Oon yrittänyt, mutta tulos on aina vain hieman hallitumpi kaaos. Mutta onpahan tavoite! Oikeastaan voisinkin opetella Excelin käyttöä, olisi kiva oppia uutta ja tehdä listoja asioista. Kiitos!

Vierailija
91/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kun katson itseäni peilistä. Ei ole sokerin ja alkoholin pöhöttämää kroppaa vaan terve, hoikka ja vahva keho ja kapeat posket.

OLen yli 50 vuotias nainen

Vatsan kudokset löystyneet pahasti

Kerro oi viisas..mistä minulle nautintoa?

Vierailija
92/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhojen (yli 50 vee) rumien ja köyhien ei tarvi vastata.

Jos ette saa orkkua klittiskiihottimella ..niin suklaata ja shipsejä

Elämänne on merkityksetöntä muille ihmisille

TEHKÄÄ LAPSIA JA OTTAKAA KOIRIA

aaaah multa tuleee kaalimato,com

'

Vierailija
93/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin siitä, että pysyn hoikkana, terveenä, energisenä ja raikkaan näköisenä. Karkkien, limsojen ja alkoholin lappaaminen näkyvät kropassa, ihossa ja mielessä erityisesti kun ikää alkaa olla 40+

Nautin oikeasti hyvästä, laadukkaasta ruuasta ja itse tehdyistä jälkiruuista. Sipsien, karkkien ja limsojen lastaaminen ostoskärryyn ja niiden mähkiminen laskee itsetuntoa ja oman itsen arvostusta. Minusta tuo ei ole nautinnollista ollenkaan.

Ja toisaslta, suurin nautinto on se, ettei tarvitse heikon mielen ja joukkopaineen vietävänä jatkuvasti juostakaan nautintojen perässä. Älykkyys, voimakas mieli, hyvä olo ja itsetunto, tasapainoisuus ja rauha ovat suurinta nautintoa!

kudoksesi venyvät

Olet yhtä ruma kuin minä 10 vuoden kuluttua

Minä olin kaunis 40 vuotiaana

Nyt outo laiha pallomaha nainen...

Tunnen kohtalonivaa

Miehesi jättää..saat uuden miehen ruman ja lihavan

Vierailija
94/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin kun katson itseäni peilistä. Ei ole sokerin ja alkoholin pöhöttämää kroppaa vaan terve, hoikka ja vahva keho ja kapeat posket.

OLen yli 50 vuotias nainen

Vatsan kudokset löystyneet pahasti

Kerro oi viisas..mistä minulle nautintoa?

runkkaa syö suklaata juo viiniä trollaa

Vierailija
95/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tääki  ketju saavutti jonnehuipun. Vai kuka toi rölli on?

Harmi, musta tää on hieno ketju ja aihe on tärkeä.

Minä nautin ristikoiden ratkonnasta, lukemisesta ja kirjoittamisesta. Ei kovin seurallista, ei tietty tällä hetkellä mikään saakaan olla, mutta oisko kellään ideoita, miten tommosta ypöilyä vois tehdä ryhmässä? Lukupiirit etenee liian nopeesti, oon aina jäljessä :D 

Vierailija
96/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä musiikista, hyvästä elokuvasta, hyvästä kirjasta, hyvästä seurasta, hyvästä seksistä, onnistumisen tunteesta, liikunnasta...

Vierailija
97/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkuttelen hyvällä ruoalla. Seksi, koirani kanssa harrastaminen, hyvät elokuvat, liikunta, mitä näitä nyt on😄 Näiden nautintojen lisäksi plussana että näyttää hyvältä, paino pysyy kurissa ja olo virkeänä. Olen tyytyväinen kaikin puolin.

En saa orgasmia.

Emme puhu asiasta mieheni kanssa.

Rakastan miestäni..mikä minussa on vikana.

Äiti ha.kkasi minua..en ole tehnyt lapsia, ottanut koiria

Mikä minussa on vikana?

Kudokseni roikkuvat kollageenin puutteessa

Lääkäri sanoi että maha leikattava pois ja napa siirrettävä

En halua sellaista

Olen hoikka mutta maha roikkuu

JA PAS KA TULEE SÄÄNNÖLLISESTI; SYÖN KUITUA

NAUTIN SIIS ULOSTAMISESTA JOKA AAMU

Vierailija
98/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttamisesta muille noiden nauttimisesta.

Vierailija
99/104 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista ketjussa oleva urheiluvastaisuus. Taitaa ne miehet jotka saa nautinnon netissä trollaamisesta ja kaljan kittaamisesta kokea kunnon puutetta ja on pakko päästä heti alentamaan urheilullisia naisia.  Mutta! Kun aletaan puhua turn-offeista ja onneista, niin nää samat miehet vihaa lihavuutta naisissa ja kuolaa timmien naisten perään. 

Ottakaa itseänne niskasta kiinni plösomiehet ja nostakaa kuntoanne. Ehkä henkinen kuntonne raikastuu samalla. 

En tiedä ketä tarkoitat, kyllä me naisetkin juodaan kaljaa ja tykätään ryypätä. Ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä ja muut ylipirteät pomppijat.

Odotan jo perjantaista kalja-annostani. 🤤

Vierailija
100/104 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yksinkertainen. Nautin vastasataneesta lumesta, kun se kimmeltää auringonpaisteessa, takkatulen loimusta ja lämmöstä, lukemisesta.

Myös kesäaamuista, puutarhasta, kukkien tuoksusta, linnun laulusta.

Oman perheen seurasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi