Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä omintakeinen ja erakko ihminen, mistä saat voimaa elämääsi? Miten täytät elämäsi jos et halua olla ihmisten kanssa?

Vierailija
14.03.2021 |

Sosiaaliset suhteet pidentää ikää ja tekee hyvää aivojen terveydelle 😊

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puoliso, ihanaa, ja läsnätyö, raskasta. En kaipaa muita. En edes sitä läsnätyötä, onneksi ei ole koko vuotta.

No et mikään erakko ole jos puoliso löytyy, huoh.

Hän on se poikkeus. Muuten olisin mieluummin yksin, edes näkemättä ketään. Ehkä joskus. Valitettavasti erämaihin pääsee vain osaksi vuotta.

Vierailija
22/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nuorena kaverien hyväksyntää ja koin olevani huono johtuen erilaisista haukuista mitä olin matkan varrella saanut osakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala jakelee ilmasii vinkkejä.

Vierailija
24/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalailen.luen tutkin juttuja tavallaan kai opiskelen mielenkiintoisia juttuja ja ilmiöitä.lepään riittävästi(?)taustalla perhe yh aika ja viimeisin työ pk seudun julkisessa liikenteessä.lapset aikuisia muuttaneet omaan kotiin pari vuotta sitten.joten tämä yksin olo ja hiljaisuus joskus jopa hivelee sielua, tosin näen ihmisiä työpaikalla.vaikka tämä juokse vaikka kalsarit päässä kotona elämän tilanne eikä kukaan huomauta asiasta onki sielua virkistävää ja antaa olemisen vapauden niin kumminkin silloin tällöin melkein jo kaipaa jotain kivaa siihen seuraksi..mut olen oppinut ymmärtämään että lähes kaikki entiset ihmis suhteet työ ja vapaa ajalla on ollut myrkyllisiä ja sitä en kaipaa...

Vierailija
25/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kysymys on jonkun amk:laisen opinnäyte työ tai jokin taho haluaa vain profiloida kirjoittajia.

0/5

Vierailija
26/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan paljon tietokoneella. En vain kertakaikkiaan kestä tyhmiä ihmisiä. Minulla ei ole heille mitään sanottavaa eikä asiaa. Lapsena epäiltiin aspergerin syndroomaa, diagnoosia ei tullut koska 90-luvulla koko syndrooma oli uusi asia psykiatreille. Nyt 35-vuotiaana vietän lähes kaiken aikani yksikseni, omissa oloissani. En osaa ottaa itse kontaktia muihin ihmisiin, ikäiseni tai nuoremmat naiset taasen eivät puhu minulle enkä minä silloin puhu myöskään heille. Koulutukseltani olen energiatekniikan DI ja työskentelen ydinenergian parissa. Opin helposti ulkoa ydinvoimalan kytkentäkaaviot tarvittaessa. Minulla ei vain kertakaikkiaan ole samanlaista ajatuksenkulkua, kuin normaaleilla ihmisillä. En osaa sellaisista asioista keskustella enkä puhua, mistä tavalliset ihmiset puhuvat. Etätyöaikana toki on saanut erakoitua ja eristäytyä kaikessa rauhassa muutenkin. 

M35

Oletko miettinyt, että voisit tehdä jotain hyödyllisempää kuin pelailla tietokonepelejä? Vai tarkoititko pelaamisella jotain muuta? Voisit keksiä ja kehitellä vaikka jotain uusia innovaatioita ihmiskunnan hyödyksi.

Vierailija
27/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoni ovat loistavassa kunnossa, kun pysyn kaukana ihmisistä. Teen kaikkea kivaa ja ihanaa, hemmottelen ja sivistän itseäni, seuraan maailman tapahtumia, opiskelen uusia taitoja, nautin elämästä! Suosittelen kokeilemaan :)

Vierailija
28/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaan paljon tietokoneella. En vain kertakaikkiaan kestä tyhmiä ihmisiä. Minulla ei ole heille mitään sanottavaa eikä asiaa. Lapsena epäiltiin aspergerin syndroomaa, diagnoosia ei tullut koska 90-luvulla koko syndrooma oli uusi asia psykiatreille. Nyt 35-vuotiaana vietän lähes kaiken aikani yksikseni, omissa oloissani. En osaa ottaa itse kontaktia muihin ihmisiin, ikäiseni tai nuoremmat naiset taasen eivät puhu minulle enkä minä silloin puhu myöskään heille. Koulutukseltani olen energiatekniikan DI ja työskentelen ydinenergian parissa. Opin helposti ulkoa ydinvoimalan kytkentäkaaviot tarvittaessa. Minulla ei vain kertakaikkiaan ole samanlaista ajatuksenkulkua, kuin normaaleilla ihmisillä. En osaa sellaisista asioista keskustella enkä puhua, mistä tavalliset ihmiset puhuvat. Etätyöaikana toki on saanut erakoitua ja eristäytyä kaikessa rauhassa muutenkin. 

M35

Oletko miettinyt, että voisit tehdä jotain hyödyllisempää kuin pelailla tietokonepelejä? Vai tarkoititko pelaamisella jotain muuta? Voisit keksiä ja kehitellä vaikka jotain uusia innovaatioita ihmiskunnan hyödyksi.

Ydinenergian ja ydinvoimatekniikan parissa kyllä tulee kaikenlaisia innovaatioita, mutta kaikesta ei julkisuuteen kerrota. Esimerkiksi uuteen Hanhikiven ydinvoimalaan tulee kaikenlaista uutta ja hienoa, joista osa on allekirjoittaneen keksintöjä.  Kaikki omat yhteystiedot ja vastaavat ovat salaisia, koska sekopäinen Vihreä puolue on ottanut toisinaan maalitaulukseen ydinenergian parissa työskentelevät asiantuntijat. Ei ole haluja keskustella sekopäiden kanssa.

Vierailija
29/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen.

Opiskelen uusia asioita.

Sisustusprojektetit.

Pelaan.

Katson sarjoja.

Pari kertaa kuussa käy yksi tuttu varattu mies "päiväkahvilla".

Liikun luonnossa, koiraa olen harkinnut.

Muutaman kerran vuodessa näen ystäviä ja äitiä.

Teen palapelejä.

Vierailija
30/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voima on ilmaista ja loppumaton varanto. Sitä saa kaikkialta kaiken aikaa.

Vierailija
31/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalinen ihan tarpeeksi netin kautta

Vierailija
32/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airsoftaan

Vierailija
33/88 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko erakko, koska olen niin sosiaalinen internetin kautta. Etsi sitten älykästä tai viihdyttävää keskustelua täältä sitä löytää loputtomiin. Ei ole koskaan kiinnostanut pelkkä kuulumisten vaihtaminen.

Vierailija
34/88 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
35/88 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla sosiaaliset suhteet on tuoneet pelkästään murheita elämääni. Siksi erakoiduin. Touhuilen asioita mitä varmaan kaikki muutkin, liikun luonnossa, tykkään tehdä hyvää ruokaa, käyn mökillä, olen työelämässä. Mielestäni elän ihan tavallista elämää. Lemmikit tuo seuraa ja onhan minulla perheenjäsenet olemassa, vaikkei olekaan miestä ja lapsia. Minulla on vanhemmat, sisarukset ja heidän lapset elämässäni mukana. Varsinkin parikymppisenä kun lapset olivat vielä pieniä, vietin heidän kanssaan jatkuvasti aikaa. Edelleen olen tätinä heidän kanssaan tekemisissä. Yksi heistä on jopa työkaverini nykyään. 

Vierailija
36/88 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
37/88 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen taidetta päivittäin. Osa on somessa oleviin haasteisiin/"art prompt" osallistumista, joten kuvien kautta kommunikoin maailman kanssa.

Vierailija
38/88 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit, luonto ja taide vapaa-ajalla ja työ itsessään.

Vierailija
39/88 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen taidetta päivittäin. Osa on somessa oleviin haasteisiin/"art prompt" osallistumista, joten kuvien kautta kommunikoin maailman kanssa.

Kiitos vinkistä!

Vierailija
40/88 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen luonnossa

Joskus mukana on ollut kaveri ja puhuminen on pilannut hiljaisuuden ja rauhan. En näe miksi pitäisi lätistä jonkun kanssa kun voi tarkkailla lintuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi