Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään vanhojapiikoja, anteeksi, vastentahtoisia sinkkuja on enemmän kuin koskaan ennen vaikka on kaikenmaailman deittisevellukset. Vielä 70-luvullakin ruminkin yleensä pääsi naimisiin.

Vierailija
14.03.2021 |

Sekä miehet että naist nirsoilee: Liian lihava, rumat hampaat, omistaa koiran/kissan/undulaatin, on kasvissyöjä/ei ole kasvissyöjä..

Kommentit (561)

Vierailija
21/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut terapiaan aina miesten aiheuttamien ongelmien vuoksi. Ei miehiä, ei terapiaa. Toki hyvälle miehelle olisi paikka auki, mutta ovat varattuja tai piilossa.

Vierailija
22/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kaverini valittavat kuinka eivät ketään koskaan löydä. Ehkä johtunee siitä monikymmenkohtaisesta vaatimuslistasta... Yhdellä esimerkiksi on vaatimus, että mies on töissä talousalalla ja hänellä on säästöjä. Itse ei ole ammattia saanut opiskeltua peruskoulun jälkeen ja luottotiedot menneet. Toinen taas vaatii tietynlaista ensitreffien järjestämistä, josta miesehdokkaalle siis ei hiiskuta mitään, vaan katsotaan osaako hän ne unelmatreffit järkätä pelkän telepatian avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma naisilla: miehet eivät ole heille tarpeeksi hyviä.

Joko vaatimustaso on noussut tai sitten miehet ovat taantuneet.

Veikkaan ensimmäistä, eikä siinä mitään pahaa ole. Turha vain valittaa ettei miehet ole riittävän hyviä

Totta, minä en halunnut enää saada turpiin keltään. Tai tulla petetyksi. Eivät siis tarpeeksi hyviä olleet.

Olet kohdannut lukeamttomia hyviä sinkkumiehiä elämäsi aikana, koul

ussa, ravintolassa, joka paikassa.

Ne eivät vain sytyttäneet sinua. Kiinnostuit väkivaltaisista pettäjistä.

Ehkä se ei nyt ole miehissä se ongelma.

Ihastuin kaikkiin jotka kiinnostuivat minusta. Ja lopputulos oli tuo sama. En koskaan ole antanut pakkeja.

Mulla sama. En ole yhdellekään miehelle antanut pakkeja. Minkä minä sille voin, ettei minusta kiinnostu kuin kusipäät? En voi pakottaa ketään kunnollista miestä tykkäämään minusta. Olen siis tullut siihen tulokseen, että minussa on vika. Minä olen sellainen nainen joka ei voi saada hyvää miestä, joten tietenkin silloin on järkevämpää olla yksin. Onneksi minulla on edes se mahdollisuus, monessa maassa naisilla ei ole tätä mahdollisuutta, että voisi pärjätä ilman miestä.

Vierailija
24/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka nirsoilee ihan typeristä syistä ovat joko sitoutumiskammoisia, tai niin haluttuja että heillä on varaa vaatia vaikka kuu taivaalta.

Kaikki eivät kuitenkaan ole sinkkuja näistä syistä vaan siksi ettei kukaan vaan kiinnostu itsestä. Ei kaikki ihmiset ole haluttuja, se on ikävä tosiasia. Eikä nykyaikana mennä yhteen taloudellisen pärjäämisen takia, joten olisi oltava haluttu. Jos ei kukaan sinua halua, jäät yksin.

Haluamisella tarkoitan nimenomaan parisuhdetta.

Vierailija
25/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen 46 v tällainen vanhapiika. Se on vaan niin, että kun nainen ei nykyään välttämättä tarvi miestä mihinkään, niin on aik korkea kynnys siinä kenet huolii. Itselläni aina ollut niin, että jos nyt joku ihan unelmamies ja sielunkumppani löytyisi, niin voisin ryhtyä parisuhteeseen, mutta sen verran tyytyväinen olen yksin että ei niin mitään motivaatiota ottaa jotain vaan ihan ookoota että olisi joku mies.

Enpä usko. 

Ihminen ihastuu erityisesti nuorena aika helposti. Sinäkö et ole ikinä ihastunut kehenkään? Varmasti sellaisiakin siis on olemassa, mutta melkein on sitten joku häiriö jossain aivokemiassa tms. Mutta kuten sanoit, ei siitä sinänsä haittaa ole, että kukin tyylillään. Kiinnostaa vain nämä tällaiset, jotka kertovat etteivät 46 elinvuotensa aikana ole kohdanneet ainuttakaan kiinnostavaa miestä. 

