Mitähän tänään keksisi? Mitä te muut teette?
Itse olen tänään siivonnut ja maalasin vanhan potkurin vaaleanpunaiseksi. Tein kanaruokaa ja nyt pälkähti päähäni, että jospa lähtisi hakemaan pullon kossua.
Mukavaa olisi lukea, millainen lauantai muilla on. 😊
Kommentit (228)
Meillä ollut aika rento, tavallinen perus-lauantai. Pesty pyykkiä, tehty ruokaa, katseltu lasten kans leffoja ja kuluneen tunnin aikana kirjoitin kirjaa jaaah nyt vois alkaa tekemään jtn ruokaa taas.
Taidan pestä hiukset, ja tehdä niihin pieniä lettejä. Huomenna ne näyttää krepatuilta. Hiusystävällisempi tapa.
Istutin mangon, jossa juuren alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Yritin aamulla yhtä vähä vaikeempaa origamia, ja suutuin itelleni, ku en osannu. :D Olis tarkotus kokeilla illalla uudestaan. :) Girona FC pelaa illalla ottelun CD Lugoa vastaan nii se tietenki katotaan, ja petytään ku kumminki hävitään. :D
Minä näpersin aikoinaan ihan pieniä origameja. Ne nyt tallella tuossa kastissa, jos tiedät, mikä kasti on. 😊
- ap -En aikoinaan saanut sellaista mistään ja nykyään niitä ei näy edes osto- ja myyntiliikkeissä.
Joskus niitä näkee myynnissä, mutta tosiaan harvoin.
- ap -
Onpas täällä puuhakasta porukkaa. 😊
- ap -
Tulin just kaupasta,ostin myös olutta.
Oluita juoden illalla ja telkkaria töllötetään,vai tuleeko sieltä edes mitään katsottavakaan.
Nykyään telkkarista tulee ihan paskaa ohjelmaa.
Kaiken maailman kotoisat,maajussille morsian ja huutokauppa keisari,YÖK YÖK😡😡😡
Tein pizzaa. Leikin kissojen kanssa. Seuraavaksi vietän koti-iltaa omassa seurassani katsellen jotain netflixistä kuulokkeet päässä, niin ei naapurin musiikki kuulu läpi. Alkoholi ei koskaan kiinnosta, niin juon limsaa. Jotenkin oon niin rauhallinen ihminen että tää on parasta, mutta ei varmaan kaikille olis.
Vierailija kirjoitti:
Tein pizzaa. Leikin kissojen kanssa. Seuraavaksi vietän koti-iltaa omassa seurassani katsellen jotain netflixistä kuulokkeet päässä, niin ei naapurin musiikki kuulu läpi. Alkoholi ei koskaan kiinnosta, niin juon limsaa. Jotenkin oon niin rauhallinen ihminen että tää on parasta, mutta ei varmaan kaikille olis.
Itsekin olen rauhallinen ihminen ja tykkään olla itsekseni kotona.
Voi kun minullakin olisi vielä kissa, mutta se kuoli viime vuoden syyskuussa.
- ap -
Kävin treenaamassa ,tein ruuaksi paistettua nuudelia ja kohta koirien kanssa lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Mullakin hiljattain, mutta nyt on taas pentukissa talossa kaverina isommalle kissalle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut aika rento, tavallinen perus-lauantai. Pesty pyykkiä, tehty ruokaa, katseltu lasten kans leffoja ja kuluneen tunnin aikana kirjoitin kirjaa jaaah nyt vois alkaa tekemään jtn ruokaa taas.
Perusarkihan on just hyvää. Omassa kodissa on parasta olla. Nyt sitä osaa arvostaa, kun omalla kohdallani aina ei ollut niin vaan joutui pelkäämään.
- ap -
Leivoin mokkapaloja.Kuori ei onnistunut,tuli liian vetelä .Mutta muuten hyviä.Pesutupa, siivous.Iltakävely ruoan jälkeen. Eipä tässä mitään erikoista kun ei voi mennä minnekään. Hyvää illanjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Mullakin hiljattain, mutta nyt on taas pentukissa talossa kaverina isommalle kissalle.
Samoin minullakin. Vanhan kissan seurana oli pentu eikä vanha katti aina arvostanut sen riehumista,
- ap -
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Leivoin mokkapaloja.Kuori ei onnistunut,tuli liian vetelä .Mutta muuten hyviä.Pesutupa, siivous.Iltakävely ruoan jälkeen. Eipä tässä mitään erikoista kun ei voi mennä minnekään. Hyvää illanjatkoa.
Voi nuo iänikuiset mokkapalat! Lasten koulun myyjäisiin niitä tuli väännettyä eräänkin kerran.
Hyvää illanjatkoa myös sinne.
- ap -
Käynyt kahdesti lenkillä, siivoillut, pessyt pyykkiä ja laittanut ruokaa. Tehnyt lumityöt. Syöty, kateltu telkkaria, selaillut kaikkea turhaa. Ihan sellanen olo ettei oo saanut mitään aikaseksi eikä olisi tehnyt mitään. Johtuu varmaan siitä kun ei saisi ketään nähdä eikä mitään tehdä.
Käytiin aamupäivällä miehen ja lasten kaa heittämässä frisbeetä ja laskemassa mäkeä, läheisellä nuotiopaikalla makkarat paisteltiin. Sit oon vähän siivoillut, antanut lapsille välipalaa, pelattiin lasten kaa mölkkyä ulkona, siivoillut lisää, välillä vaan löhöillyt, nyt kanansiivet uunissa ja kohta syödään. Sitten pitäis hakee karkit ja popparit ja limua kaupasta (ja itelle muutama olut), sit katsotaan putous lasten kaa, sen jälkeen saunaan, lapset nukkumaan ja varmaan siitä pian miehen kainaloon itsekin.
Perus-lauantai.
Olen käynyt koiran kanssa kahdella tunnin lenkillä, aamulla ja iltapäivällä. Siinä välissä harrastin pitkään seksiä miehen kanssa, sitten tehtiin yhdessä ruokaa ja syötiin. Sen jälkeen istuttiin sylikkäin sohvalla ja kuunneltiin musiikkia. Mies teki tulen takkaan, sitä oli kiva katsoa. Nyt syön suklaata ja pyörin netissä. Kohta alan lukemaan maanantaiseen tenttiin, mutta sitä ennen käyn vielä laittamassa pyykit koneeseen. Rento korona-ajan lauantai, oikeastaan tosi kiva päivä.
Miksi sä juot kossua, onko se susta hyvää? Humalaan pääsee myös viinillä tai kuivalla siiderillä, jotka oikeasti maistuvatkin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti käytät kirjassa välimerkkejä. Voi olla muuten melko raskasta luettavaa.
En aikoinaan saanut sellaista mistään ja nykyään niitä ei näy edes osto- ja myyntiliikkeissä.