Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tänään keksisi? Mitä te muut teette?

Vierailija
13.03.2021 |

Itse olen tänään siivonnut ja maalasin vanhan potkurin vaaleanpunaiseksi. Tein kanaruokaa ja nyt pälkähti päähäni, että jospa lähtisi hakemaan pullon kossua.

Mukavaa olisi lukea, millainen lauantai muilla on. 😊

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tänään keksisi?  Hmmmm..miten ois jos menisit kaulakiikkuun? :D

Hyi kuinka kauhea ihminen olet. Ap älä välitä tuosta, et ole turha ihminen.

T. Äskeisen vodkakysymyksen kysyjä

Vierailija
62/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  katsonut paljon urheilua ja katson vielä myöhemminkin. Vähän tylsää, mutta kuitenkin itselleni tärkeää ollut keväänkin aikana katsoa. Samalla olin itsekin kävelylenkillä ja menen vielä toisenkin. Ruokaa olen vähän laittanut. Musiikkia kuuntelen nyt, kun taas pystyn ilman sen tuomaa tunnepurkausta. Pariin kuukauteen en pystynyt kuuntelemaan yhtään ja se vaikutti elämääni ja nyt on mukavaa taas pystyä elämään musiikinkin kannalta normaalisti. Myöhemmin voin katsoa jonkun elokuvan tai jotain sarjaa. Nautin nyt kun parempi olo taas. Se kaikki voi olla huomenna toisin ja niinpä nautin tästä olosta nyt. Eilen illalla tunsin taas, että olen oma itseni ja nyt tämäkin päivä on ollut hyvä. Muuten yksinäisyys vaivaa ajoittain ja opintoihin liittyvät asiat, mutta parempi tilanne nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tänään keksisi?  Hmmmm..miten ois jos menisit kaulakiikkuun? :D

Miksi sitä toivot? Olenko turha ihminen?

Tästä tuli oikeasti paha mieli.

- ap -

Ilmoitin asiattomaksi. Sinulla on sitä paitsi kiva aloitus.

Vierailija
64/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä juot kossua, onko se susta hyvää? Humalaan pääsee myös viinillä tai kuivalla siiderillä, jotka oikeasti maistuvatkin hyvältä.

Nyt en juo kossua, kun en viitsinyt lähteä sitä hakemaan. Kossu ei ole hyvää eikä mikään muukaan juovuttava juoma. Joskus vaan haluaa olla päissään.

Nuoruusvuosilta jäi ikuinen kammo Spriteen, kun kitattiin sinisiä enkeleitä.

- ap -

Vierailija
65/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa mitään tehtyä, makaan ja palstailen.

Vierailija
66/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä oli yökylässä ja syötiin puolilta päivin aamupalaa. Hänen lähdettyä aloin maalaamaan väriympyröitä, tilasin netistä öljyvärejä. Join oluen ja poltin tupakan. Nyt kuuntelen musiikkia ja selaan kännykkää. Pyykit pitäis laittaa kuivumaan... Syön ja luen kirjaa, ehkä luonnostelen maalausta. Soittelen kannelta nojatuolissa. Illalla harkitsen saunaan menoa 🤔

Vierailija
67/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roudasin petivaatteita pesutupaan. Haeskelin lähikaupasta koreja ja mappeja, joilla saisi järjestystä kotiin, ei löytynyt. 

Pitäisi jaksaa kirjoittaa tuota kirjaa. Illalla tulee tvstä Rikhard III, paljon hyviä näyttelijöitä, mutta en tiedä, tykkäänkö modernista sovituksesta. Varmaan roikun somessa myös. Aika hiljaistahan tämä on.

Vierailija
68/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa mitään tehtyä, makaan ja palstailen.

Joskus on tarpeellista vaan olla ja maata pitkänään.

- ap -

Vierailija
69/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivun koronarokotuksesta. toisin sanoen en jaksa tehdä mitään.

Vierailija
70/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä on oikeesti tosi kiva ketju! Varsinki ku kaikki on omissa oloissan niin kiva kuulla mitä ihmiset puuhaa :D

Vierailija
71/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivun koronarokotuksesta. toisin sanoen en jaksa tehdä mitään.

Tuliko sulle pahat oireet? Jaksamista.

- ap -

Vierailija
72/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä on oikeesti tosi kiva ketju! Varsinki ku kaikki on omissa oloissan niin kiva kuulla mitä ihmiset puuhaa :D

Minustakin on kiva kuulla, mitä muut puuhaa, kun itse vaan olla öllöttelee.

- ap -

Vierailija
73/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin lapsen kanssa lumikenkäilemässä ja paistettiin laavulla makkarat. Sen jälkeen nopea kauppareissu ja vähän kahvia. Kohta laitan saunan lämpeämään ja ruoan tekeytymään. Illalla sitten saunaa, ruokaa, pari olutta ja telkkaria. Nukkumaan viimeistään puolilta öin.

Vierailija
74/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmoin peliäni ja kirjoittelen sekä piirrän ja väritän suunnitteluvihkoon lisää pelimaailmaideoita. Mukavaa puuhaa. Saa leikkiä Jumalaa ja luoda oman leikkikentän. 

Vierailija
75/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin lapsen kanssa lumikenkäilemässä ja paistettiin laavulla makkarat. Sen jälkeen nopea kauppareissu ja vähän kahvia. Kohta laitan saunan lämpeämään ja ruoan tekeytymään. Illalla sitten saunaa, ruokaa, pari olutta ja telkkaria. Nukkumaan viimeistään puolilta öin.

Kuulostaa niin hyvältä!

Multa puuttuu kokonaan kateusgeeni, mutta nyt voisin olla vähän kateellinen nuotiomakkarasta. 😊

- ap -

Vierailija
76/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan siivoilla, opiskella, katsoa sarjoja, tehdä ruokaa, chattailla kavereille, kävin äidin luona, urheilin.

Mutta oikeasti mietin aivan kokoajan, tulisiko minun päättää parisuhteeni ja pärjäisinkö yksin. Päällepäin vaikuttaisi ihanalta lauantailta mutta pinnan alla olo alakuloinen.

Vierailija
77/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tänään siivoiltu kotia ja marsujen häkkejä avopuolison (mun lapset jo aikuisia eivätkä asu enää kotona) kanssa. Hetki sitten avokki lähti lenkille ja minä kävin myös oman kävelylenkkini toistamiseen tänään. Illalla ajateltiin katsoa Netflixistä joku leffa. 

Vierailija
78/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin hyvältä!

Multa puuttuu kokonaan kateusgeeni, mutta nyt voisin olla vähän kateellinen nuotiomakkarasta. 😊

- ap -

Joo, kyllä se vaan hyvältä maistui. Oikeastaan ulkona maistuu mikä tahansa eväs hyvälle. Oli kyllä mukavaa touhua.

Vierailija
79/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä juot kossua, onko se susta hyvää? Humalaan pääsee myös viinillä tai kuivalla siiderillä, jotka oikeasti maistuvatkin hyvältä.

Nyt en juo kossua, kun en viitsinyt lähteä sitä hakemaan. Kossu ei ole hyvää eikä mikään muukaan juovuttava juoma. Joskus vaan haluaa olla päissään.

Nuoruusvuosilta jäi ikuinen kammo Spriteen, kun kitattiin sinisiä enkeleitä.

- ap -

Sprite on kärsinyt, siitä on selkeästi reseptiä muutettu, ettei sitä kannataka juoda. Pakastinkylmä kossu on ok, mutta ennemmin sitä otta standard vodkaa

Vierailija
80/228 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja pelaan the sims 4 pleikkarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme