Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rautalääkkeen aiheuttamat värjäymät pois hampaista?

Vierailija
14.03.2021 |

Voisiko joku suositella jotain oikeasti toimivaa valmistetta? Hampaissa mustaa värjäymää siellä täällä jo muutaman päivän käytön jälkeen, viimeksi hammaslääkärillä poistivat, mutta ei siellä olisi jatkuvasti varaa käydä siistimässä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Muutamat hampaat olivat kuin vanhalla tupakkaukolla. Kokeilin kaikki mahdolliset kotikonstit alkaen valkaisevasta hammastahnasta päätyen hampaan pintaan kiinnitettäviin liuskoihin. Ei mitään apua. Rautakuurista on nyt yli neljä vuotta ja vielä muutamien hampaiden alareunassa lähellä ienrajaa on värjäytymää (ajan myötä siis osa hävinnyt). Olen tyytynyt tilanteeseen, koska eivät näy hymyillessäkään. Mutta sitkeessä ovat värjäytymät olleet.

Käytin nestemäistä rautaa pari viikkoa kolmenlaisia rautatabletteja kokeiltuani. Tämäkin tuli tehtyä suotta, kun ei tulosta tullut ja piti mennä rautatiputukseen. Raudapuutosanemia. 

Vierailija
22/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nielaiset Sideral forte rautakapselin, joka imeytyy vasta peräsuolessa, ei varmasti tule värjäymiä eikä vatsavaivoja.

Sideralin markkinoija löytänyt paikalle. 

En oo markkinoija vaan tyytyväinen käyttäjä. Ei ole mitään sidoksia. Kaikista muista raudoista on tullut mulle vatsavaivoja. Mulla kipeytyi lihakset, en jaksanut mitään, nukuin hunosti ja kynnetkin oli ihan haperot. Nyt kaikki nuo ongelmat pois. Mutta huomasin etten voi lopettaa käyttöä. Otsn ylläpitona 2 kertaa viikossa. Kallishan se on 10kpl paketti maksoi viimekdi 25 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla