Ihan superhyvän tuntuinen kasvojen iho nyt
Laitoin saunan jälkeen aha-kuorinnan että kaikki seerumit ja hoitovedet imeytyisivät kunnolla. Kerran pari viikossa tulee käytettyä. Muutaman päivän olen käyttänyt uutta hyaluronihapposeerumiakin joka on kyllä kaikkien kehujen arvoinen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vastanneilla alun perin huono iho, kun käytätte erikoistuotteita noin paljon ja usein? Mitä tapahtuu, jos lopetatte niiden käyttämisen vaikka puoleksi vuodeksi?
Ei huono mutta 46-vuotiaana tietysti jo ikääntymisprosessi vahvasti käynnissä. A-vitamiini (retinoli) ja hyaluronihappo on ihan tutkitusti tehokkaita aineita ikääntymismuutoksiin, siksi niitä käytän.
Jos en käytä, varmaan iho palaa esim silmien ympäriltä sellaiseksi pientä pintaryppyä täynnä olevaksi kuin se oli ennen kuin aloitin pari vuotta sitten tehokkaamman ihonhoidon.
- 7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itsellä rutiini kerran viikossa aha-kuorinta (Madara Peel), aamulla kasvovesi, hyaluronihapposeerumi (Saaren Taika Hyaluronihappo- ja hedelmä seerumi) ja sävyttävä päivävoide ja illalla sitten putsaus, retinoliseerumi (Medik8), kasvovesi ja yövoide.
Minkä vahvuisia noi medik8 retinoliseerumit on? Mulla loppui vähän aikaa sitten ordinaryn granactive retinoidi ja tarttis ostaa uutta. Ajattelin kokeilla ehkä jotain toista merkkiä. Tuolla geek&gorgeousillakin olisi mutta sold out ollut jo jonkin aikaa.
ApMulla on Medik8 10TR eli 1% vahvuista nyt. Alkuun totutin ihoa 0,3% vahvuisella saman merkin 3TR tuotteella. Siitäkin alkuun lehahti naama punaiseksi ja aamulla oli kuivuusryppyä täynnä, mutta vähitellen iho on tottunut ja silmien alta on oikeasti kadonnut jo vuosia olleita pikkuryppyjä.
Ok, kiitos. Tuo hinta on kyllä aika härski verrattuna Ordinaryn retinoliin. Onko joku käyttänyt molemman valmistajan tuotteita ja voisi verrata noita, miten erosivat toisistaan?
Mulla jostain syystä Medik8 vaikuttaa saman vahvuisena enemmän. En tiedä onko se joku niiden mainostama Time Release juttu, jossa retinoli on jotenkin niin kapseloitu että vapautuu syvempiin ihokerroksiin hitaaasti useamman tunnin aikana. Mulla Medik8 jälkeen tuntuu iho lämpimältä 5-7 tuntia, ihan tuntuu että jotain tapahtuu.
Nyt kun ikää tulee jo 50, olen harkinnut siihen vielä
Tehokkaampaan r-retionaattituotteeseen siirtymistä, mutta se maksaa 150 euroa per puteli...
Ok. Pitää harkita tuota medik8:iä. Minkähän vahvuisella kannattaisi aloittaa, olen käyttänyt ordinaryn 5% granactive retinoidia? Retinoli ja retinoidi on käsittääkseni vähän erilaisia vaikutustavoiltaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itsellä rutiini kerran viikossa aha-kuorinta (Madara Peel), aamulla kasvovesi, hyaluronihapposeerumi (Saaren Taika Hyaluronihappo- ja hedelmä seerumi) ja sävyttävä päivävoide ja illalla sitten putsaus, retinoliseerumi (Medik8), kasvovesi ja yövoide.
Minkä vahvuisia noi medik8 retinoliseerumit on? Mulla loppui vähän aikaa sitten ordinaryn granactive retinoidi ja tarttis ostaa uutta. Ajattelin kokeilla ehkä jotain toista merkkiä. Tuolla geek&gorgeousillakin olisi mutta sold out ollut jo jonkin aikaa.
ApMulla on Medik8 10TR eli 1% vahvuista nyt. Alkuun totutin ihoa 0,3% vahvuisella saman merkin 3TR tuotteella. Siitäkin alkuun lehahti naama punaiseksi ja aamulla oli kuivuusryppyä täynnä, mutta vähitellen iho on tottunut ja silmien alta on oikeasti kadonnut jo vuosia olleita pikkuryppyjä.
Ok, kiitos. Tuo hinta on kyllä aika härski verrattuna Ordinaryn retinoliin. Onko joku käyttänyt molemman valmistajan tuotteita ja voisi verrata noita, miten erosivat toisistaan?
