Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa ihonne olla rauhassa, niin saatte hyvän ihon

Vierailija
14.03.2021 |

Moni ylihoitaa ihoaan kaiken maailman tököteillä ja se ärsyyntyy. Kokeilkaa minimalismia.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Pätee myös syömiseen. Aikuiselle riittää 1-3 ateriaa päivässä. Lukekaa autofagiasta.

Vierailija
2/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mie oon kuullu, et miesten pitäs käyttää kosteusvoidetta päivittäin. :o Nykkö mie oon tuhonnu ihoni? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee parikin päivää, etten edes koske kasvojen ihoon.

En ole ikinä kuorinut.

En ole ainoa, joka on huomannut ihoni hyvän kunnon ja värin.

N55

Vierailija
4/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin aamupesun pois kokonaan. Finnit hävisivät. 

Vierailija
5/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee huulirasvaa. Jos et käytä, niin 1-3 päivää vuod3ssa on huulet kuivana, mutta jos lähdet huulirasva kierteeseen joudut sitä käyttämään 200pv/vuosi.

Oliskohan huulirasvaan "piilotettuna" huulia kuivattavaa ainetta, jolloin sitä on käytettävä koko ajan?

Vierailija
6/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Jaa. Mie oon kuullu, et miesten pitäs käyttää kosteusvoidetta päivittäin. :o Nykkö mie oon tuhonnu ihoni? :D

Hellävarainen, yksinkertainen puhdistus ja kosteutus on varmasti molemmille sukupuolille asiaankuuluva juttu. ap

Vierailija
7/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee huulirasvaa. Jos et käytä, niin 1-3 päivää vuod3ssa on huulet kuivana, mutta jos lähdet huulirasva kierteeseen joudut sitä käyttämään 200pv/vuosi.

Oliskohan huulirasvaan "piilotettuna" huulia kuivattavaa ainetta, jolloin sitä on käytettävä koko ajan?

Olet oikeassa. Turhaa hölväystä👍

Vierailija
8/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Turhaa hölväystä👍

Vaimo käyttää, koska asuntomme ilma on kuulemma kuiva. Itse en käytä ja ainoastaan -30 asteen pakkasilla itsellä tuntuu kuivuutta ja sekin katoaa kun käy saunomassa puulämmitteisessä pihasaunassa.

Vierailija
9/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15 vuotiaasta asti käyttänyt ihonhoitotuotteita päivittäin ja meikannut lähes joka päivä.

Ihoni on loisto kunnossa.

Ikää on nyt 63 vuotta ja jatkan samaan tahtiin.

En syö karkkia ja rasvaisia ruokia.

Suklaatakin vain Jouluna.

Vierailija
10/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotyypejä on niin monia että tälläset AP:n yhden lauseen ohjeet on turhaa sanahelinää nettiavaruudessa

Vierailija
11/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeettomat ja omalle ihotyypille sopimattomat tuotteet eivät tietenkään tee hyvää, mutta kyllä useimpien kannattaa hoitaa ihoa edes hieman.

Vierailija
12/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri, pasta ja pizza pois...iho kiittää ja hehkuu.

Vierailija
13/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi nuorena, mutta 40 v eteenpäin on kyllä iho alkanut kaivata kosteutusta voiteista. Jos en käytä, tulee kiristelevää tunnetta, kuivan pintakerroksen hilseilyä ja kuivuusryppyjä.

Vierailija
14/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon hoidossa on kolme perussääntöä, joilla se pysyy kunnossa

1. Puhdista

2. Kosteuta

3. Suojaa auringolta

On yksilöllistä, mitkä tuotteet sopivat kenellekin parhaiten näihin toimenpiteisiin, mutta mitään tieteellistä näyttöä ei ole siitä, että ihon kunnossapito vaatisi monia eri kalliita tököttejä. 

Vierailija
15/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niissä. Alkoholia.

Vierailija
16/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Mutta siinä, että hoitaa ihoaan liikaa, tai ei hoida ollenkaan, mahtuu väliin monta eri vaihtoehtoa. Se, kuinka paljon ihoa pitää hoitaa, riippuu mm. siitä, kuinka paljon meikkaa, ja millainen ihotyyppi on. Meikki pitää puhdistaa hyvin pois aina ennen nukkumaan menoa.

Ja oikeanlaiset tuotteet riippuvat ihotyypistä. Jostain luin ihotautilääkärin ohjeen, että mitään sellaisia tuotteita ei pitäisi käyttää, minkä jälkeen iho tuntuu edes hetkellisesti huonompikuntoiselta kuin ennen tuotteen käyttöä.

Itse en meikkaa. Pesen kerran vuorokaudessa kasvot joko pelkällä vedellä tai saippualla ja vedellä, riippuen siitä, kuinka rasvainen iho on. Jos iho tuntuu pesun jälkeen kuivalta, laitan ohuen kerroksen kosteuttavaa voidetta. Iho on hyvässä kunnossa. En halua meikata, koska se lisäisi ihonhoidon tarvetta mielestäni liikaa.

Vierailija
17/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin päinvastaiset kokemukset.

Vierailija
18/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin päinvastaiset kokemukset.

Ai kun laitat rasvaa niin ei tartte rasvata uudestaan?

Vierailija
19/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää kiinni ap

Vierailija
20/32 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri, pasta ja pizza pois...iho kiittää ja hehkuu.

Syön pizzaa kerran viikossa ja iho hyvä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi