Ihan superhyvän tuntuinen kasvojen iho nyt
Laitoin saunan jälkeen aha-kuorinnan että kaikki seerumit ja hoitovedet imeytyisivät kunnolla. Kerran pari viikossa tulee käytettyä. Muutaman päivän olen käyttänyt uutta hyaluronihapposeerumiakin joka on kyllä kaikkien kehujen arvoinen.
Kommentit (45)
Olen kuorinut ihoni aina kahvilla, siis käytetyllä, otan suodatinpaperista, kun on jäähtynyt. Päälle huuhtelu vedellä ja iho jää kahvinrasvasta kosteutetuksi ja rasvaiseksi. Kun iho kunnolla kuivunut, laitan seerumit ja rasvat. Oon jo yli 50 ja ihoni on paljon hehkeämpi kuin monella ikäiselläni. Ihoa ei kannata myöskään ylihoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kokemuksia teillä on La Roche-Posayn C-vitamiiniseerumista? Kirkastaako ihoa, käytättekö päivä/aurinkokasvovoiteen alla.
Ei ole tuosta LRP:n c-vitskusta kokemuksia, mutta mainostan tuon Geek&Gorgeousin c-vitamiiniseerumia. On hyvin imeytyvä, ohut ja toimiva. Ja myös hyvin edullinen. https://geekandgorgeous.com/collections/101-serums/products/c-glow
Käytössä myös saman valmistajan Smooth Out aha-kuorinta, josta myös pidän.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta 14-vuotias poikani on käyttänyt finneihinsä Ordinaryn Glycolic Acid 7% ja auttaa ihan hämmästyttävän hyvin.
Ei kai siitä hänelle voi olla mitään haittaa, kun ei tuohon taida olla ihan tarkoitettu.
Ihonhoitotuotehan se on.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuorinut ihoni aina kahvilla, siis käytetyllä, otan suodatinpaperista, kun on jäähtynyt. Päälle huuhtelu vedellä ja iho jää kahvinrasvasta kosteutetuksi ja rasvaiseksi. Kun iho kunnolla kuivunut, laitan seerumit ja rasvat. Oon jo yli 50 ja ihoni on paljon hehkeämpi kuin monella ikäiselläni. Ihoa ei kannata myöskään ylihoitaa.
Mitä seerumia ja rasvaa käytät?
Joo, noi Aha-kuorinnat on parhaita.