Onhan hän voinut kiinnostua ja sitten pettyä. Jonkinlaisua ihastumisia on varmaan suurimmalla osalla ihmisiä.

Vierailija
26/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ensimmäistä, eikä siinä mitään pahaa ole. Turha vain valittaa ettei miehet ole riittävän hyviä

Ei minulla ainakaan syy sinkkuuteen ole se, ettenkö tapaisi hyviä miehiä. He vaan eivät ehkä ole minulle sopivia kumppaneita. Parisuhteeseen ja seksuaaliseen vetovoimaan kun tarvitaan muutakin kuin se, että molemmat ovat "ihan hyviä ihmisiä". Saatan pitää jostain miehestä, arvostaa häntä ja hän voi olla varsin mukava tyyppi, mutta kaikkien tällaisten kanssa ei kuitenkaan halua suhdetta, seksiä, läheisyyttä, yhteisestä elämästä puhumattakaan.

Vierailija
27/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen 46 v tällainen vanhapiika. Se on vaan niin, että kun nainen ei nykyään välttämättä tarvi miestä mihinkään, niin on aik korkea kynnys siinä kenet huolii. Itselläni aina ollut niin, että jos nyt joku ihan unelmamies ja sielunkumppani löytyisi, niin voisin ryhtyä parisuhteeseen, mutta sen verran tyytyväinen olen yksin että ei niin mitään motivaatiota ottaa jotain vaan ihan ookoota että olisi joku mies.

Enpä usko. 

Ihminen ihastuu erityisesti nuorena aika helposti. Sinäkö et ole ikinä ihastunut kehenkään? Varmasti sellaisiakin siis on olemassa, mutta melkein on sitten joku häiriö jossain aivokemiassa tms. Mutta kuten sanoit, ei siitä sinänsä haittaa ole, että kukin tyylillään. Kiinnostaa vain nämä tällaiset, jotka kertovat etteivät 46 elinvuotensa aikana ole kohdanneet ainuttakaan kiinnostavaa miestä. 

Ihastuin nuorena muutaman kerran, mutta nämä miehet ei olleet minusta lainkaan kiinnostuneita. Varsinkin opiskeluaikana minuun ihastui moni, koska opiskelin erittäin miesvaltaisella alalla, mutta näistä taas kukaan ei sytyttänyt minua millään tapaa.

Vierailija
28/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siinä on käynyt niin, että naisilla on mielikuva omasta tasostaan vain vääristynyt enemmän ja enemmän, kun samaan aikaan taso on oikeasti laskenut. Eli todella kamala paskapersekin saattaa kuvitella, että hänelle kuuluu komea ja mukava mies, vaikka ei käytännössä kelpaa edes rekkiksille.

Onko tämä sitten kovinkin suuri ongelma? Jos se nainen joka tapauksessa olisi sellainen, ettei kelpaa kenellekään, niin mitä väliä sillä on, että hän haaveilee ja kuvittelee liikoja? Jos ei hän kuitenkaan saisi ketään muutakaan, niin sama kai se sitten on, haaveileeko hän jostain ihanasta komistuksesta vai vaatimattomammasta peruspertistä - jos ei kerran tsäänssejä olisi siihen perusperttiinkään.

Vierailija
29/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oma isäni jäisi ikisinkuksi ja lapsettomaksi nykyaikana, on jäänyt ns mieslapsen tasolle henkisesti, itsekeskeinen ja vastuuton luonne eikä ole koskaan osannut esim. siivota. Nykynaiset harvemmin enää jaksaa puolisoaan passata kuin pikkulasta.

Samasta syystä naisia on jäänyt miehettömiksi yhä enemmän. Siksi minäkin etsin vaimoni aasiasta, koska siellä on naisellisia naisia, jotka osaavat laittaa hyvää ruokaa, sekä pitää miehen, itsensä ja kodin kunnossa. Suomalaisista naisista vain harvat kykenevät samaan.

Vierailija
30/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on tehty liian vaikeaa niin kuin monesta muustakin asiasta tänäpäivänä. 

Kyse kun ei ole mistään ihmeellisestä tempusta: kulkee sieraimet auki niin jonkun feromonit sitten kolahtaa, sitten vain hieromaan tuttavuutta. 

Aahaa, ilmankos!

t. allergikko nuhanenä vanhapiika

31/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että naiset pystyvät elättämään  itse itsensä. Emme ole riippuvaisia kenenkään rahoista. 

Vierailija
32/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on standardit ei ole nirsoilemista. Mieluummin yksin kuin väärän kumppanin kanssa.

Vierailija
33/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jäänyt ilman kumppania? On kovin pilkkaava aloitus, katkerakin.

Vierailija
34/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta onko mahdollista, että ihmisten asenne parisuhteeseen on muuttunut? Minun ei ole pakko olla parisuhteessa pelkän parisuhteessa olemisen takia? Taloudellisesti pärjään yksinkin ja voin elää hyvää elämää vaikka se puoliso puuttuukin.

Vierailija
35/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, ihana kuullaa että VOI päästä naimisiin!

Kuule, se pariutuminen ei ole mikään laadun tae. Ota vain toinen vastaava rötväke niin vot, olet pariutunut.

Vierailija
36/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oma isäni jäisi ikisinkuksi ja lapsettomaksi nykyaikana, on jäänyt ns mieslapsen tasolle henkisesti, itsekeskeinen ja vastuuton luonne eikä ole koskaan osannut esim. siivota. Nykynaiset harvemmin enää jaksaa puolisoaan passata kuin pikkulasta.

Samasta syystä naisia on jäänyt miehettömiksi yhä enemmän. Siksi minäkin etsin vaimoni aasiasta, koska siellä on naisellisia naisia, jotka osaavat laittaa hyvää ruokaa, sekä pitää miehen, itsensä ja kodin kunnossa. Suomalaisista naisista vain harvat kykenevät samaan.

Ihmeen sitkeesti kyllä viihdyt silti palstalla mainostamassa muka asiaalaista "vaimoasi".

Vierailija
37/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne naiset ole jääneet miehettömäksi vaan valinneet jäädä. Miksi huolisin miehen, joka ei osallistu ruoanlaittoon, ei tee omaa osaansa kodinhoidosta eikä osaa edes pitää huolta itsestään.

Vierailija
38/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne naiset ole jääneet miehettömäksi vaan valinneet jäädä. Miksi huolisin miehen, joka ei osallistu ruoanlaittoon, ei tee omaa osaansa kodinhoidosta eikä osaa edes pitää huolta itsestään.

Jos sinä olet vapaaehtoisesti miehetön, ei se tarkoita että muutkin naiset olisi, tai edes suurin osa.

Vierailija
39/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 50 v miehenä ihmettelen ,että missä kiven alla pitää elää, että käyttää nykypäivänä sanontaa "päästä naimisiin"? Jos itse eroan nykyisestä kumppanistani, en kyllä aloita enää yhtään parisuhdetta, yksin on hyvä olla.

Vierailija
40/561 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siinä on käynyt niin, että naisilla on mielikuva omasta tasostaan vain vääristynyt enemmän ja enemmän, kun samaan aikaan taso on oikeasti laskenut. Eli todella kamala paskapersekin saattaa kuvitella, että hänelle kuuluu komea ja mukava mies, vaikka ei käytännössä kelpaa edes rekkiksille.

Onko tämä sitten kovinkin suuri ongelma? Jos se nainen joka tapauksessa olisi sellainen, ettei kelpaa kenellekään, niin mitä väliä sillä on, että hän haaveilee ja kuvittelee liikoja? Jos ei hän kuitenkaan saisi ketään muutakaan, niin sama kai se sitten on, haaveileeko hän jostain ihanasta komistuksesta vai vaatimattomammasta peruspertistä - jos ei kerran tsäänssejä olisi siihen perusperttiinkään.

Se ei olisi mikään ongelma, jos nämä tyytyisivät vain haaveiluun. Käytännössä naisvaltaiset foorumit ovat täynnä todella katkeria ja miehiä vihaavia epäonnistujia, joilla on kova halu saada toisten parisuhteita epäonnistumaan. Sitten vielä lässyttävät naisvihasta, vaikka itse vihaavat hyvinkin avoimesti sekä miehiä, että itseään tasokkaampia naisia.

Surkeaan liittoon/suhteeseen ei pidä jäädä. Ja tämän sanova on katkera? OK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi