Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyys äitiyslomalla - MISTÄ KESKUSTELUSEURAA?

Mietteliäs
13.03.2021 |

Mistä löytää itselleen seuraa yksinäisiin päiviin, varsinkin nyt korona-aikana? Olen yksinodottaja, joten olen kamppaillut yksinäisyyden kanssa pidempään, mutta nyt varsinkin kun äitiysloma on juuri alkanut, niin tuntuu erittäin yksinäiseltä. Työ oli ainut paikka missä oikeastaan pääsin sosialistumaan. Minulla on ainoastaan yksi hyvä ystävä. Perhettä ei juurikaan löydy. Onko netissä jotain kivoja aktiivisia palstoja, joista voisi löytyä keskusteluseuraa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder.

Vierailija
2/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on Vauva 2021 ryhmä sekä joka kuukauden syntyville omat keskusteluryhmät. Niissä on usein ketjut paikkakunnittain joiden kautta voi löytää läheltä itseään juttuseuraa. Monet perustavat whatsapp-ryhmiä myös. Itse olen saanut noista ryhmistä tuttuja jo äitiysloman aikana (ihan naapurista jopa).

Lapsen synnyttyä ja vähän kasvettua löytää sitten lisää seuraa esim leikkipuistoista. Rohkeasti vaan juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaan liittyvissä ryhmissä olenkin jo! Olen ollut vauvaryhmissä enemmän seuraajan roolissa, koska on vaan ollu niin iso pala tämä yksinodottaminen. Koen suurta epäonnistumista, vaikka toinen päätti itse lähteä suhteesta. Etsinkin ehkä jotain aivan muuta joka ei painotu vauvan odottamiseen, vaan yleiseen löpinään.

-ap

Vierailija
4/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kyllä ne tulevat muutkin äidit varmasti muustakin haluaa jutella kuin vauvasta, eli antaisin mahdollisuuden ryhmien kautta myös. Heillä on myös päivät vapaana, eli jos samanhenkisiä tyyppejä löytyy niin voi saada hyviä kavereita - ja bonuksena lapset samanikäisiä ja todennäköisesti leikkivät mukavasti keskenään ja tykkäävät toistensa leluista.