Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi laihduttaa, mutta sitten koko perhe saisi kärsiä, ja mies ei suostu.

Vierailija
15.03.2021 |

Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.

Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.

Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg.

Kommentit (414)

Vierailija
181/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ket

jun voisi poistaa,

hain neuvoja huonoon mieheen (sekä eroon)

ja täällä jaetaan vaan laihdutusneuvoja ihmiselle, joka ei aio laihduttaa.

Lukekaa ne aloitukset.

Ap

Sori, 30 kg ylipainoa luultavasti takaa sen, että mies häipyy ihan omaaloitteisesti.

Valitti lihomisesta jo 2014. Sen jälkeen painoa tullut melkein 20kg lisää ja vieläkin on tuossa vieressä :)

Ap

Vierailija
182/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit pois rokotelonosta. Itseaiheutettu ongelma kuten ap tässä osaltaan todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ket

jun voisi poistaa,

Lukekaa ne aloitukset.

Ap

Sori, 30 kg ylipainoa luultavasti takaa sen, että mies häipyy ihan omaaloitteisesti.

Valitti lihomisesta jo 2014. Sen jälkeen painoa tullut melkein 20kg lisää ja vieläkin on tuossa vieressä :)

Ap

Tän ketjun voisi poistaa,

Lukekaa ne aloitukset.

Ap

Vierailija
184/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole sulle hyvä mies ap?

Vähän valittaa..mutta sano sille: turpakiinni.

Sehän tekee jus niin kuin sä haluat

Sitten syötte itsenne yhdessä ennenaikaiseen  hautaan.

Hautajaisten jälkipileet pidetään MCDONALTSISSA.

Vierailija
185/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla ei ole mitään laihdutus suunnitelmia, miehellä ne on.

Mun päämäärä ja suunitelma on nauttia elämästä ja hyvästä ruoasta.

Ap

Eikö sulla ole mitään muita nautintoja elämässä kuin tunkea ruokaa suuhun, ja vielä jotai sipsejä ja pitsoja?Eikä näköjään edes ymmärrystä hyvästä ruuasta, kun  kuvittelet että hoikat ihmiset syö vain salaattia.

Et edes voi olla varma onnistuuko tuo sinun itsemurha syömällä. Ei ylipaino tarkoita lyhyempää elämää, vaan tuskaisempaa loppuelämää. Makaat sitten monisairaana vuodepotilaana vikisemässä ruuan perään kun ei omat jalat toimi. Järkevä syöminen tarkoittaa hyvää elämää vanhanakin.

No mun intohimona on koiraharrastus ja ruoka. Se on korvannut tupakoinnin.

Ap

Vierailija
186/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun voisi poistaa,

Lukekaa ne aloitukset.

Ap

Kuule kyllä se mies lähtee..

En tajua miten olet saanut miehen????

Tapasitteko MCDONALDSILLA?

no ap..missä tämän lastesi isän tapasit?

Ethän käy kuin pikaruokapaikoissa?

Vierailija
187/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla ei ole mitään laihdutus suunnitelmia, miehellä ne on.

Mun päämäärä ja suunitelma on nauttia elämästä ja hyvästä ruoasta.

Ap

Eikö sulla ole mitään muita nautintoja elämässä kuin tunkea ruokaa suuhun, ja vielä jotai sipsejä ja pitsoja?Eikä näköjään edes ymmärrystä hyvästä ruuasta, kun  kuvittelet että hoikat ihmiset syö vain salaattia.

Et edes voi olla varma onnistuuko tuo sinun itsemurha syömällä. Ei ylipaino tarkoita lyhyempää elämää, vaan tuskaisempaa loppuelämää. Makaat sitten monisairaana vuodepotilaana vikisemässä ruuan perään kun ei omat jalat toimi. Järkevä syöminen tarkoittaa hyvää elämää vanhanakin.

No mun intohimona on koiraharrastus ja ruoka. Se on korvannut tupakoinnin.