Mulla jostain syystä Medik8 vaikuttaa saman vahvuisena enemmän. En tiedä onko se joku niiden mainostama Time Release juttu, jossa retinoli on jotenkin niin kapseloitu että vapautuu syvempiin ihokerroksiin hitaaasti useamman tunnin aikana. Mulla Medik8 jälkeen tuntuu iho lämpimältä 5-7 tuntia, ihan tuntuu että jotain tapahtuu.
Tehokkaampaan r-retionaattituotteeseen siirtymistä, mutta se maksaa 150 euroa per puteli...Ok. Pitää harkita tuota medik8:iä. Minkähän vahvuisella kannattaisi aloittaa, olen käyttänyt ordinaryn 5% granactive retinoidia? Retinoli ja retinoidi on käsittääkseni vähän erilaisia vaikutustavoiltaan.
Ap
Joo niin on. Noita on siinä mielessä vaikea verrata että Ordinaryssä ei ole 5% retinoidia (jota ei saa edes myydä ilman reseptiä) vaan tuo määrä yhdistettä jossa on joku tuntematon prosentti retinoidia (granactive retinoid).
Arvelisin kuitenkin että kun iholla on tottumus tuohon tuotteeseen niin tuo 1% vahvuinen retinoli menisi ihan hyvin ilman että iho ärtyy tai kuivuu kuten voisi käydä jos ilman mitään tottumusta a-vitamiinin esiasteiden käyttöön alkaisi suoraan noin vahvaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaampaan r-retionaattituotteeseen siirtymistä, mutta se maksaa 150 euroa per puteli...Ok. Pitää harkita tuota medik8:iä. Minkähän vahvuisella kannattaisi aloittaa, olen käyttänyt ordinaryn 5% granactive retinoidia? Retinoli ja retinoidi on käsittääkseni vähän erilaisia vaikutustavoiltaan.
ApJoo niin on. Noita on siinä mielessä vaikea verrata että Ordinaryssä ei ole 5% retinoidia (jota ei saa edes myydä ilman reseptiä) vaan tuo määrä yhdistettä jossa on joku tuntematon prosentti retinoidia (granactive retinoid).
Arvelisin kuitenkin että kun iholla on tottumus tuohon tuotteeseen niin tuo 1% vahvuinen retinoli menisi ihan hyvin ilman että iho ärtyy tai kuivuu kuten voisi käydä jos ilman mitään tottumusta a-vitamiinin esiasteiden käyttöön alkaisi suoraan noin vahvaa käyttää.
Ok, kiitos vinkeistä! Ap
Reseptillä Avitcidia, niin lompakko kiittää ja iho saa kunnon stimulaatiota!
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen reseptin saa, millä perusteella? Siis jos ei ole aknea? Ap
Mulla on kuiva ja herkkä iho ja hyaluronihappo ei sovi ollenkaan. Olen kokeillut neljää eri merkkiä ja saan aina finnejä 24h sisällä :(
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä vinkki mutta kun niitä reseptejä ei niin vaan saa esim sillä perusteella että haluaa hidastaa ikääntymismuutoksia ihossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vastanneilla alun perin huono iho, kun käytätte erikoistuotteita noin paljon ja usein? Mitä tapahtuu, jos lopetatte niiden käyttämisen vaikka puoleksi vuodeksi?
Ei huono mutta 46-vuotiaana tietysti jo ikääntymisprosessi vahvasti käynnissä. A-vitamiini (retinoli) ja hyaluronihappo on ihan tutkitusti tehokkaita aineita ikääntymismuutoksiin, siksi niitä käytän.
Jos en käytä, varmaan iho palaa esim silmien ympäriltä sellaiseksi pientä pintaryppyä täynnä olevaksi kuin se oli ennen kuin aloitin pari vuotta sitten tehokkaamman ihonhoidon.
- 7
Ahaa. Osaatko sanoa, millainen iho vanhemmillasi oli viisikymppisenä? Entä nyt? Nämä ihonhoitojutut ovat iistä mielenkiintoisia, että joku ei hoida ja on siloposki, toinen hoitaa ja on siloposki ja kolmas ei saa tuloksia millään. Ja kaikki on perittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 7
Ahaa. Osaatko sanoa, millainen iho vanhemmillasi oli viisikymppisenä? Entä nyt? Nämä ihonhoitojutut ovat iistä mielenkiintoisia, että joku ei hoida ja on siloposki, toinen hoitaa ja on siloposki ja kolmas ei saa tuloksia millään. Ja kaikki on perittyä.
Ei kai se ole sinulta pois jos joku saa itselleen hyvää mieltä ja oloa ihonhoidosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 7
Ei kai se ole sinulta pois jos joku saa itselleen hyvää mieltä ja oloa ihonhoidosta.
Ap
Hyvä tavaton, en minä pahalla tarkoittanut, olen vain utelias. Läträän minä sitä paitsi itsekin aika tavalla, mutta tässä keskustelussa mainitut tuotteet kuulostavat niin järeiltä, että käyttötarkoitus alkoi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä vinkki mutta kun niitä reseptejä ei niin vaan saa esim sillä perusteella että haluaa hidastaa ikääntymismuutoksia ihossa.
Yksityiseltä ihotautilääkäriltä saa reseptin Avitcidiin kyllä ihan pyytämällä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Minulle hyalon on liian voimakas. Olen ohutihoinen ja kuiva iho, ei sovi minulle.
Olisikohan ollut tuotteessa joku muu aine joka ärsytti, koska hyaluronihappo on nimenomaan kuivaihoisille loistava tuote ja on ihossa luonnostaankin esiintyvä aine.
Toinen tehoaine eli ikääntymistä vastaan käytettävä retinoli sitten onkin sellainen jota läheskään kaikkien iho ei kestä. Itsellä couperosaa ja se villiintyy retinolista ihan hurjaksi.
Mullakin välillä hyurloni liika vahvaa, välillä hyvää. Denova Pro on ok. Retinoli tuntuu liika vahvalta?
Mikä on parasta silmänymp. iholle?
Mutta ikävien oireiden takia, estrogeeni korvaushoito on parasta, myös iholle.
N-43
Ohi aiheen, mutta 14-vuotias poikani on käyttänyt finneihinsä Ordinaryn Glycolic Acid 7% ja auttaa ihan hämmästyttävän hyvin.
Ei kai siitä hänelle voi olla mitään haittaa, kun ei tuohon taida olla ihan tarkoitettu.
Ihanaa että täällä on muitakin ihonhoidosta tykkääviä! Itse laitan (perus pesun, kasvoveden ja rasvan lisäksi) illalla 2% retinolia ja aamulla c-vitamiiniseerumia. Olen noin vuoden panostanut ihonhoitoon enemmän, ja iho näyttää kirkkaammalta ja tasaisemmalta, eivätkä ihohuokoset enää ole niin suuret.
N24
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Minulle hyalon on liian voimakas. Olen ohutihoinen ja kuiva iho, ei sovi minulle.
Olisikohan ollut tuotteessa joku muu aine joka ärsytti, koska hyaluronihappo on nimenomaan kuivaihoisille loistava tuote ja on ihossa luonnostaankin esiintyvä aine.
Toinen tehoaine eli ikääntymistä vastaan käytettävä retinoli sitten onkin sellainen jota läheskään kaikkien iho ei kestä. Itsellä couperosaa ja se villiintyy retinolista ihan hurjaksi.
Mullakin välillä hyurloni liika vahvaa, välillä hyvää. Denova Pro on ok. Retinoli tuntuu liika vahvalta?
Mikä on parasta silmänymp. iholle?
Mutta ikävien oireiden takia, estrogeeni korvaushoito on parasta, myös iholle.
N-43
Onko kokemuksia NAD+ valmisteista? Siis pillereistä? Kaikki alkaa sisältäpäin. Sitten voiteet lisäksi.
N-43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 7
ApHyvä tavaton, en minä pahalla tarkoittanut, olen vain utelias. Läträän minä sitä paitsi itsekin aika tavalla, mutta tässä keskustelussa mainitut tuotteet kuulostavat niin järeiltä, että käyttötarkoitus alkoi kiinnostaa.
Pahoittelut! Tulkitsin siis viestisi sävyn väärin. Usein näihin ihonhoitoketjuihin tulee tyyppejä joiden on ilmeisesti ihan pakko ilmoittaa että ihonhoito on turhaa ja kaikki on geeneissä. Oletin että kyse on tästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että täällä on muitakin ihonhoidosta tykkääviä! Itse laitan (perus pesun, kasvoveden ja rasvan lisäksi) illalla 2% retinolia ja aamulla c-vitamiiniseerumia. Olen noin vuoden panostanut ihonhoitoon enemmän, ja iho näyttää kirkkaammalta ja tasaisemmalta, eivätkä ihohuokoset enää ole niin suuret.
N24
Muista aurinkosuoja, aina se spf 30 vähintään kasvoille kesät talvet. Olisinpa itse sinun ikäisenäsi tuon ymmärtänyt. Ja painon kanssa ei kannata jojoilla, pysyy iho kiinteämpänä.
Ap
Minkälaisia kokemuksia teillä on La Roche-Posayn C-vitamiiniseerumista? Kirkastaako ihoa, käytättekö päivä/aurinkokasvovoiteen alla.
Ostin bodyshopista jonkun youth hommelin, vihreetä tököttii pumppupullossa.
Siis jotain uskomatonta...
Jugurtti ja vehnänalkioöljy päälle...