Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi kumppanin kanssa ei kiinnosta

Vierailija
14.03.2021 |

Seksi oman kumppanin kanssa ei kiinnosta yhtään. Mikä avuksi?

Tilanne siis se että minua suorastaan v*tuttaa ja raivostuttaa , miten kumppani lähestyy minua ”eroottisesti” suoraan latelemalla konkreettisia asioita mitä haluaa tehdä minulle. Suhteen alussa se oli hauskaa mutta nyt kun muutama vuosi suhdetta takana, on mielestäni epä-älyllistä että ihminen lähestyy toista ja tekee aloitteen seksiin niin. Tänään puoliso sanoi voi kunhan tulen kotiin haluan nuolla p****. En vaan yhtään syty sellaisesta puheesta. Lisäksi ottaa päähän että kun olen töissä välillä viikon poissa kotoa, puoliso lähettelee jatkuvasti seksiviestejä. Aivan kuin hän ei näkisi minussa sisältöä, persoonaa, älyä ollenkaan. Asiasta on puhuttu ja monesti. Silti puoliso jatkaa samalla linjalla.

Jatkuva seksillä lähestyminen vie tavallaan kaiken ilon koko seksistä. Ensinnäkin tuntuu etten saa itse päättää milloin seksiä on, tai millaista se on. Kun toinen on ehtinyt luetella ne kaikki mahdolliset tavat jo.

Paljon harrastan seksiä kumppanin kanssa ja yhdessä vaiheessa hän tajusi että haluan seksiä enemmän jos hän ei jatkuvasti kärtä sitä. Mutta sama kärttäminen jatkuu vaan! Enkä edes pihtaa , mutta nyt tuntuu että suorastaan oksettaa, kun tulin työviikon jälkeen kotiin ja taas on lista valmiina mitä kaikkea seksiä täytyy harrastaa.

Oksettaa ja rasittaa !!!

Suhteessa ei ole ollenkaan tilaa minun seksuaalisuudelle, on vaan puolison seksuaalisuus. Miten tällaista jaksaa ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan mies alennu niin alas että alkaa nuolemaan äm - mien pahanhajuisia kusi - sia pil - luja? Tuollaiset "miehet" ovat väs - syköitä.

Ja naisena ei haluta enää imeä kusista kalua, kalu kuuluu laittaa vain ja ainoastaan sinne reikään, jonne sen on luonto suunnitellutkin, ei siis p_ _ _ er_ _ _ _ _nkään!

Vierailija
22/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö osaa puhua sille miehelle ite? Sanoisit noi asiat ääneen. Ei hän selkeästi ymmärrä, että lopputulos on ihan päinvastainen mitä hän haluaa. Opeta miestä puhumaan sulle oikein, kuten sä haluat. Ja niin että se kiihottaa sua. Jos ei ymmärrä kun olet kerran selittänyt, lienee paras erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava äijä, vaihtoon vaan ja heti.

Vierailija
24/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais. Tuhmalla huumorilla varustettu itsekin. (sivusta)

Vierailija
25/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa, välittömästi. Häntä ei kiinnosta sun tarpeet ja hänen seksuaalisuutensa ei kohtaa sun kanssa. Olkoo n miten ihanamies muuten, kaverina.

Vierailija
26/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan mies alennu niin alas että alkaa nuolemaan äm - mien pahanhajuisia kusi - sia pil - luja? Tuollaiset "miehet" ovat väs - syköitä.

Nuolin niin että nainen ihan pyysi lopettamaan. Oikeasti lopeta tai mulla lähtee taju. Sain kyllä hyvää itsekkin. Nykyään entinen. Meni hermo ja järki kun seksiä oli liian vähän. Ehkä syynä tuo vehkeeni koko? Epäilen että naiset haluaa tavista isompaa? Tosin hänen omat lelut ajalta ennen mua ei olleet isompia.

En mä tiedä oikein mistään mitään. Luulin että ainakin joskus oikeasti tykkäsi siitä mitä tein hänelle. No mies voi vain olla väärässä.

Miehillä on naisiin verrattuna kaksinkertainen todennäköisyys sairastua suu- tai kurkkusyöpään suuseksin takia. Syynä on se, että sukupuoliteitse tarttuva papilloomavirus HPV tarttuu suuseksissä miehiin helpommin kuin naisiin. HPV on yleisin sukupuoliteitse tarttuva virus.

Miehet saavat helpommin infektion suuhunsa. Tämän lisäksi virus ei näytä poistuvan miehiltä samalla tavalla kuin naisilta ja näin syöpäriski kasvaa.

Vierailija
27/27 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole siinä, mitä mies tekee tai on tekemättä, vaan ainoastaan naisen kyllästymisessä mieheensä. Ap kertoi itsekin, että aluksi kelpasi, mutta nyt ei enää. Kyllästyminen on tietysti helpompi perustella, jos joku miehen teko selvästi ärsyttää. Toiset naiset valittavat sitten, etteivät tiedä mistä johtuu, mutta kun ei vain sytytä enää. Asiaa on tutkittu ja ehkä hieman yllättäen juuri naiset kyllästyvät samaan kumppaniin, eivät miehet. En väitä, että tämä johtaisi aina eroon, mutta on hyvin yleistä, ettei seksi kiinnosta naista enää muutaman vuoden jälkeen läheskään samalla tavalla kuin aiemmin. Miehellä vastaavaa kyllästymistä ei tapahdu. Ei muuta kuin uutta kumppania etsimään, mutta ole aikuinen äläkä syytä toista osapuolta omista vieteistäsi.