Seksi kumppanin kanssa ei kiinnosta
Seksi oman kumppanin kanssa ei kiinnosta yhtään. Mikä avuksi?
Tilanne siis se että minua suorastaan v*tuttaa ja raivostuttaa , miten kumppani lähestyy minua ”eroottisesti” suoraan latelemalla konkreettisia asioita mitä haluaa tehdä minulle. Suhteen alussa se oli hauskaa mutta nyt kun muutama vuosi suhdetta takana, on mielestäni epä-älyllistä että ihminen lähestyy toista ja tekee aloitteen seksiin niin. Tänään puoliso sanoi voi kunhan tulen kotiin haluan nuolla p****. En vaan yhtään syty sellaisesta puheesta. Lisäksi ottaa päähän että kun olen töissä välillä viikon poissa kotoa, puoliso lähettelee jatkuvasti seksiviestejä. Aivan kuin hän ei näkisi minussa sisältöä, persoonaa, älyä ollenkaan. Asiasta on puhuttu ja monesti. Silti puoliso jatkaa samalla linjalla.
Jatkuva seksillä lähestyminen vie tavallaan kaiken ilon koko seksistä. Ensinnäkin tuntuu etten saa itse päättää milloin seksiä on, tai millaista se on. Kun toinen on ehtinyt luetella ne kaikki mahdolliset tavat jo.
Paljon harrastan seksiä kumppanin kanssa ja yhdessä vaiheessa hän tajusi että haluan seksiä enemmän jos hän ei jatkuvasti kärtä sitä. Mutta sama kärttäminen jatkuu vaan! Enkä edes pihtaa , mutta nyt tuntuu että suorastaan oksettaa, kun tulin työviikon jälkeen kotiin ja taas on lista valmiina mitä kaikkea seksiä täytyy harrastaa.
Oksettaa ja rasittaa !!!
Suhteessa ei ole ollenkaan tilaa minun seksuaalisuudelle, on vaan puolison seksuaalisuus. Miten tällaista jaksaa ?
Kommentit (27)
Mulla olis täällä vaihturina mies, joka ei halua seksiä enää ollenkaan. Kiinnostaisiko?
Niin kai sä olet hänelle puhunut tuosta miltä sinusta tuntuu?
Eikai kukaan mies alennu niin alas että alkaa nuolemaan äm - mien pahanhajuisia kusi - sia pil - luja? Tuollaiset "miehet" ovat väs - syköitä.
Joo tiedän tuon. Ex-mieheni oli samanlainen. Loppujen lopuksi meni seksihalut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis täällä vaihturina mies, joka ei halua seksiä enää ollenkaan. Kiinnostaisiko?
Ei, koska minäkin haluan seksiä!
Mutta en kumppanin kanssa joka ei anna minulle yhtään tilaa koko parisuhteen seksielämässä.
Ap
Tuollainen tyrkytys ja listojen tekeminen on turn-off ja ei ihme että kyllästyttää. Miten olisi yhteisen ajan viettäminen ilman seksiä ja romantiikan tarjoaminen sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan mies alennu niin alas että alkaa nuolemaan äm - mien pahanhajuisia kusi - sia pil - luja? Tuollaiset "miehet" ovat väs - syköitä.
Ei vaan sinä olet sellainen, koska et naista saa. Sitten voikin täällä huudella puutteessa.
Olen itse seurustellut jo 3v mieheni kanssa ja seksi on melkein aina ihanaa. Keskustelemme aina jos haluamme kokeilla jotain uutta ja jos jokin asia ei miellytä.
Näyttää siltä, että miehesi ei kunnioita sinua. Ehkä parasta etsiä toinen, jos olet jo yrittänyt puhua asiasta hänelle.
Tee niin tai näin, on se naisen mielestä aina väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän tuon. Ex-mieheni oli samanlainen. Loppujen lopuksi meni seksihalut kokonaan.
Tää on ihan kamalaa. Ja haluaisin kyllä seksiä mutta kumppani on tosiaan omalla käytöksellään sammuttanut mun halut häntä kohtaan. Ei mua lämmitä se että ihminen ”osoittaa rakkauttaan ” ja kiinnostustaan vain sillä että lääppii ja lähettelee mulle kuvia elimistään jne. Tai graafisesti kuvailee mitä on tehnyt mitä kuvia katsellessa ja mitä haluaa mulle tehdä ja mun tekevän hänelle ja siis oksettaa vaan. Seksi on seksiä ja tuntuu että tässä suhteessa ei ole mitään muuta sisältöä ja se on todella turhauttavaa ja TYLSÄÄ. On jumalattoman TYLSÄÄ kun suhteessa ei tunnu olevan mitään muuta kommunikaatiota
Ap
Tuo on ällöttävää ja mainitsit ne syytkin. Jos toinen ei näe minään muuna kuin seksivälineenä niin ne halut hyytyy ajan kanssa. Minä otin eron.
Intersektionaalinen feminismi puree, hyvä!
Hyvä kumppani-aloitus, oliko sama kumppani joka söi räkäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Nuolin niin että nainen ihan pyysi lopettamaan. Oikeasti lopeta tai mulla lähtee taju. Sain kyllä hyvää itsekkin. Nykyään entinen. Meni hermo ja järki kun seksiä oli liian vähän. Ehkä syynä tuo vehkeeni koko? Epäilen että naiset haluaa tavista isompaa? Tosin hänen omat lelut ajalta ennen mua ei olleet isompia.
En mä tiedä oikein mistään mitään. Luulin että ainakin joskus oikeasti tykkäsi siitä mitä tein hänelle. No mies voi vain olla väärässä.
Up