Ap

Osta ap tutti ja ime sitä

Vaihtoehtona koirien puruluut..voit jälttää niitä

Poistavat samalla plakin

Vierailija
188/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole huolissaan ap:n miehestä? Hänellä on runsaasti suolaa ja kovia rasvoja sisältävä ruokavalio, jonka seuraukset kaatuu veronmaksajien niskaan. Kaikki korkean verenpaineen ja sepelvaltimotaudin aiheuttamat kulut! Puhumattakaan aivoinfarktin riskistä!!

Vierailija
189/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Ap

"

Selvästi ansaitsette toisenne. Kummallakaan ei mitään itsekunnioitusta eikä halua parantaa asioita. Itsekin kuulostat täysin alkoholistilta, mutta päihde on vain toinen ( ruoka ). Eikä tietenkään edes halua muuttua kuten ei monella alkkis-sekoilijallakaan.  Ja toisiaan vain syytellään eli paluu ensimmäiseen lauseeseen: " ansaitsette toisenne " 

Noh, toivon parannusta elämäänne toki, mutta noilla asenteilla odotukset ovat vähän heikot.

Vierailija
190/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressiä. Gooleta keto-ohjeita (löytyy pizzaakin) ja kyllä se siitä. 

Vierailija
191/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.

Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap

:'D niin perusprovo. Ei mitään vastuuta itsellä omasta elämästä, kaikki toisen syytä/vastuulla. No, ei tää ollut kovin uskottava alun alkaenkaan.

En halua alkaa laihduttamaan. Voin sen tehdä, jos muutkin sitoutuu, varsinkin mies, joka sitä haluaa. . Mutta ITSE en koe tarvetta laihtua. Ap

Tuolla asenteella et tule laihtumaan. Et vaikka miehesi kuinka tsemppaisi. 30 - 35 kiloa on huomattavan ylipainon puolella ja laihduttaminen kannattaisi jo oman terveyden takia. Tämän kun sisäistät, niin voit alkaa laihtua, vaikka mies vetää vieressä pizzaa. Oman ylipainon syitä ei pidä etsiä ulkopuolisista syistä.

Vierailija
192/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä ei voi muuttaa. Joko hyväksyy ihmisen hyvine ja huonoine puolineen tai sitten eroaa.

Vierailija
193/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin tervettä ylipainosta huolimatta ja asenne on, että laihdutanpa tupakalla. Pitäis saada kaikkitännenytheti. Ihan niiden lastenkin takia kannattaisi laittaa elämäntavat järjestykseen. Lapset kasvavat, mutta mitä sitten kun kasvu pituussuuntaan loppuu?

Jäljelle jää pahimmillaan ajattelu siitä, että vain pikaruoka voi olla hyvää ja herkut. Pitäisi opettaa siihen, että tavallinen ruokakin voi olla hyvää ja herkkuja saa syödä vaikka joka päivä kunhan syö kohtuudella. Todella itsekästä vain kilpailla miehen kanssa siitä kuka "saa" mättää herkkuja kun eniten tuossa kärsii lapset. Molemmilla vanhemmilla on ylipainoa ja ylipainossa ei ole mitään normaalia jos se ei johdu sairaudesta vaan on itseaiheutettua.

Vierailija
194/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ketoilua! Itseltä lähti 24kg! :) Saa syödä vatsan täyteen eikä ole nälkäinen olo.

Vierailija
195/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet antanut tulla noin paljon ylipainoa? Olisi ollut paljon helpompi laihduttaa kun oli vaan 5kg. ylimääräistä.

Vierailija
196/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet antanut tulla noin paljon ylipainoa? Olisi ollut paljon helpompi laihduttaa kun oli vaan 5kg. ylimääräistä.

Ei ollut mitään syytä. Siihen aikaan syöminen oli mun ainoa ilo. En miettinyt elämää sitä päivää pidemmälle.

Ap

Vierailija
197/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.

Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap

:'D niin perusprovo. Ei mitään vastuuta itsellä omasta elämästä, kaikki toisen syytä/vastuulla. No, ei tää ollut kovin uskottava alun alkaenkaan.

En pysty laihduttaa koska mies ei anna. Koska muut syö niin minunkin täytyy. Siis MITÄ?!

Pystyt jos haluat, ei sitä kukaan muukaan sun puolesta tee. Lisäksi jos muutat omat ruokatottumukset terveellisemmiksi, muu perhe saattaa parantaa omia tapojaan siinä sivussa ikään kuin vahingossa kun huomaavat hoikeman ja pirteämmän olemuksesi. Ja btw, kasvissosekeitto ja raejuusto ei ole ainoa mitä voit syödä.

Ps. pelkän otsikon perusteella veikkasin että ap:n ongelma koskee sitä että hänellä on niin hirveä nälkäkiukku ja siten muu perhe kärsii eli ei voi laihduttaa, mies on sanonut ettei suostu katselemaan moista. :D

Vierailija
198/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi tehdä muulle perheelle parempaa ruokaa ja vain itse syödä niitä kärsiä? Ei ole puolisosi eikä lastesikaan vika, että olet ylipainoinen.

Vierailija
199/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee iso ihana broilerisalaatti tai tuhti kasviskeitto kookosmaitoon tehtynä itsellesi. Eiköhän muutkin roskapizzan äärestä tule sinun kipollesi syömään. 

Vierailija
200/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti ajatellen tuossa on kyllä syöty niin paljon vararavintoa vyötäryksille, että sillä pärjää pitkälle kriisiaikoina. Ja kun itse tein 40 päivän paaston, niin en ollut edes ylipainoinen. Kun katsoo vain mm. elektrolyyttitasapainon, niin tuollaisella ylipainolla voi vetää huomattavan suuren paaston ( lääkärin valvonnassa mieluusti ) eli ruokarahaa säästyy tolkuttoman paljon. Voi positiivisesti ajatella, että on syönyt jo valmiiksi rahaa kehoonsa, jota nyt paastolla käyttää - eli vähän kuin säästöä pankkitilille on kertynyt jo ja voit sitä "tuhlata" pois mikäli haluat. 

Mutta aidosti tuollaiset määrät läskiä ovat jo selvä terveyshaitta ja sukulaisille sun muille rakkaille on ikävä homma mikäli tuollaisen takia "ennenaikaisesti" lähdet delailemaan ( vaikka kuinka herkkua olisi elämä mässäämisen kanssa ). Ylipainohan on siitä "helppo homma", että se kyllä lähtee jättämällä syömättä - vaatii tahdonvoimaa tietenkin eli mikäli ei ole, niin ketohommat ja monet muut auttavat silloin. Kukaan ei ole jäänyt laihtumatta mikäli ei pahemmin syö eli pitäisi olla selvää.

Mutta pulma sitten sen laihdutuksen jälkeen on, ettei lähde uudelleen lihomaan. Eikä tietenkään kannata mennä ylilaihaksikaan ymmärrettävistä syistä. Sinullahan "ongelmaa" ei olekaan, koska et halua edes laihduttaa. Ehkä lapsien yms. takia kannattaa vielä harkita. Ukosta nyt niin väliä, kun ei kuulosta järkevältä hänkään, mutta voithan yrittää auttaa sitä "kelvotonta" ukkoasikin kelvottomassa liitossanne. 

Tai sitten jatkat vain linjalla "syöminen on mun ilo" ja sekin on valinta seurauksilla. Oma elämäsi eli tee mitä teet kunhan et muita vahingoita. Yleensä riippuvuus ( alkoholi/ruoka/tupakka/ tai mikä vain ) ei ihan helpolla lähde pois, vaan vaatii jotain korvaavaa hulluutta/harrastusta/jotain tilalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi